Kaupan kassa sanoi, että mene viereiselle kassalle kun olin jo laittanut ostokset
joita suht paljon hihnalle. Mitä mieltä? Onko huonoa asiakaspalvelua.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukka kirjoittaa tänne aina kaupan työntekijöitä parjaavia aloituksia? Tulisitte itse joskus kokeilemaan esim. kassatyötä, niin näkisitte, millaista kohtelua siellä joutuu kokemaan asiakkaiden taholta.
En ole koskaam nähnyt sellaista. Luulisi että joskus näkisi jos on yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Noin kävi mullekin kerran. Jätin ostokset hihnalle ja sanoin kassan mursulle "pidä tunkkis!".
Olen jättänyt ostokset hihnalle samalla tavalla ja todennut kassalle, että sorry, minullakin on kiire. Siihen jäi jäätelöt, kalapaketti, lihatiskiltä noudetut leikkeleet jne. odottamaan, että joku vie ne paikalleen.
Kerran pikkukaupungin kassalla minulla oli 2 ostosta, kassa rupattelee edellisen asiakkaan kanssa niitä näitä, ei elettäkään siihen suuntaan, että laskuttaisi minua. Vein ostokset takaisin, kassa jutteli edelleen edellisen asiakkaan kanssa, minä kävelin pois ja kassa huusi perään, että hei, meillä pitää maksaakin. Huikkasin hänelle, että maksaa pitää vain se, minkä vie kassan ohi, ei sitä, minkä jättää hyllyyn.
Mulle sanoi samoin kerran, jätin ostokset hihnalle ja poistuin.
Vierailija kirjoitti:
Info kassalla kassa-rouva minulle tänään tiuski, että oli siinä hyvää päivää vaan minulle. Vaikka olisi kuinka huono päivä vaan, niin ei sitä saisi asiakkaisiin purkaa pahaa oloaan.
Sama homma toiseen suuntaan. Ei ole aspan vika, jos sinulla on huono päivä. Ei tarvitse hänelle sen takia tiuskia ja/tai raivota.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi samoin kerran, jätin ostokset hihnalle ja poistuin.
Tässä on sitä suoraselkäistä aikuisvauvan toimintaa. Arvostan.
Teen kassatyötä. Suurin syy epämielyyttävään kassakokemukseen on se, ettei nähdä muita ihmisiä. Pelkkä minä ajatus pyörii päässä ja se kuinka minä tässä nyt olen kuningas asiakas.
Kassatkin ovat ihmisiä. Mutta kohta on automaattikassat. Ja silloin kaikilla pitää olla maksukortti ja tulee olemaan kauppoja jotka itse määrää mikä kortti käy. Muutenkin tulevaisuudessa kaikki asiakkaan yksilöllinen palvelu loppuu, paitsi jos on varaa mennä kalliiseen paikkaan.
Siinähän sitten tavikset potkitte automaatteja kun häiriö tulee, vie rahat muttei anna ostoksia.
Mulle samoi kerran yks kassaneiti nokkava että "mene pois". Ei mitään muuta.
Ap ei siis ollut näkevinään kylttiä, jossa lukee seuraava kassa kiitos. Arveli, että on suositus ja ei häntä koske. Että kyllä hänen ostokset vielä voi ottaa.
Kerran kassalla ollut myyjämyyjä sanoi lähisukulaiselleni: Minä lähden tauolle. Kyseisessä tilanteessa kysymyksessä oli ainoa avoinna ollut kassa. Olin kyseisen sukulaisen mukana ja huomasin tilanteen. Myöhemmin samana päivänä laitoin tilanteesta kaupalle palautetta mainitusta tilanteesta. Kyseinen myyjä joutui mainitusta jutusta esimiehen puhutteluun. Kyseisellä kaupalla oli tapahtumahetkellä henkilöstö vajetta ja myyjän olisi siinä tilanteessa jonkin verran joustaa.
Ehkä sillä kassallakin oli huono päivä ja ehkä sen tauon piti alkaa jo ajat sitten.