Miten sanoa tapailemalleni naiselle, että tekisi jotain pukeutumiselleen ja hiuksilleen?
Nainen ei hoida hiuksiaan joten ohuet hiukset näyttää surkealta. Ei pukeudu kovin naisellisesti myöskään. Eikä hoida jalkojaan, kauheat koppurajalat. Miehelle hyväksyttävää, mutta mielestäni ei naiselle. Miten vaadin häntä pukeutumaan naisellisemmin ja hoitamaan kehoaan enemmän?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, niin ihme vastauksia ketjussa. On siis täysin hyväksyttävää dumpata ihminen kylmästi pinnallisista syistä, mutta auta armias, jos kehotat häntä tekemään ulkonäölleen jotain. Se on se absoluuttinen ei johon vedetään raja.
Tapailemisen tavoite on nähdä, lisääntyykö kiintymys ja halu toista kohtaan niin, että suhde voisi kehittyä parisuhteeksi. Ap:n kohdalla mitä ilmeisimmin näin ei ole tapahtunut vaan naisessa on jo nyt häiritseviä tekijöitä. Molemmat voittavat, kun peli puhalletaan poikki tässä vaiheessa. Ei se ole dumppaamista eikä elämää suurempi juttu, että tapailu päättyy.
Ei viitti jättää kun voi ainakin joskus silittää pimpistä.
No katsot silmiin ja esität toiveesi suoraan. Itse ainakin toivoisin kumppanin sanovan suoraan, jos on jotain ulkonäöllisiä seikkoja, joita muokkaamalla voisin olla miellyttävämpi toisen silmille.
Mutta eihän sulla mitään naista ole. Jos edes olet mies? Tämä oli vain taas tällainen alistussävyitteinen provo. Vai mitä?
M
Ap on tänäänkin vaihtanut naisen ja perheen alistusfantasiaan. Voihan niinkin tehdä, vapaassa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, niin ihme vastauksia ketjussa. On siis täysin hyväksyttävää dumpata ihminen kylmästi pinnallisista syistä, mutta auta armias, jos kehotat häntä tekemään ulkonäölleen jotain. Se on se absoluuttinen ei johon vedetään raja.
Tämä on hyvä huomio. Naiset saa jättää miehiä ihan millä tahansa pinnallisella syyllä, mutta mies ei saa vaatia naista ottamaan miehen huomioon pukeutumisessaan ja hiusten vähimmäishoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä huomio. Naiset saa jättää miehiä ihan millä tahansa pinnallisella syyllä, mutta mies ei saa vaatia naista ottamaan miehen huomioon pukeutumisessaan ja hiusten vähimmäishoidossa.
Nyt on taas tasokasta argumentaatiota, voi luoja.
Kyllä, minä naisena saan jättää miehen tasan tarkkaan millä syyllä haluan. Ja ei, mies ei voi vaatia minua ottamaan itseään huomioon pukeutumisessani ja hiusteni vähimmäishoidossa. Hän voi joko haluta minua tällaisena kuin olen tai todeta, ettemme sovi yhteen. En kyllä ymmärrä, miksi mies olisi alun alkaenkaan alkanut tapailla minua, ellen olisi hänen mieleensä. En itse olisi lähtenyt toisille treffeille miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei ihan sellaisenaan ole minusta puoleensavetävä.
"Miehelle hyväksyttävää, mutta mielestäni ei naiselle."
-Haiskahtaa kaksoisstandardilta.
Jos naisessa nämä fyysiset piirteet häiritsevät sinua, voitte vaikka yhdessä tehdä toisillenne jalkahoidot, leikkiä kuvasovelluksilla, joilla voi vaihtaa kampauksia tai mennä vaateostoksille kokeilemaan erilaisia tyylejä. Molemmat sitten tekevät omat päätöksensä siitä, haluaako tehdä pysyviä muutoksia.
Myös nainen, vaikka se ei mielestäsi olisikaan hänelle sopivaa sukupuolensa vuoksi.
Vieläkö sä tota samaa muka tapailet?
Saat sanoa asiasta, jos käyt itse säännöllisesti pedikyyrissä, patrurissa ja pukeudut aina viimeisen päälle. Muussa tapauksessa olet vain hiljaa ja ostat teille vaikka samanlaiset tuulipuvut
Eihän sinulla, hyvä ap, ole mitään oikeutta vaatia toista ihmistä olemaan mieliksesi. Pidä tai jätä, jos et osaa pukea pyyntöäsi vihjauksen omaiseen verhoon.
Vihjailu on ihanaa. Se on vallankäyttöä.
Kaikkea ei voi muuttaa. Imartelemalla voi saada ihmisen kiinnittämään huomiota johonkin yksityiskohtaan. Tyyliin sinulla on upeanväriset hiukset. Saisikohan joku kiva hoitoaine ne kiiltämään, niin että väri pääsisi oikeuksiinsa. Sitten vaan katsoo tarttuuko toinen täkyyn.
Oliko tämä nainen kun tapasitte niin ihastuttava seksikäs pörröpää ja nyt sitten ei huolehdi enää itsestään?