Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässä ei ole kovinkaan paljon järkeä jos ei saavuta todellista taloudellista vapautta, eli sellaista ettei enää tarvitse käydä töissä vaan voi tehdä mitä haluaa

Vierailija
09.02.2021 |

Olen tämän ymmärtänyt nyt hiljattain...Keskinkertaisena puurtajana eläkeikään ja sitten kerran viikossa uimaan ei tunnu miltään.

"Raha ei tee onnelliseksi" on rikkaiden keksimä valhe jotta suorittava porras pysyy sorvin ääressä.
Raha tekee onnelliseksi.

Rahalla pääset matkustelemaan
Rahalla saa unelmiesi asunnon
Rahalla saat kumppanin jos olet mies
Rahalla voit perustaa elättää lapset
Rahalla pääset matkustamaan
Rahalla saat auton
Rahalla saat muiden arvostuksen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla nainenkin saa kumppanin rahalla, jos vain nielee ylpeytensä ja on valmis maksamaan. 

Vierailija
2/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työtä tekemällä saat rahaa, tosin aina vaan vähemmän kun sosialistit ovat puikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja työtä tekemällä saat rahaa, tosin aina vaan vähemmän kun sosialistit ovat puikoissa.

Harvat oikeasti pääsevät puhtaasti työnteolla taloudellisesti riippumattomaksi.

Vierailija
4/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan käydä töissä.

Opiskelin useita vuosia alaani ja pääsin heti harjoittelun ja opintojen päätyttyä töihin.

Viihdyn töissä hyvin. Olen ammattitaitoinen ja osaava työntekijä, ja suunnitelmissa on lähteä saman yrityksen palvelukseen ulkomaille muutamaksi vuodeks.

En viihtyisi pelkällä olemisella tässä elämässi.

Vapaa-aikana voi harrastaa juuri niitä lajeja ja asioita mitä haluan, palkkani mahdollistaa sen.

Ja koska olen sinkku, perhe ei ole estäänä ulkomailla työskentelyyn, ja tuskipa olisi sittenkään, vaimo ja mahdollinen perhe voi lähteä mukaan.

Eläkkeellä sitten voi olla ilman duuniakin.

Vierailija
5/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittajan mukaan suurin osa viettää merkityksetöntä elämää? Aika ankea käsitys.

Entä milloin se taloudellinen riippumattomuus pitäisi saavuttaa? Ja paljonko rahaa on riittävästi?

Jäin itse työkyvyttömyyseläkkeelle 49-vuotiaana. Olen kuitenkin suhteellisen terve (unohtelen asioita ja väsyn helposti, mistä syystä työnteko piti lopettaa) ja tulen eläkkeelläni toimeen. Onko tällainen elämä mielekästä aloittajan mielestä? Käyn jopa ulkomaillakin kerran pari vuodessa.

Vierailija
6/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä miettiä henkimaailman asioita ihan ilmaiseksi.

Vierailija
7/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksestasi paistaa lävitse se miten ruoho näyttäytyy sinulle vihreämpänä aidan toisella puolen.

Olen ehkä ihanteelliseksi kuvailemassasi tilanteessa. Jotenkin vain ei tunnu siltä, että elämäni olisi nyt parempaa, kuin se olisi, jos se olisi tämän vastakohta. Toki olen nainen, enkä parisuhteesta maksa enkä myöskään maksettua kumppanuutta oikeana pidä.

Perhettä ei tarvinnut perustaa, siihen ei viettiä ollut. Matkustamisesta en pidä, joten olen useimmiten kotona. Auto ei ole kallis ja uusi; sellainen ei tuo minulle onnea tai mitään hyvää tai kaivattavaa elämääni, mutta olenkin nainen, joten se ehkä hieman tuota selittää.

Uiminen on mukavaa, se on sitä aina ollut: työssä ollessani ja myöhemmässä vaiheessa. Se ei ole muuttunut, se on mukavaa.

Muiden arvostuksella en tee mitään ja ostettua arvostusta ei ole olemassa.

Vierailija
8/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksestasi paistaa lävitse se miten ruoho näyttäytyy sinulle vihreämpänä aidan toisella puolen.

Olen ehkä ihanteelliseksi kuvailemassasi tilanteessa. Jotenkin vain ei tunnu siltä, että elämäni olisi nyt parempaa, kuin se olisi, jos se olisi tämän vastakohta. Toki olen nainen, enkä parisuhteesta maksa enkä myöskään maksettua kumppanuutta oikeana pidä.

Perhettä ei tarvinnut perustaa, siihen ei viettiä ollut. Matkustamisesta en pidä, joten olen useimmiten kotona. Auto ei ole kallis ja uusi; sellainen ei tuo minulle onnea tai mitään hyvää tai kaivattavaa elämääni, mutta olenkin nainen, joten se ehkä hieman tuota selittää.

Uiminen on mukavaa, se on sitä aina ollut: työssä ollessani ja myöhemmässä vaiheessa. Se ei ole muuttunut, se on mukavaa.

Muiden arvostuksella en tee mitään ja ostettua arvostusta ei ole olemassa.

Paljonko sinulla on rahaa, tai paljonko saat kuussa tuottoja?

ap

Vierailija
9/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla voi muuttaa sinne asumaan missä elämästä nauttiminen on laillista tai vähintään sallittua.

Vierailija
10/10 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä tekemistä keksisin jos ei olisi töitä. Voisi olla monta pitkää päivää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi