Naisiin tutustuminen on todella vaikeaa
Työpaikalla oli nainen jonka kanssa tultiin hyvin juttuun. Ikinä ei tullut sellaista oloa, että hänen kanssakäymisensä olisi jotenkin väkinäistä kanssani. En tosiaan ollut hänestä muuten kiinnostunut kuin kaverina niin uskomattomalta kuin se saattaa kuullostaa. Hänen työsuhteensa oli loppumassa joten kysyin häneltä kiinnostaisiko joskus viettää aikaa yhdessä työpaikan ulkopuolella. Hän vastasi, että emmä ku mulla on miesystävä. Vastasin hänelle, että en mä sillä tarkoittanut. Siihen nainen vastasi "no emmä nyt kuiteskaan." No ei hänellä mitään miesystävää oikeasti ollut.
Toinen nainen johon minulla oli vastaavanlainen suhde kuin tuohon aikaisemmin mainitsemaani puolestaan sanoi ensin, että ei kiitos kun kysyin vietettäisiinkö aikaa yhdessä. Sanoin etten pyytänyt häntä treffeille vaan vain juttelemaan kaverina. Nainen sanoi ettei hänellä ole aikaa. Okei.
Missä vika? Jos pelkän kaverisuhteen muodostaminen suominaisen kanssa on näin jumalattoman vaikeaa niin en yhtään ihmettele ettei suomalaiset juuri lisäänny. Missä vika?
Kommentit (67)
Työpaikalla on pakko kaveerata kaikenlaisten urpojen kanssa.
Ei sentään vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi avoimesti sinkku nainen, ei välttämättä halua suhdetta eikä varsinkaan lapsia joiden perään ap haikailee. Mene ap tinderiin.
En halua lapsia. En halua parisuhdetta. Onko niin vaikea ymmärtää?
Naiset on syystäkin varuillaan. Miehenä on helppoa kummastella, koska miehiä harvemmin ruvetaan vainoamaan tai käydään käsiksi.
Mä en halua miespuolisia kavereita. Mulla on kotona mies, joka täyttää kaikki mun tarpeet. Olin kyllä sinkku tuossa jonkin aikaa sitten, mutta oli ihan selvää, että haen miestä parisuhteeseen. Luulen, että samoin ajattelevia naisia on monia muitakin lisäkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naiset vaan eivät olleet kiinnostuneita sinusta. Mutta ethän voi luovuttaa vaan sen jälkeen kun olet pyytänyt kahta naista ulos.
Avaat tinderin ja pyydät sataa naista ulos. Jos siis naisen haluat.
Miksi tolle pitäisi antaa nainen? Puhuu kuin fiftari jonka isovanhemmat menivät naimisiin järkisyistä.
En edes tiedä miksi vaivaudun vastaamaan noin vähä-älyiseen kommentiin. Ensinnäkin minä en halua naista vaan naisesta kaverin. Toisekseen minulle ei pidä antaa naista. Nainen ei ole mikään kiertopalkinto.
No minä en ole rikas enkä koulutettu. Sen nuo kaksi naista tiesivät. Komeaksi kutsuttu läpi koko elämän. Kouluttamaton, mutta sivistynyt. Soitan instrumenttia jonka soittamisen opettelin itse. Teen kappaleita toistaiseksi pöytälaatikkoon. Olen ajatteleva, keskustelutaitoinen ja empaattinen ihminen. On se kumma kun ei seura kelpaa.Tasojankkausta.. Mies joka puhuu itsestään noin anteeksipyytelevästi ei ole hot.
No se tässä väistämättä tulee mieleen. Silloin nuorempana kun oltiin kouluikäisiä naisia riitti joka sormelle pyytämättä. Yksikin rikkaan perheen tytär yritti väkisin panna minua. Ahdistavaa. Nyt kun ollaan iässä jossa yleisen normaalin mukaan pitäisi jo olla koulutus sekä omaisuutta hankittuna niin naiset eivät kiinnostu edes juttelemaan jos tietävät minun olevan köyhä ja kouluttamaton. Kerrotko että mistä muusta voi olla kyse kuin 'tasojankkauksesta'? Odotan mielenkiinnolla vastaustanne.
