Kehtaatko olla alasti lemmikkisi läsnäollessa?
Mua itseäni rupeaa jotenkin nolottamaan jos kissa näkee mut alasti... 😳
Kommentit (34)
Muistan, miten vaivaannuttavaa oli kun kissani näki minut alasti ekaa kertaa. Olin menossa suihkuun ja kissa makasi lauteilla, heräsi, se katse😯
Silloin kun tulen suihkusta niin kissa katsoo minua silleen pää kallellaan, jotenkin lempeän empaattisesti. Mitähän se yrittää viestiä
Vierailija kirjoitti:
Välillä kun olen alasti, niin koira tulee nuuskimaan takapuolta ja pimpsua.. mitäpä tuosta, ei ainakaan itseä nolostuta. Eläimiähän me kaikki ollaan.
Sama täällä, yrittää aina nuolla ja joskus annankin:)
onpas kummaa porukkaa taasen liikkeellä.
ei meidän eläimet mitään tuijota.
meillä eläimet ovat eläimiä. eivät tule nukkumaan viereen. kaikilla omat petinsä. johon menevät yöpuulle.
meillä saavat kaikki eläimet liikkua vapaasti mihin vaan. mutta eivät kertaakaan ole tulleet suihkun ovelle. kyttäämään.
joten ihmettelen. että onpas teillä kummia eläimiä.
Suomessa taitaa olla kotieläimiä aika paljon suhteessa väestöön
No joo. Jos kissa katsoo pitkin nokanvarttaan niin muistutan ettei se itsekään kovin upea näky olisi ilman karvapeitettään.
Jos alkaa masturboimaan niin katti on kyllä syytä houkutella ruoka-annoksella keittiöön ja panna se keittiön ovi vähäksi aikaa kiinni....
Kehtaan. Lapsena ja teininä oli joku hävetys asiasta. Ajattelin että se "tajuaa", että olen alasti. No enpä usko, että eläimiä ihan hirveesti kiinnostaa onko vaatteet päällä vai ei, kunhan emäntä antaa ruokaa.
Tessukin ottaa kotona turkin pois😁
Joskus olin uimassa luonnonlammessa ja sudenkorennot tuli surisemaan melkein iholle.
Mitä mahtoi ajatella...
Niin. Arveluttavaa jos kissi näkee mirrin..
Kissat katselee aina jotenkin häiritsevän eroottisesti olessani alasti.
Vierailija kirjoitti:
Käsken aina peittämään silmänsä käpälillä kun tulen saunasta😃
Hahhah! 😄
Kehtaan, lemmikilläkin on sama turkki päällä kesät talvet.
Juokseehan tuo tanskandoggikin tossa ja munat heiluu! Ei oo housui hällä...