Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole korona-aikana käynyt kampaajalla

Vierailija
06.02.2021 |

Aluksi jätin menemättä, koska alun koronahysteria. Mies on leikannut hiukseni. Sitten huomasin että osaa leikata ihan ok ja en enää käy ollenkaan kampaajalla. Kuinkahan jatkossa kampaajien käy kun varmaan moni muu tekee saman ratkaisun.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt viimeksi 1,5 vuotta sitten. Siellä on aina niin epämukava olo. Leikkaan ja värjään itse. Viimeksi eilen.

Miksi on epämukava olo?

Niin moni kampaaja moittinut jostain. Viimeksi päätin sitten, että antaa olla. Leikkaan polkkani itse.

Moittinut? En ole koskaan kuullut tuollaisesta. Kerro lisää.

Ihan yleistä. Mullekin on naureskellut yksi, kun olin tehnyt raitoja itse. Siinäpä menettää asiakkaan.

-eri-

Vierailija
22/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt viimeksi 1,5 vuotta sitten. Siellä on aina niin epämukava olo. Leikkaan ja värjään itse. Viimeksi eilen.

Miksi on epämukava olo?

Niin moni kampaaja moittinut jostain. Viimeksi päätin sitten, että antaa olla. Leikkaan polkkani itse.

Ihan yleistä. Mullekin on naureskellut yksi, kun olin tehnyt raitoja itse. Siinäpä menettää asiakkaan.

-eri-

No en minä ainakaan tuollaisesta loukkaantuisi, jos olen itse kyhännyt jotain raitoja. Viimeksi naureskeltiin kampaajan kanssa hiuksiani, jotka olin itse viimeksi leikannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on epämukava olo?

-eri-

No en minä ainakaan tuollaisesta loukkaantuisi, jos olen itse kyhännyt jotain raitoja. Viimeksi naureskeltiin kampaajan kanssa hiuksiani, jotka olin itse viimeksi leikannut. 

On eri asia nauraa kampaajan kanssa kuin että kampaaja oma-aloitteisesti nauraa sun hiuksille.

Vierailija
24/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tasapitkät käsittelemättömät hiukset, ja yleensä olen käynyt latvat tasoituttamassa kerran vuodessa. Toissa vuonna jäi välistä ja nyt on mennyt jo kaksi vuotta ilman leikkausta. Annan hiusten kasvaa. Minulla on aika ohuet ja hennot hiukset eivätkä kasva kovin nopeasti. Ei ole suunnitelmissa käydä kampaajalla lähikuukausina, ehkä ei edes lähivuosina.

Vierailija
25/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on epämukava olo?

-eri-

On eri asia nauraa kampaajan kanssa kuin että kampaaja oma-aloitteisesti nauraa sun hiuksille.

No omasta puolestani saa kyllä nauraa, jos on päin mäntyä leikatut ja värjätyt hiukset. En loukkaantuisi vaan ottaisin itsekin huumorilla. 

Vierailija
26/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ekan kerran pandemia-aikana viikko sitten. Kun on suht pitkä tukka, voi valita, käykö vai ei. Aion jatkaa käymistä, koska pidän puolipitkästä, en pitkästä. Ja paksu tukkani on pakko leikata kerrostaen tai se on tosi kuuma ja raskas.

Vierailija
27/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on epämukava olo?

-eri-

No onpas tosikkoa ja herkkähipiäistä porukkaa. 

Vierailija
28/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Ja aion käydä jatkossakin. Kampaaja osaa värjätä ja leikata hiukseni täydellisesti, olen kerran kokeillut itse ja lopputulos ok jos tosiaan aikoo pysyä kotona. Mutta kyllä se piristää kummasti kun näyttää oikeasti ihmiselle. Ja sekin piristää että saa välillä käydä jossain ja jutella jollekin.

Vierailija
29/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, päätin kasvattaa hiukseni taas pitkiksi vaihteeksi. Raitoja olen toisinaan ottanut talvella, nyt odotan kesää ja aurinkoa.

Vierailija
30/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suositellaan vain pakollisia kohtaamisia, kampaajalla käyminen ei ole pakollista. Kävin noin vuosi sitten ja kerran kesällä.

Vierailija
31/31 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on epämukava olo?

-eri-

No onpas tosikkoa ja herkkähipiäistä porukkaa. 

Ihmiset nyt harvoin tykkäävät, jos heitä arvostellaan asiasta, jolle he itse eivät voi mitään. Hiuslaatu on yksi näistä. Onneksi joukossamme on heitä, jotka eivät loukkaannu vaikka kampaaja sanoisi, että tuo sinun tukkamalli ei sovi yhtään tuon jättimäisen nenäsi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi