Miesystäväni auto on todella sotkuinen.
Kunnon roska-auto sisältä. Hävettää.
Haluaisin auttaa häntä siivoamaan auton, mutta hän alkaa tiuskimaan, kun mainitsen asiasta.
Hoitaa siivouksen kuulemma itse, kunhan itse niin päättää/haluaa.
Täytyykö minun ja lasten vain tyytyä kestämään sotkua...? En vaan haluaisi jatkuvasti vaikuttaa "nalkuttavalta ämmältä". Haluaisin vaan auttaa.
Kommentit (23)
Meillä on sama juttu. Suututtaa, kun mies sotkii auton.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miehen käytössä oleva auto myös täysi sikolätti. Jalkatilat täynnä roskia, tyhjiä tölkkejä ja pulloja. Joskus jaksoin siivota auton, enää ei kiinnosta. Se ketuttaa eniten kun käyttää välillä minun autoa, senkin sotkee hetkessä. Ei auta mikään puhe. No hyvin tuntuu roskaläjällä pystyvän ajelemaan.
Mun miehen auto samanlainen. Ja jos joskus käyttää mun autoa, sinne jää myös kaikki levälleen. Muunmuassa viimeksi jätti roskien lisäksi kenkänsä lojumaan sinne.
Ex oli joskus kuskaillut kavereitaan mun autolla ja joku oli jättänyt kaljapullon auton lattialle. Autossa oli yhtenäinen jalkatila edessä ja se kaljapullo oli kierinyt jarrupolkimen alle. Ei ollut kiva tilanne.
Varasin hänelle perjantaille ajan auton sisäpesuun. Jospa hän antaisi minun ennen sitä kerätä roskat ja tölkit pois autostaan, ellei itse sitä hoida. - Ap