Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minä naisena voisin yrittää tehdä parantaakseni pitkää väljähtynyttä parisuhdetta?

Vierailija
09.02.2021 |

Kohta 20v suhde ja kaksi kouluikäistä lasta. Tuntuu että kaikki romantiikka ja seksi on loppunut ja elämä tuntuu todella ankealta.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta,se toimii aina.

Vierailija
2/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja sitten Tinderiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta,se toimii aina.

Niinkö meinaat? Painan 51kg.

Ap

Vierailija
4/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja väljähtänyt suhde.

Vierailija
5/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta,se toimii aina.

Niin toimii. Tiedän monta naista jotka on sen jälkeen jättäneet väljähtäneen suhteensa

Vierailija
6/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä vain sen yhden ihmisen kanssa. Seksiin toinen mies ja romantiikkaan tyttökavereiden kanssa, esim. Harlequin-kirjakerho.

Vierailija
7/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä oikeasti saa tästä aiheesta mitään asiallista keskustelua aikaan vaikka varmasti en ole ainoa samantapaisessa tilanteessa?

Ap

Vierailija
8/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartu toimeen, ap!

Lue vaikka vauva-palstan seksipalstaa, sieltä löytyy vinkkejä :)

Tilaa/osta vaikka seksivälineitä ja vihjaile miehelle, että paketti on tulossa...

Osta seksikkäitä vaatteita ja viettele miehesi.

Vierailija
9/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi että onko hän huomannut samansuuntaista ja että mitä voisimme asialle tehdä.

Vierailija
10/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartu toimeen, ap!

Tilaa/osta vaikka seksivälineitä ja vihjaile miehelle, että paketti on tulossa...

Olen yrittänyt tätä jo monta vuotta sitten, ei se auttanut kuin hetkeksi enkä ole itse enää motivoitunut tuohon metodiin.

Ap

Vierailija
11/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltäsi että onko hän huomannut samansuuntaista ja että mitä voisimme asialle tehdä.

Ollaan puhuttu ja hän ilmeisesti toivoisi että minä yrittäisin tehdä asialle jotain enkä vain odottaisi hänen tekevän. Siksi kysyin nyt täältäkin ideoita. Ap

Vierailija
12/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika ja väljähtänyt suhde.

Ap ei puhunut erosta, vaan halusta saada parannettua sitä, arvostan!! Pitkän avioliitonkin luultavasti saa toimimaan, jos molemmat haluaa siihen panostaa.

Vierailija
13/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin, että paras keino parantaa parisuhdetta on kiinnittää huomiota kahteen asiaan: osoittaa arvostusta kumppanilleen ja panostaa läheisyyteen. Kehua toista, kiittää silloin kun kiitoksen aihetta on, puhua toiselle kauniisti, ottaa huomioon, olla huomaavainen, osoittaa että haluaa olla lähellä, koskettaa ja halata ohimennen, tehdä aloitteita seksin suhteen. En minä oikein muuta keksi. Jos asiat ovat oikeasti solmussa, niin sitten pariterapia. 

Vierailija
14/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhdessä asioita. Harrastakaa, matkustelkaa, jotain uusia projekteja ja yhteistä aikaa. Se on mielestäni ainoa tapa lähentyä, sen jälkeen vasta tulee läheisyyden yms lisääntyminen.

Vierailija
15/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää yhdessä asioita. Harrastakaa, matkustelkaa, jotain uusia projekteja ja yhteistä aikaa. Se on mielestäni ainoa tapa lähentyä, sen jälkeen vasta tulee läheisyyden yms lisääntyminen.

Pikkasen nyt korona vaikuttaa siihen ettei matkustelu ainakaan onnistu. Ap

Vierailija
16/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelisin, että paras keino parantaa parisuhdetta on kiinnittää huomiota kahteen asiaan: osoittaa arvostusta kumppanilleen ja panostaa läheisyyteen. Kehua toista, kiittää silloin kun kiitoksen aihetta on, puhua toiselle kauniisti, ottaa huomioon, olla huomaavainen, osoittaa että haluaa olla lähellä, koskettaa ja halata ohimennen, tehdä aloitteita seksin suhteen. En minä oikein muuta keksi. Jos asiat ovat oikeasti solmussa, niin sitten pariterapia. 

Muuten voisin noita yrittää mutta seksialoitteita en pysty tekemään koska minut on torjuttu niin monesti ettei itsetuntoni enää riitä siihen että olisin aloitteellinen seksin suhteen. Ap

Vierailija
17/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartu toimeen, ap!

Olen yrittänyt tätä jo monta vuotta sitten, ei se auttanut kuin hetkeksi enkä ole itse enää motivoitunut tuohon metodiin.

Ap

Monta vuotta sitten?!? Näitä panostuksiahan pitää olla viikottain. Kylläkin panostusta vaaditaan myös mieheltä.

Sopikaa, et vuorotellen teette aloitteen.

Pitkässä parisuhteessa joutuu tekemään "töitä", että seksiä on.

(En yleistä, puhun vain omasta puolestani)

Vierailija
18/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se klassinen erilleen kasvu. 20v jälkeen haluaa erilaista kumppania.

Vierailija
19/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Olen ollut saman miehen kanssa noin 30 vuotta.

Nyt seksi melkein loppunut, koska en saa orgasmia.

Silti tekstiviesteillään :rakas..ym pitkin päivää

Halaillaan ja suukotellaan

Lisäksi olen alkanut lihoa mahasta.

Olen aina ollut hoikka.

Mies on hoikka ja komea (omat hiukset )

Vinkkejä seksiin ja laihduttamiseen...?

Vierailija
20/67 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten voisin noita yrittää mutta seksialoitteita en pysty tekemään koska minut on torjuttu niin monesti ettei itsetuntoni enää riitä siihen että olisin aloitteellinen seksin suhteen. Ap

Ymmärrän. Et varmasti halua kuulla tätä, mutta joskus aika vain ajaa parisuhteen ohi eikä kummallakaan ole OIKEASTI halua tehdä asialle mitään. Se on hyvin inhimillistä. Ikävintä on tietysti tilanne, jossa toinen odottaa vain toisen muuttuvan, jotta parsiuhde yhtäkkiä taianomaisesti muuttuisi myös. Intohimoiseen tangoon tarvitaan kuitenkin kaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi