Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiin tutustuminen on todella vaikeaa

Vierailija
07.02.2021 |

Työpaikalla oli nainen jonka kanssa tultiin hyvin juttuun. Ikinä ei tullut sellaista oloa, että hänen kanssakäymisensä olisi jotenkin väkinäistä kanssani. En tosiaan ollut hänestä muuten kiinnostunut kuin kaverina niin uskomattomalta kuin se saattaa kuullostaa. Hänen työsuhteensa oli loppumassa joten kysyin häneltä kiinnostaisiko joskus viettää aikaa yhdessä työpaikan ulkopuolella. Hän vastasi, että emmä ku mulla on miesystävä. Vastasin hänelle, että en mä sillä tarkoittanut. Siihen nainen vastasi "no emmä nyt kuiteskaan." No ei hänellä mitään miesystävää oikeasti ollut.

Toinen nainen johon minulla oli vastaavanlainen suhde kuin tuohon aikaisemmin mainitsemaani puolestaan sanoi ensin, että ei kiitos kun kysyin vietettäisiinkö aikaa yhdessä. Sanoin etten pyytänyt häntä treffeille vaan vain juttelemaan kaverina. Nainen sanoi ettei hänellä ole aikaa. Okei.

Missä vika? Jos pelkän kaverisuhteen muodostaminen suominaisen kanssa on näin jumalattoman vaikeaa niin en yhtään ihmettele ettei suomalaiset juuri lisäänny. Missä vika?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan rehellisiä. Muualla hymyillään etujen toivossa.

Vierailija
2/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen tehnyt aiemmin sen virheen, että lähdin treffeille vaikkei oikeastaan edes kiinnostanut. No vastapuolipa ei luovuttanut, vaan jatkoi stalkkaamustani 5 pitkää vuotta.

Tarinan opetus: ei koskaan treffeille epäkiinnostavan hlön kanssa ja mieluiten ei kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se rehellistä, että nainen sanoo hänellä olevan mies vaikkei ole? Luitko edes? Tai ymmärsitkö lukemaasi?

Vierailija
4/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä miehiä kavereina, vastaan kaikille ei kiitos. Tällä hetkellä en halua uusia naispuolisiakaan kavereita. Älä ota niin henkilökohtaisesti.

Minusta on myöskin ahdistavaa jos töissä tuolla tavalla tyrkytetään, oli mies tai nainen, saattaisin vastata vähemmän kauniisti. En halua sotkea omaa henk.koht. elämää ja töitä.

Vierailija
5/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kahvikutsu koetaan deittikutsuksi.

Vierailija
6/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se rehellistä, että nainen sanoo hänellä olevan mies vaikkei ole? Luitko edes? Tai ymmärsitkö lukemaasi?

Oon mäkin valehdellut, koska en halunnut perääni stalkkeria.

Vierailija
7/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naiset vaan eivät olleet kiinnostuneita sinusta. Mutta ethän voi luovuttaa vaan sen jälkeen kun olet pyytänyt kahta naista ulos.

Avaat tinderin ja pyydät sataa naista ulos. Jos siis naisen haluat.

Vierailija
8/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne kaverimiehet ovatkin sitten kiinnostuneita..

Vierailija
9/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on saanut 100 matchia tinderin ananastukilta ja luulee olevansa tasokkaampi kuin on.

Entäpä jos ei olekaan missään alustalla? Kaikki eivät edes hae seuraa.

Vierailija
10/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi paljon luontevampaa jos kysyisit lähtisitkö joku ilta lenkille/hiihtämään/museoon/pitsalle/korttia pelaamaan tai mitä nyt voisit kuvitella teitä molempia kiinnostavankaan. Siihen olisi paljon helpompi suostua mitä yleiseen kysymykseen yhteisestä ajanvietosta.

Vierailija
11/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo naiset vaan eivät olleet kiinnostuneita sinusta. Mutta ethän voi luovuttaa vaan sen jälkeen kun olet pyytänyt kahta naista ulos.

