Mikä itsestäänselvä asia sinulle selvisi aivan liian myöhään?
Ketjussa ei ole tarkoitus pilkata ketään vaan ihan hyvällä mielellä muistella.
Itse luulin varmaan 9-vuotiaaksi asti että naiset eivät saa ajaa autoa. Jotenkin sen vaan käsitti niin, kun meillä ajoi aina isä ja jos (harvoin) kylään tuli äidin ystävättäriä, heidän miehensä ajoivat heidät perille ja hakivat. Asuimme metsän keskellä maaseudulla ja suurin "nähtävyys" oli kyläkauppa. Kaikki naapurit jotka siellä autolla kävivät, olivat miehiä. Sitten erään kerran mieslomittajamme lopetti ja tilalle tuli nainen. Olin aivan ällikällä lyöty kun hän ajoi itse meille ja takaisin :D
Kommentit (1226)
Vierailija kirjoitti:
Seksi avioliitossa tulee kaikkein kalleimmaksi.
Seksi avioliiton ulkopuolella voi tulla vielä kalliimmaksi.
Että naisella virtsa ei tule emättimestä (olen nainen)
Vierailija kirjoitti:
Että kaiken pystyy opettelemaan ja oppimaan, jos osaa rauhoittaa mielensä. Paransin ADHD:N/ADD:N itse itseltäni aivojumpalla ja kovalla ajatustyöllä. Harmi kun olisin tajunnut tämän lukiossa eikä vasta nyt kolmekymppisenä.
Ei sinulla oikeasti ole ollut mitään tarkkaavaisuushäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Että pieni ja ketterä voittaa ison ja vahvan.
Toteutuu kaikissa saduissa ja animaatioissa, mutta ei tosielämässä koskaan.
Jaa, muistatko erään Wayne Gretzkyn? Jääkiekkoa tais joskus pelailla.
Olisi pitänyt kiinnostua siitä ujosta pojasta eikä pahasta pojasta. Olisi voinut mennä kaikki parempaan suuntaan.
Ja olisi pitänyt tehdä ainakin kaksi lasta, lapsi on ainoa hyvä asia mitä olen aikaan saanut. Ehkä jopa kolme.
Järkytyin pienenä kun näin että äitini itki. Olin luullut, että vain lapset itkevät. Se tuntui pahalta. :(
En myös tajunnut pienenä, että radiossa musiikki tuli tallenteelta. Ihmettelin aina, että miten laulaja pystyy laulamaan ns. päällekkäin, kun esim. kertosäkeestä vaihtuu säkeistöön tosi nopeasti tai joskus jo kesken sanan. Ajattelin myös, että kun biisi loppuu niin, että se vähitellen hiljenee, että bändi menee vaan vähitellen kauemmas mikrofonista laulaessaan/soittaessaan.
Outlookissa saa peruutettua/poistettua lähetetyn sähköpostin, jos sitä ei ole vielä luettu.
Vierailija kirjoitti:
Outlookissa saa peruutettua/poistettua lähetetyn sähköpostin, jos sitä ei ole vielä luettu.
miten??
?
Mä luulin varmaan 30-vuotiaaksi, että kaksossisarus on KAKSOISsisarus.
14-vuotiaaksi asti luulin munakoison olevan munasta valmistettu ruoka, vrt munakas, munatoti... asian laita selvisi yläasteen kotsantunnilla. Meillä ei kotona koskaan syöty munakoisoa, joten se oli täysin vieras minulle. :D
Eilen opin, että voileipäkakkua ei juuri syödä muualla kuin Pohjoismaissa. Olen 32.
Kuvittelin, että pitää olla vähintään tohtori tai tutkintoja kasapäin ennenkuin pääsee minnekään töihin.
Faktankertoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kaiken pystyy opettelemaan ja oppimaan, jos osaa rauhoittaa mielensä. Paransin ADHD:N/ADD:N itse itseltäni aivojumpalla ja kovalla ajatustyöllä. Harmi kun olisin tajunnut tämän lukiossa eikä vasta nyt kolmekymppisenä.
