Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka "rakastuvat" nopeasti

Vierailija
06.02.2021 |

Kaikki me tiedetään näitä miehiä, jotka ovat salamana rakastuneita, antavat koko ajan huomiota, kehuvat pilviin ja sitten häviävät kuukauden parin tai viimeistään puolen kuluttua.

Itse yritän puhua miehille, että edetään ja tutustutaan rauhassa. En usko, että muutaman viikon tunteminen riittää rakkauteen, kiinnostukseen ja ihastukseen toki. Moni mies ei kuitenkaan tätä usko ja sitten, yhtä nopeasti kuin kaikki alkoikin, kaikki myös loppuu...

Mistä tässä ilmiössä on kyse? En jaksa uskoa, että se olisi mitenkään tahallista naisen tunteilla pelailua, mutta olenko väärässä? Kykenevätkö nämä miehet ollenkaan oikeaan parisuhteeseen?

Ja varmaan voi olla tällaisia naisiakin, itselläni on vain kokemusta miehistä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet laantuvat, kun niihin ei vastata. Oikea rakkaus on molemminpuolista, ja siitähän se vain syvenee.

Vierailija
2/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus lopettaa, kun toinen tulee tutuksi ja uutudenviehätyskin häviää. Eivät kaikki haaveile pitkistä suhteista ja yhdessä ikääntymisestä (itse asiassa ajatuskin tuosta hieman kuvottaa). Yhden illan jutut taas eivät ole riittävän intensiivisiä, parissa kuukaudessa saa jo enemmän syvyyttä ja parhaat hormonikiksit.

-sarjarakastuja

Ps. Itse kyllä pidän tosin "suhteiden" välillä pidempiä välejä, muuten tämä olisi liian kuluttavaa palaa koko ajan täydellä liekillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Tuollanen ei oo oikeeta rakkautta nähnytkään.

Vierailija
4/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus lopettaa, kun toinen tulee tutuksi ja uutudenviehätyskin häviää. Eivät kaikki haaveile pitkistä suhteista ja yhdessä ikääntymisestä (itse asiassa ajatuskin tuosta hieman kuvottaa). Yhden illan jutut taas eivät ole riittävän intensiivisiä, parissa kuukaudessa saa jo enemmän syvyyttä ja parhaat hormonikiksit.

-sarjarakastuja

Ps. Itse kyllä pidän tosin "suhteiden" välillä pidempiä välejä, muuten tämä olisi liian kuluttavaa palaa koko ajan täydellä liekillä.

Kerrotko kuitenkin rehellisesti, ettet haaveile pidemmästä parisuhteesta? Minulle miehet ovat sanoneet, että etsivät juurikin loppuelämän suhdetta.

Ymmärrän kyllä nuo kiksit!

Ap

Vierailija
5/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullaantuvat, ihastuvat, haluavat seksiä. Siitähän siitä on kyse. Kaipaavat jännitystä ja uutuudenviehätystä. Älä harrasta seksiä näiden kanssa, niin hullaantuminen menee ohi vielä nopeammin. Odota ainakin pari kuukautta, kyllä pahimmat antaa periksi ennen sitä.

Vierailija
6/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihastumisaddikteja. Tarvitaan se hetken huuma, mutta ei ole kypsää käsitystä rakkaudesta tai toisen tunteiden kunnioittamisesta. Kaikki mulle heti-tyyppejä. Tosiaan heidän tunteensa laantuvat aivan yhtä nopeasti kuin alkavatkin. Osalla seksin himo sekoittuu oikeaan tunteeseen.

Vierailija
7/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen nainen. Ei vain miehissä ole näitä.

Vierailija
8/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset eivät osaa erottaa himoa ja rakkautta toisistaan. Dopamiinin eritys lisääntyy, tulee hyvä olo, ajatellaan että se on rakkautta. Testosteroni vaikuttaa myös, minkä vuoksi miehillä alkuvaikutus on usein voimakkaampi. Vastaavasti oksytosiinia erittyy vähemmän, minkä vuoksi seksi ei ole niin sitouttava asia kuin naisilla.

Vierailija
9/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullaantuvat, ihastuvat, haluavat seksiä. Siitähän siitä on kyse. Kaipaavat jännitystä ja uutuudenviehätystä. Älä harrasta seksiä näiden kanssa, niin hullaantuminen menee ohi vielä nopeammin. Odota ainakin pari kuukautta, kyllä pahimmat antaa periksi ennen sitä.

Koin tällaisen naisen kanssa. Pian sanoi rakastavansa ja kehui maasta taivaisiin. Sitten kun sängyssä tökki, oli turhautuminen valtaisaa ja vaikutti jopa inhoavan minua, kun kuulemma kiusasin vain häntä. Se alkoi tulemaan selväksi, ettei hän kauaa jaksa ellei seksipuolta saada kuntoon.

Vierailija
10/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaikuttavat "rakastuvan" aina kun on heillä on erektio, näin karkeasti ilmaistuna.

Syvää tunneyhteyttä ja kiintymystä tähän "rakkauden kohteeseen" ei kuitenkaan synny,

kun kohta jo "rakastutaan" taas seuraavaan kiinnostavampaan... ja seuraavaan... 

Vierailija
11/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seksi on monen miehen mielestä rakkautta ja uusi ihminen on aluksi erittäin kiihottava. Karkeasti sanottuna :(

Ap

Vierailija
12/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset eivät osaa erottaa himoa ja rakkautta toisistaan. Dopamiinin eritys lisääntyy, tulee hyvä olo, ajatellaan että se on rakkautta. Testosteroni vaikuttaa myös, minkä vuoksi miehillä alkuvaikutus on usein voimakkaampi. Vastaavasti oksytosiinia erittyy vähemmän, minkä vuoksi seksi ei ole niin sitouttava asia kuin naisilla.

Tätä on tutkittu muutama vuosi sitten Englantilaisen yliopiston (en muista mikä) toimesta ja he saivat tuloksen, että "rakkaus" kestää 27 yhdyntäkerran ajan.

Vierailija
13/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja miehiä. Pelimiehiä. Häivy kuvioista, jos tällaista ilmenee.

Vierailija
14/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen biisin sanat "antaudun kuin hullu rakkauteen". Ootko ap osannu antautua?

Vierailija
15/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on tutkittu muutama vuosi sitten Englantilaisen yliopiston (en muista mikä) toimesta ja he saivat tuloksen, että "rakkaus" kestää 27 yhdyntäkerran ajan.

Miten tää lasketaan? Jos monta kertaa peräkkäikin, onko 1 kerta vai useampi? Entä jos miehellä ei tuu siemensyöksyä? Vai onko siemensyöksyyn päätynyt sekstailu (lasketaanko esim. suuhun tuleminen?) "kerta"?

Vierailija
16/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisillä miehillä on paljon omia selvittämättömiä ongelmia ja väärä kuva rakkaudesta. Russell Brand puhui tästä youtubekanavallaan. Oli pikarakastuja ja mikään suhde ei koskaan kestänyt kunnes hän ymmärsi, että hänen omat ongelmansa estivät häntä rakastumasta kunnolla ja hänelle oli tullut vääristynyt kuva rakkaudesta ja parisuhteista. On nykyään naimisissa ja kahden lapsen isä.

Vierailija
17/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota ainakin pari kuukautta, kyllä pahimmat antaa periksi ennen sitä.

Ja joillakin nousee vain saalistusvietti pahemmmin päälle. Siinä missä toinen haluaa tutustua paremmin ensin, niin toinen haluaa vain saada saaliin satimeen. Ja sitten lopulta alkaa taas uuden jännittävämmän saaliin metsästys... 

Vierailija
18/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on näitä myös! Kaveriini "rakastui" tällainen nainen. Alku oli sellaista vaaleanpunaista höttöä. Mutta muutaman kuukauden päästä tämä nainen osoittautui narsistiksi joka mursi kaverini itsetunnon.

Eli itse pelkään noita heti "rakastuvia", kierrän ne kaukaa.

Vierailija
19/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan törmännyt ilmiöön. Jos mies on käyttäytynyt alussa noin, hän on myös jäänyt elämääni.

Vierailija
20/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minulla oli vaimon kanssa eilen saunan jälkeen #26 yhdyntäkerta ja naimisissa oltu 10-vuotta. Pitäisikö jo alkaa henkisesti valmistautumaan eroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän