Ystävänpäivä tulee.Onko sinulla hyviä ystäviä?
Pian tulee ystävänpäivä.Onko sinulla hyviä ystäviä?
Miten muistat ystävääsi ystävänpäivänä?
Kommentit (93)
Tekoystävät tarvitsevat kalenterin muistuttamaan, että nyt sun pitää laittaa se pakollinen ystävänpäiväkortti.:(
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulla ei ole ketään. Kovin on yksinäistä 42-vuotiaan miehen elämä. :(
Ei mullakaan ole, joitain tuttuja jotka eivät halua olla tekemisissä.
Olisin hartaasti toivonut, että tätä kiiltokuvapäivää ei olisi Amerikasta Suomeen apinoitu , mutta turha toive. Kaikkihan sieltä tulee, typerä halloveenikin.
Minulla ei ole muita ystäviä kuin mieheni. Vietän Valentinen päivää ja odotan kukkia, suklaata ja muuta. Yleensä valitsen ne itse 😁
Tsemppiä kaikille muille ystävättömille. Ollaanhan me palstahullut täällä.
Tottakai minulla on ystäviä! Mieheni on paras ystäväni ja hänen lisäkseen minulla on kolme hyvää ystävää. Heidän lisäksi on paljon hyviä kavereita ja tuttuja. En voisi edes kuvitella, että ystäviä ei olisi.
Miehennkanssa meillä on omat juttumme, mutta muiden ystävien kanssa lähetämme viestejä ystävänpäivänä ja soittelemmekin, jos tilanne on sopiva. Muistan kyllä ystäviä liki joka päivä ja samoin he minua. N46
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulla ei ole ketään. Kovin on yksinäistä 42-vuotiaan miehen elämä. :(
Kuten myös 39 v naisen elämä
Ei ole yhtään hyvää ystävää. Siskoja muistan mutta en muita.
On ystäviä. Mieheni, lapsuudenystäväni, aikuiskoulutuksen puolelta löytynyt ystävä ja naapurinrouva. Myös anoppiani voisi sanoa ystäväkseni, olemme soittaneet tänäänkin jo kerran.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole muita ystäviä kuin mieheni. Vietän Valentinen päivää ja odotan kukkia, suklaata ja muuta. Yleensä valitsen ne itse 😁
Tsemppiä kaikille muille ystävättömille. Ollaanhan me palstahullut täällä.
Olispa mulla mies jota hemmotella.
N50
Vierailija kirjoitti:
Ystävättömät ovat outoja.
Niin ovat, en ymmärrä miten joku voi olla ystävätön. Onko hän liian ronkeli, täysi lepakko vai vaan niin huono ja ikävä ihminen, että ei saa ystäviä?
Ei ole montaa ystävää. Olisi ihana sellainen ystävä, joka muistaisi myös ystävänpäivänä. Ystävääni ei tuntunut asia kiinnostavan. Ei hän muistanut myöskään synttäreitäni eikä lähettänyt joulukorttiakaan (eivät kuulemma lähettäneet kellekään viime vuonna, laiskuus kuulemma iski).
No, eihän siinä, hän tekee niin kuin haluaa. Mutta päätin, että minäkään en oma-aloitteisesti muista häntä ystävänpäivänä. Ja odotan myös että hän saa ehdottaa seuraavan tapaamisen, jos haluaa. Sekin olen yleensä aina ollut minä. Ystävyyden kuuluu olla vastavuoroista. Jos toista ei kiinnosta niin paljoa eikä anna arvoa ystävyydellemme, niin antaa olla.
Yhdelle iäkkäämmälle perhetuttavalle lähetän kortin, sillä hänkin muistaa minua aina kortein. Olemme myös viime aikoina olleet enemmän yhteyksissä.
Ei ole ollut sen jälkeen kun täytin 20. Vanhoihin menneet välit ja uusia en osaa päästää lähelle. Kavereita siis kyllä on, muttei sydänystäviä todellakaan.
Toisinaan on toisinaan ei. Ystäviä. Ja päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävättömät ovat outoja.
Mutta: kumpi on syy ja kumpi seuraus?
ei Minullakaa ole ystäviä :( mies On ja se Ihanaa..ystävät ne pari mitä oli " hylkäsivät " ison välimatkan vuoksi kunn muutimme Hesasta tänne Pohj-karjalaan, itse kävin pääkaupunki seud mutta yhteyd pito oli yksipuolista joten nyt näin .T nainen 57
Ei ole ystäviä koska en halua ystäviä :)
Kyllä varmaan saa, voit sitten lämmittää sen seuraavana päivänä ruuaksi. Kivaa päivää sinulle!