Yleistit kahden tapaamasi naisen perusteella.
Kannattaa varmaan miettiä asiaa uudelleen.
Tuo on vanha juoni: jos en ole kiinnostunut miehestä, hän alkaa vinkua että käydään kahvilla ihan vaan kavereina ja mennään leffaan ihan vaan kavereina. Suostun säälistä. Kahvilla käynnin jälkeen "kaverimies" alkaa levittää kaikille juotua, että olin just tyttöystäväni kanssa kahvilla ja huomenna oon menossa tyttöystäväni kanssa leffaan. Leffassa käy käsiksi ja yrittää suudella. Ei koskaan enää miehiä "kavereiksi".
Vierailija kirjoitti:
Yleistit kahden tapaamasi naisen perusteella.
Oletit minun yleistävän kahden naisen perusteella. Haluatko, että kirjoitan novellin?
Miesten kanssa on vaikeampi olla kaveri kuin naisten. Siis itseni puolesta ei olis ongelmaa, mutta esim työpaikalla oon huomannu että kun tarpeeks pitkälle menee kaveruudessa ja nimenomaan KAVERUUDESSA miesten kaa, ne alkaa vetäytymään. Naisten kaa ku teen samoi, ystävyys vain syvenee.
En sit tiiä, luuleeko ne miehet ett yritän iskee niitä vai mitä. En siis yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan rehellisiä. Muualla hymyillään etujen toivossa.
Onko se rehellistä, että nainen sanoo hänellä olevan mies vaikkei ole? Luitko edes? Tai ymmärsitkö lukemaasi?
Mistä sen tietää, ettei hänellä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naiset vaan eivät olleet kiinnostuneita sinusta. Mutta ethän voi luovuttaa vaan sen jälkeen kun olet pyytänyt kahta naista ulos.
Miksi tolle pitäisi antaa nainen? Puhuu kuin fiftari jonka isovanhemmat menivät naimisiin järkisyistä.
En edes tiedä miksi vaivaudun vastaamaan noin vähä-älyiseen kommentiin. Ensinnäkin minä en halua naista vaan naisesta kaverin. Toisekseen minulle ei pidä antaa naista. Nainen ei ole mikään kiertopalkinto.
No minä en ole rikas enkä koulutettu. Sen nuo kaksi naista tiesivät. Komeaksi kutsuttu läpi koko elämän. Kouluttamaton, mutta sivistynyt. Soitan instrumenttia jonka soittamisen opettelin itse. Teen kappaleita toistaiseksi pöytälaatikkoon. Olen ajatteleva, keskustelutaitoinen ja empaattinen ihminen. On se kumma kun ei seura kelpaa.Tasojankkausta.. Mies joka puhuu itsestään noin anteeksipyytelevästi ei ole hot.
No se tässä väistämättä tulee mieleen. Silloin nuorempana kun oltiin kouluikäisiä naisia riitti joka sormelle pyytämättä. Yksikin rikkaan perheen tytär yritti väkisin panna minua. Ahdistavaa. Nyt kun ollaan iässä jossa yleisen normaalin mukaan pitäisi jo olla koulutus sekä omaisuutta hankittuna niin naiset eivät kiinnostu edes juttelemaan jos tietävät minun olevan köyhä ja kouluttamaton. Kerrotko että mistä muusta voi olla kyse kuin 'tasojankkauksesta'? Odotan mielenkiinnolla vastaustanne.
"Would you love a kiltteys mies.."
No, thanks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan rehellisiä. Muualla hymyillään etujen toivossa.
Onko se rehellistä, että nainen sanoo hänellä olevan mies vaikkei ole? Luitko edes? Tai ymmärsitkö lukemaasi?
Mistä sen tietää, ettei hänellä ollut?
