Ystävänpäivä tulee.Onko sinulla hyviä ystäviä?
Pian tulee ystävänpäivä.Onko sinulla hyviä ystäviä?
Miten muistat ystävääsi ystävänpäivänä?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ystäviä minullakaan. Oma mies, lapset ja siskot on, mutta sellainen "paras ystävä" puuttuu.
Olisi ihanaa, jos olisi joku, kelle toivottaa hyvää ystävänpäivää.
Olen nainen 49-v. Olen yrittänyt miettiä syytä yksinäisyyteeni, mutta en tiedä sitä.
Käyn töissä, olen suht avoin ja puhelias, liikkuva, helposti innostuva, pidän huolta itsestäni, urheilen, olen siisti jne.
Mukavia työkavereita on ja heidän kanssaan viihdyn. Otan myös osaa keskusteluihin ja olen kiinnostunut ihmisistä. En pölötä taukoamatta omista asioistani. Osaan kuunnella.
Jostain syystä kukaan ei halua olla minun kanssani tekemisissä.
Voisiko joku kertoa, et mistä voisi löytää ystävän ja miten heidän kanssaan toimitaan oikein?!
Ihan kuin minun kirjoitus ja tosiaan enpäs osaa sanoa..kuntosalilla tietty voi löytää ja meillä kun 2 koiraa niin tuttujahan on toki muista koirien omistajista mutta semmosii tyttöjen juttuja mm ulkoilemaan , kirppareita kiertää ja sellasta esim kaipaan ! puhelimessa höpöttelyy ym ym..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ystäviä minullakaan. Oma mies, lapset ja siskot on, mutta sellainen "paras ystävä" puuttuu.
Olisi ihanaa, jos olisi joku, kelle toivottaa hyvää ystävänpäivää.
Olen nainen 49-v. Olen yrittänyt miettiä syytä yksinäisyyteeni, mutta en tiedä sitä.
Käyn töissä, olen suht avoin ja puhelias, liikkuva, helposti innostuva, pidän huolta itsestäni, urheilen, olen siisti jne.
Mukavia työkavereita on ja heidän kanssaan viihdyn. Otan myös osaa keskusteluihin ja olen kiinnostunut ihmisistä. En pölötä taukoamatta omista asioistani. Osaan kuunnella.
Jostain syystä kukaan ei halua olla minun kanssani tekemisissä.
Voisiko joku kertoa, et mistä voisi löytää ystävän ja miten heidän kanssaan toimitaan oikein?!
ja vaikka minullakin mies kuten sinulla on se kiva välillä höpötellä naisten juttuja, mun mies ite välillä kärsii ja sanoo että on pahoillaan miten mulle kävi..no ei hänelläkään muutakuin pari naapuria tässä joiden kanssa käy kalassa , joskus oluella jne
Eipä ole ystäviä.Joku kaveri voi olla mutta ei ystävää.
On muutama hyvä ystävä, yhden tapaan tänään vähän etukäteen, vien kukkakimpun. Yhdelle lähti kortti, muille menee viestit. Varsinaisen ystävänpäivän vietän rakkaimpien, eli perheeni kanssa. Lahjaksi teen hyvää ruokaa.
Ei ole. Totesin aikoja sitten, että jos ystävät on tällaisia, en tarvitse vihollisia lainkaan.
Pari ystävää on kulmasohvan alla, yritän komenntaa niitä pois jopa imurin avulla, ei nuo pölypallot vaan tottele, tiedä siitä sitten onko aitoa ystävyyttä.
Eipä ole ollut montaakaan ystävää tässä elämässä.Nyt ei ole yhtään tällähetkellä.
Ei mitään merkitystä ystävänpäivällä.
Tämä on kaikille teille, joiden luottamus ihmisiin on kenties jo varhaisessa vaiheessa tavalla tai toisella rikottu. Älkää luovuttako! Oli ikää miten paljon tahansa, olitpa juuri nyt henkisesti missä jamassa tahansa. Kun tuntuu että kukaan tai mikään ei voi auttaa, asiat ovat menneet liian pitkälle. Ettei enää kykene katkaisemaan yksinäisyyden kierrettä, paikkaa elämässä ei löydy, tuomittu ikuiseen ulkopuolisuuteen.
Minä olen "kuollut" monta kertaa. Elvytetty henkiin kolmesti, olen kiivennyt korkean rakennuksen katolle lukemattomia kertoja. Huuhdeltu lääkkeet ja alkoholi vatsasta. Kiusaamista päiväkodista asti, kotona olin se näkymätön lapsi. Traumaperäinen stressihäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö. Paniikkihäiriö, syömishäiriö, alkoholismi. Näistä asioista olen toipunut nyt kaksi vuotta, LUKEMATTOMIEN epäonnistumisien ja pettymysten jälkeen. Tänä päivänä ja 34-vuotiaana minulla on 2 ystävää. Yksi tukihenkilö/äitihahmo/ystävä. Tuttuja ja kavereita. Reissu on kesken ja pelot vielä toisinaan lamaavia. Mutta en ole enää YKSIN. Jos tämä on minulle mahdollista, se on sitä kenelle tahansa. Voimaa, rohkeutta ja rakkautta joka ikiselle, joka kärsii yksinäisyydestä ja rikotusta omanarvontunnosta. ETSI apua ja yhteyttä, vaikka niitä pettymyksiä olisi takana musertava määrä. Sää pystyt siihen. 🌻
Eipä ole ystäviä mutta en edes kaipaa että olisi.
Olis edes tavallisia ystäviä, tai vaikka vaan kavereita.
Yhden kanssa kävin kaljalla 2018 ja toinen laittoi watsupissa viestiä heti perään lokakuussa 2020...
Siinä minun kaverikontaktit viime vuosilta...
2 on, se riittää, moni ihminen on energiasyöppö. Ostin jo yhdelle ystävälle ystävänpäivä lahjan.
On ystäviä kyllä. Myös monta sellaista joiden kanssa ystävyys on kestänyt jo vuosikymmenet. Normaalisti meillä on ystävänpäivän aikaan tapana järjestää meillä ystävänpäiväjuhlat lähimpien ystäviemme kanssa.
Mutta nyt tämän koronatilanteen vuoksi nekin jäävät väliin.
Tietenkään se ei tarkoita, etteikö oltaisi silloin saatavilla kuin ystävää tarvitaan ja muutenkin vietämme heidän kanssaan paljon aikaa. Mutta tykätään myös järjestää erilaisia juhlia milloin milläkin teemalla ja ystävävänpäivä on ollut yksi niistä
Mielestäni loukkaavaa se rt joku kertoo ettei ole ystäviä, mut on naimisissa, lapset ja koiriakin löytyy, miten niin on yksinäinen??? Ymmärrän sen ettei siis ole vapaa ajan ystäviä joiden kanssa käydä kahville, jutella ja kertoa murheita ja huolia, mut silti, sinä jolta löytyy mies ja/tai lapsia: SINÄ OLET KELVANNUT JOLLEKIN MIEHELLE JA ET OLE 24/7 YKSIN, NIINKUIN ME MUUT JOILLA EI OLE YHDEN YHTÄKÄÄN IHMISTÄ JOHON TURVAUTUA!!!!
Ystävyys on kahden ihmisen välinen ihmissuhde, joka on tuttavuutta läheisempi mutta seurustelusuhdetta etäisempi. Ystävyys on vapaaehtoinen ja tasa-arvoinen suhde, jonka osapuolet viettävät usein vapaa-aikaansa yhdessä ja keskustelevat henkilökohtaisista asioistaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ystävyys
Tuttavia on sillä en välitä mistään kovin henkilökohtaisista asioista keskustella. Tämmöisiä yhtävyyssuhteita en tarvitse. Muut vapaa-ajan harrastukset ja oma perhe vie ihan tarpeeksi aikaa. Ystävyyssuhteiden ylläpitoon pitää sitoutua.
minä ainaki sanon että Tottakai mieheni on Paras Ystäväni !! mutta :( ei nyt ollut kovinkaa mukavaa että nää " ystävät " mitä mulla oli niin oishaa se ollu kun vuosia oltii frendejäu ja toisen kansa myös samassa työpaikassa..niin...ei tyylii mitä puhuvat voineet ymmärtää et stadilainen muuttaa maalle ja kuin sua voi tulla moikkaamaankaa kun välimatka nii pitkä ym ym selityksiä..ei mulle välimatka oo este, junallakii reisu menee nykypäiv nopeaa !! oisha se mukavaa jos ois joku naispuolinenkin kaveri....no kunha osallistuin keskusteluun , työt toki hidastais mutta onhaa sitä vapaatakin saati kun mullakii mahdoll ollu käydä etelässä