Mikä on mielestäsi paras dieetti?
Tärkein missä tahansa on tietysti syödä vähemmän kuin kuluttaa mutta mikä on mielestäsi paras dieetti muoto jos tarvitsee painonpudotusta alkuun. ( joo elämäntavat pitää tietysti laittaa tämän jälkeen kuntoon)
Kommentit (17)
Pätkäpaasto 16/8, 17/7 ja 18/6. Mikä tahansa näistä tai vaikka kaikki, itse käytän vaihdellen ja erittäin hyvät tulokset. Ei ole varsinainen dieetti vaan ehkä enemmän elämäntapa.
Makaat kostea lämpimässä huoneessa pari viikkoa, ja juot silloin tällöin huoneenlämpäöidtä vettä
Se, että katsot ja ajattelet, mitä päivän aikana syöt. Ruokapäiväkirja.
Syö terveellisesti ruokaympyrä mukaan. Ei alkoholia. Herkkuja kohtuudella.
Suru.
-Minä en saa silloin oikein mitään syötyä.
Ihastuminen.
-Ruoka ei käy edes mielessä.
En jaksa kirjoittaa koska saan aina alanuolia totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Syö terveellisesti ruokaympyrä mukaan. Ei alkoholia. Herkkuja kohtuudella.
Saan tälläisestäkin alanuolia koska minä ilmeisesti olen kirjoittanut niin mutta kuin sinä olet kirjoittanut niin niin saat ylänuolia. Toivon kyllä niin koska ruokaympyrä on hyvä asia kuten 4 eri vuodenaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Suru.
-Minä en saa silloin oikein mitään syötyä.
Ihastuminen.
-Ruoka ei käy edes mielessä.
Kieltämättä toi ihastuminen on paras dieetti, se vaan tuppaa loppumaan eroon tai parisuhteeseen
Painonvapauttajien syö mitä ikinä tahdot-dieetti.
kokemusta on... kirjoitti:
En jaksa kirjoittaa koska saan aina alanuolia totuudesta.
Ps. Kysyttiin mikä on paras! Hyvät hyssykät!
Ene, toimii varmasti ja paino putoaa nopeaan.
En tiedä parasta mutta tehokkaan. Päivittäin saa syödä niin monta paistettua lumipalloa kuin haluaa.
Oikeasti kaikissa dieteissä on sama vika. Kun palaa normaaliin niin kilotkin tulee takaisin. Jos haluaa pysyvästi pysyä hoikkana tai normaalipainossa niin pitää syödä kulutuksensa mukaan. Tämäkään asia ei ole mitään rakettitiedettä.
M
Vierailija kirjoitti:
Painonvapauttajien syö mitä ikinä tahdot-dieetti.
Tunnetaan myös nimellä ihmedietti sillä ihme on jos sillä laihtuu.
Olen omppu ja ajatuskin kertyy vatsan seutuun kiloina. Ainoa milloin oli laiha olin nuorena. Harrastin kilpaurheilua ja sen oheistoimintoja enkä syönyt kun joskus muistaessa jotakin. Eli suoraan sanoen: olen ollut laiha vain syömättä oikeastaan yhtään mitään.
Pätkäpaasto 16/8