Joku tuntee jonkun joka tuntee jonkun. Vaikka sä et tuntisi jotain ihmistä niin teillä saattaa hyvinkin olla yhteinen tuttava.
Muutaman kerran olen ollut kaverimielessä kiinnostunut miehistä, jotka ovat myös esittäneet olevansa kiinnostuneita vain kaverimielessä. Sitten kumminkin vähän ajan päästä rupeavat ehdottelemaan. Siksi kieltäydyn nykyään uusista kaverimiehistä, vanhoja on tarpeeksi ja tiedän etteivät ole kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, thanks.
Ei huolta. En mä susta tuon kommenttisi perusteella kiinnostuisikaan. Mutta annan vähän bensaa.
Olen mä vankilassakin käynyt opintomatkalla. Nuoruuteni oli todella villi. Onko tarpeeksi jännää? Joko pöksyt kostuu kun nykyisin taiteellinen ja ajatteleva mies oli nuoruudessaan valtion pahin painajainen? Vielä kun olisi rahaa niin oijoi ku sie olisit heikoilla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, thanks.Ei huolta. En mä susta tuon kommenttisi perusteella kiinnostuisikaan. Mutta annan vähän bensaa.
Olen mä vankilassakin käynyt opintomatkalla. Nuoruuteni oli todella villi. Onko tarpeeksi jännää? Joko pöksyt kostuu kun nykyisin taiteellinen ja ajatteleva mies oli nuoruudessaan valtion pahin painajainen? Vielä kun olisi rahaa niin oijoi ku sie olisit heikoilla ;)
🥱
Kiukuttelisitko samalla tavalla, jos miespuoliset työkaverit eivät olisi heti innoissaan ajan viettämisestä yhdessä työajan ulkopuolella? Jotenkin viestistäsi saa sellaisen kuvan, että naisten puolelta tämä on sinua kohtaan suurikin loukkaus. Ihan kuin komeana ja wotevör muuna upeana miehenä lähtökohtaisesti ansaitsisit heidän seuraansa myös ystävinä. Kukin saa valita kaverinsa itse ja ihan omista syistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, thanks.Ei huolta. En mä susta tuon kommenttisi perusteella kiinnostuisikaan. Mutta annan vähän bensaa.
Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi sinun “ystävyyttäsi”? Vähän kun pintaa raaputtaa niin udellaan jo pöksyjen kostumisesta. Hohhoijaa. Next.
Suomessa ei tosiaan ole luontevaa ottaa kontaktia naiseen. Naiset eivät myöskään Suomesssa käytä luontaista flirttailua, johon törmää helpoisti ulkomailla. Mikä naiset on saanut Suomessa näin kipsiin ja epäsosiaalisiksi?
"Tultiin hyvin juttuun"
Tämä oli sinun näkökulma. Oletko varma, että naiset koki samoin? Saattavat olla perusystävällisiä ja jutella normaalisti takaisin ja olla ehkä hieman keskivertoa mukavampia kohteliaisuudesta. Olettehan sentään samalla työpaikalla. Et vain ole heille työtoveria kummempi tyyppi. Voi olla myös, että haluavat pitää työihmiset erillään vapaa-ajasta. Olisit tyytyväinen, että sulla on mukavia työkavereita. Työkaveruudesta ei koskaan kannata odottaa mitään oikeaa kaveruutta, koska työpaikalla kaikilla on soaiaalinenmaski.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tosiaan ole luontevaa ottaa kontaktia naiseen. Naiset eivät myöskään Suomesssa käytä luontaista flirttailua, johon törmää helpoisti ulkomailla. Mikä naiset on saanut Suomessa näin kipsiin ja epäsosiaalisiksi?
Täällä ei miehet päätä sihteerin jatkosta tai muutenkaan vastaa elatuksesta. Esim. Venäjällä väärä sana ja pukeutuminen voi tuoda potkut.
Mä oon suostunut tapaamaan työpaikan ulkopuolella, mutta en tajunnut että kyseessä oli treffit. Ihan kaverimielellä suostuin. Ei näistä ota selvää.