Ei sinulla oikeasti ole ollut mitään tarkkaavaisuushäiriötä.
Toi on jo julmaa mitätöidä toisia.
Itsekin tunsin erään jolla oli adhd ja varttuneemmalla iällä hänestä ei tunnistanut, että hänellä olisi adhd. On ihan sama uskotko toisia, mutta parempi pitää se omana tietona, kuin mitätöidä toisia.
Eri
Että naiset eivät lopulta rakastukaan siihen kunnolliseen ja "kil ttiin" mieheen. Aina pitää mukamas olla jotakin särmää miehessä, tai tämän pitää haastaa naista säännöllisesti (mieluiten joka käänteessä), jotta naisen mielenkiinto pysyy yllä tai niitä tunteita ylipäätään pääsee syntymään.
Mutta vaikea tässä on itseään muuttaa, kun on normaaliksi ja kunnolliseksi ihmiseksi kasvatettu ja kasvanut. Enkä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pieni ja ketterä voittaa ison ja vahvan.
Toteutuu kaikissa saduissa ja animaatioissa, mutta ei tosielämässä koskaan.
Jaa, muistatko erään Wayne Gretzkyn? Jääkiekkoa tais joskus pelailla.
183 cm, 86 kg. Ei nyt niin kovin pieni mielestäni. Ketterä kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Koulu opetti linnut, matelijat, hyönteiset, kalat jne ja nisäkkäät. Minä en kertakaikkiaan käsittänyt, mitä ovat nisäkkäät. Taisin olla jo aika iso tyttö, kun ymmärsin nisä-sanan.
Kannattaa googlettaa nisäkäs sana niin saat enemmän irti sanasta. Itselleni hyvin koulussa opetettiin sanan tarkoitus. Tasalämpöinen, selkärangallinen eläin on nisäkäs. Nisäkkäät eivät muni vaan synnyttävät. Nisäkkäisiin eivät kuulu kalat, linnut ja matelijat.
Se, että tässä maassa kaikki, siis aivan kaikki, on pienen korruptoituneen (poliittisesti tai liike-elämässä) käsissä ja päätäntävallan alaisena. Sen ulkopuolisena sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia.
Some on myrkyllinen paikka.
Jos vaikka saisikin ainoastaan hyvää palautetta niin silti valtaosa ihmisistä ajattelee halveeraavasti sisällön tuottajista.
Vierailija kirjoitti:
Vasta kun olin asunut monta vuotta yksin, huomasin että marjoja voi ostaa kaupasta.
Minä tajusin tämän vasta kun lapset muuttivat maailmalle ja ukko naapurin rouvan luokse.
Kaupasta saa myös valmis aterioita, lihasoppan tekoa ei tarvitse aloittaa aamuhämärissä hirvimetsältä.
Olisi ollut elämä paljon helpompaa viimeiset 40v kun olisin aiemmin tajunnut, että minäkin voin ostaa valmista, enkä ihmetellä, miksi niitä tehdään.
Pienenä tyttönä äiti ja täti huijasivat, että jos juo kahvin ilman maitoa, kasvaa mustat viikset. Siksi äiti teki minulle "pullamössöä", kahvia tilkka, maitoa, sokeria ja pullaa sekaan. Uskoin pitkälle varhaisnuoruuteen viiksiteoriaan enkä vieläkään juo kahvia mustana. Hauska sattuma: tädilläni oli mustat viiksikarvat ja hän joi kahvin mustana.
Vierailija kirjoitti:
Vasta nelikymppisenä aloin tajuta että osa ihmisistä on narsisteja ja psykopaatteja.
Siis tuntemistani ihmisistä. Toki nuo termit tiesin.
Mielenkiintoista, että heitä parveilee ympärilläsi. Molemmaat tyypithän ovat oikeasti harvinaisia, paitsi jos diagnoosissaan käyttää iltapäivälehtien tai naistenlehtien määritelmiä.
kalastajat ovat häikeilämättömiä rosvoja. EMPÄ OSTA KALAA. KILO HINNALLA SAA 4 KG LIHAA PITÄKÄÄ KALANNE.