Miksi tolle pitäisi antaa nainen? Puhuu kuin fiftari jonka isovanhemmat menivät naimisiin järkisyistä.

Vierailija
12/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ei osaa olla miehelle vain kaveri. Ja sitten jollain voi olla niin mustasukkainen mies, että nainen ei voi sen takia tavata miespuolista työkaveria työajan ulkopuolella.

Vierailija
13/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tilivelvollinen sinulle siitä, onko kumppania vai ei.

Jos toinen sanoo ei, se tarkoittaa ei. Kunnioita sitä.

Vierailija
14/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi avoimesti sinkku nainen, ei välttämättä halua suhdetta eikä varsinkaan lapsia joiden perään ap haikailee. Mene ap tinderiin.

Vierailija
15/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä ne naiset pelkäsivät, että sinä yrittäisit vähitellen viritellä jotain romanttista eivätkä halunneet viritellä mitään sen suuntaista kanssasi.

Toisaalta minä kyllä olen hyvien miespuolisten tyyppienkin kanssa kaveri, se ei ole koskaan ollut mikään ongelma. Olen tehnyt jo silloin joskus kaveripohjalla jutellessa sen selväksi, että minulla on avomies - puhumalla hänestä.

Eikä siinä mitään, minusta on kiva, kun on monenlaisia kamuja, joiden kanssa synkkaa. Olen semmoinen puhelias ja huumorintajuinen, joten aika useasta paikasta (työt, opiskelut, oman mieheni kaverit jne.) olen saanut miespuolisia kavereita.

En kyllä oikein tajua näiden naisten törpöhköä toimintaa, jos te olitte hyvää pataa. Miksi ihmeessä ei sitten voi olla kaveri muualla kuin töissä? Eikö ne sit olleetkaan ihan aidosti kanssasi kamuja?

Vierailija
16/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tolle pitäisi antaa nainen? Puhuu kuin fiftari jonka isovanhemmat menivät naimisiin järkisyistä.

En edes tiedä miksi vaivaudun vastaamaan noin vähä-älyiseen kommentiin. Ensinnäkin minä en halua naista vaan naisesta kaverin. Toisekseen minulle ei pidä antaa naista. Nainen ei ole mikään kiertopalkinto.

No minä en ole rikas enkä koulutettu. Sen nuo kaksi naista tiesivät. Komeaksi kutsuttu läpi koko elämän. Kouluttamaton, mutta sivistynyt. Soitan instrumenttia jonka soittamisen opettelin itse. Teen kappaleita toistaiseksi pöytälaatikkoon. Olen ajatteleva, keskustelutaitoinen ja empaattinen ihminen. On se kumma kun ei seura kelpaa.

Vierailija
17/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi avoimesti sinkku nainen, ei välttämättä halua suhdetta eikä varsinkaan lapsia joiden perään ap haikailee. Mene ap tinderiin.

Ensi viikolla tulee avautumaan meille mätsittömyydestä.

Vierailija
18/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä miksi vaivaudun vastaamaan noin vähä-älyiseen kommentiin. Ensinnäkin minä en halua naista vaan naisesta kaverin. Toisekseen minulle ei pidä antaa naista. Nainen ei ole mikään kiertopalkinto.

No minä en ole rikas enkä koulutettu. Sen nuo kaksi naista tiesivät. Komeaksi kutsuttu läpi koko elämän. Kouluttamaton, mutta sivistynyt. Soitan instrumenttia jonka soittamisen opettelin itse. Teen kappaleita toistaiseksi pöytälaatikkoon. Olen ajatteleva, keskustelutaitoinen ja empaattinen ihminen. On se kumma kun ei seura kelpaa.

Tasojankkausta.. Mies joka puhuu itsestään noin anteeksipyytelevästi ei ole hot.

Vierailija
19/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia. En halua parisuhdetta. Onko niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
20/67 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kahvikutsu koetaan deittikutsuksi.

Täällä ukot olettaa saavansa kahvikupin hinnalla. Johtuisko siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän