Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susia jahdattu ja kidutettu moottorikelkoilla jahtaamalla

Vierailija
05.02.2021 |

Kommentit (442)

Vierailija
261/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamelaiset tekevät metsästysrikoksia siinä missä muut lappilaisetkin. Jos tässä Sallan tapauksessa nyt syypäitä ovat suomalaiset niin se nyt ei paljon lohduta. Yhtä selvitettyä salakaatorikosta kohti yhdeksän muuta jää selvittämättä eikä tästäkään ole saatu vielä ketään kiinni. Aseen poisjättäminen on ihan harkittua, ettei pystytä asetyyppiä ja niiden kantajia selvittämään.

Jep, aseet on jätetty tarkoituksella pois. Muuten lähtisi aseet ja aseluvatkin

Kyllä on taas metsästäjät kunnostautuneet, kertakaikkiaan jalosieluista ihmislajia, joille tärkeintä on liikkuminen luonnossa. Oikeita Risto Reippaita.

Missä on sanottu takaa-ajajien olleen metsästäjiä?

Aika monessa viestissä tässäkin ketjussa.

Jep. AV onkin se paikka josta kannattaa uskoa kaikki mitä lukee. Kannattaisiko pysyä siellä tapiolassa tai suljetulla.

Pitäisi varmaan ensin sopia miten metsästäjä määritellään. Harvassa on ne talot tuolla mistä ei luvallisia metsästysaseita löydy ja kukaan ei metsästä, lähinnä etelästä muuttaneilla ehkä voi  näin olla.

Ei se metsästäjää tee että on asenkantolupa. Jos aseen omistava ajaa kissan yli moottoritiellä, niin ei silloin meuhkata että sen teki metsästäjä.

Koristeenako luulet että niitä metsästysaseita pohjoisessa pidetään? Älä jaksa.

Älä itse jaksa. Ei kirjanpitäjäkään ole kirjanpitäjä kun käy hiihtämässä, vaan hän on silloin hiihtäjä.

Metsästäjäkö ei ole metsästäjä silloin kun kelaa elukan kelkalla hen giltä? Yhtenä päivänä sa distinen eläinrää kkäyksestä nauttiva urpo ja toisena päivänä vastuullinen, eläimiä kunnioittava ja turhaa kärsi myksen tuottamista välttävä metsästäjä? Uskotko noihin juttuihisi itse?

Varsin hyvin. Minulla on asiasta kokemusta. Onko sinulla?

Minä olen naakinut ensimmäisen hirveni 12 vuotiaana. Miten se sinun kokemus, wikipediaa ja leviät puheet?

Kutsutaanko sitä ääntä naakimiseksi ku isi panee pyllyyn?

Eli wikipediaa ja leviät puheet. Tämä selvä :-)

Vierailija
262/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamelaiset tekevät metsästysrikoksia siinä missä muut lappilaisetkin. Jos tässä Sallan tapauksessa nyt syypäitä ovat suomalaiset niin se nyt ei paljon lohduta. Yhtä selvitettyä salakaatorikosta kohti yhdeksän muuta jää selvittämättä eikä tästäkään ole saatu vielä ketään kiinni. Aseen poisjättäminen on ihan harkittua, ettei pystytä asetyyppiä ja niiden kantajia selvittämään.

Kyllä on taas metsästäjät kunnostautuneet, kertakaikkiaan jalosieluista ihmislajia, joille tärkeintä on liikkuminen luonnossa. Oikeita Risto Reippaita.

Jep. AV onkin se paikka josta kannattaa uskoa kaikki mitä lukee. Kannattaisiko pysyä siellä tapiolassa tai suljetulla.

Pitäisi varmaan ensin sopia miten metsästäjä määritellään. Harvassa on ne talot tuolla mistä ei luvallisia metsästysaseita löydy ja kukaan ei metsästä, lähinnä etelästä muuttaneilla ehkä voi  näin olla.

Ei se metsästäjää tee että on asenkantolupa. Jos aseen omistava ajaa kissan yli moottoritiellä, niin ei silloin meuhkata että sen teki metsästäjä.

Älä itse jaksa. Ei kirjanpitäjäkään ole kirjanpitäjä kun käy hiihtämässä, vaan hän on silloin hiihtäjä.

Metsästäjäkö ei ole metsästäjä silloin kun kelaa elukan kelkalla hen giltä? Yhtenä päivänä sa distinen eläinrää kkäyksestä nauttiva urpo ja toisena päivänä vastuullinen, eläimiä kunnioittava ja turhaa kärsi myksen tuottamista välttävä metsästäjä? Uskotko noihin juttuihisi itse?

Minä olen naakinut ensimmäisen hirveni 12 vuotiaana. Miten se sinun kokemus, wikipediaa ja leviät puheet?

Kutsutaanko sitä ääntä naakimiseksi ku isi panee pyllyyn?

Eli wikipediaa ja leviät puheet. Tämä selvä :-)

Ei todellakaan ole. Sullon kapiat aivot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kärsivät itse miljoona kertaa pahemmin vielä tässä elämässä. Suomen eläinsuojelulaki kun on vitsi, niin voi vain toivoa muuta kautta oikeutta. 

Eläimet ovat niin upeita, ja joutuvat elämään täällä paholaisten(ihmisten) kanssa. 

Toivotaan että karma kostaa! Kamala kuvitella sitä kauhua mitä sudet joutuneet kokemaan ennenkuin on kelkalla ajettu päälle ja pahimmillaan monta kertaa :(

Karmahan se juuri tässä susille kosti, kun ovat avuttomia luontokappaleita, metsästyskoiria ja poroja raa´asti porukassa väkivaltaisesti tappaneet.

Vierailija
264/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kärsivät itse miljoona kertaa pahemmin vielä tässä elämässä. Suomen eläinsuojelulaki kun on vitsi, niin voi vain toivoa muuta kautta oikeutta. 

Eläimet ovat niin upeita, ja joutuvat elämään täällä paholaisten(ihmisten) kanssa. 

Toivotaan että karma kostaa! Kamala kuvitella sitä kauhua mitä sudet joutuneet kokemaan ennenkuin on kelkalla ajettu päälle ja pahimmillaan monta kertaa :(

Karmahan se juuri tässä susille kosti, kun ovat avuttomia luontokappaleita, metsästyskoiria ja poroja raa´asti porukassa väkivaltaisesti tappaneet.

Taidat oikeasti tietää asiasta enemmänkin.

Vierailija
265/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matolaatikon Duck Hunttia ei vielä lasketa metsästyskokemukseksi, vaikka retroilu muotia onkin.

Vierailija
266/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmiset oppivat että ei metsästäjä tähtää maastopyöräilijää aseella vaan luoti osuu lintuun ja lentää monta kilometriä sen jälkeen, pitää olla hel vetin huono tuuri että osuu. Miettii kuinka paljon suomessa metsästetään joka ikinen päivä.

Vierailija
267/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ihmiset oppivat että ei metsästäjä tähtää maastopyöräilijää aseella vaan luoti osuu lintuun ja lentää monta kilometriä sen jälkeen, pitää olla hel vetin huono tuuri että osuu. Miettii kuinka paljon suomessa metsästetään joka ikinen päivä.

Ei nää cityvihreät mitään opi. Täysin reaalimaailmasta vieraantuneita. Niiden pääasia on vihata alkuperäiskansoja ja normaalisti eläviä ihmisiä.

Vierailija
268/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelepa, jollei olisi aseita, niin näin ei hups vaan kävisi.

Vierailija
269/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää cityvihreät mitään opi. Täysin reaalimaailmasta vieraantuneita. Niiden pääasia on vihata alkuperäiskansoja ja normaalisti eläviä ihmisiä.

Alkuperäiskansa ja hirvikivääri. Miten ne liittyy toisiinsa, tai minä tiedän, mutta tietty käsitteellinen yhteensopimattomuus tuossa on.

Vierailija
270/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan metsästäjät kunnioittivat luontoa ja olivat itse asiassa eläinrakkaita. Minullekin opetettiin nuorena poikana 70 luvulla, että älä ammu jos et ole varma osumasta. Eläin ei saa jäädä kitumaan. Kaikki lihat vieläpä syötiin. Ei niitä turhaan ammuttu.

Nämä kyseiset sadistit pilaavat kaikkien metsästäjien ja maalaisten maineen.

Vierailija
271/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni menee tänä vuonna Eläinoikeuspuolueelle.

Vierailija
272/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi.. miksi kaikkien pitäisi elää niinkuin sinä elät, käyt jossain kehä3 sisållä vähän hörppimässä teetä slurps ja sitten vähän kiipeilemään sisähalliin, jonka jälkeen käyt kaupasta ostamassa vähän tehotuotettua broileria

Vierailija
273/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan metsästäjät kunnioittivat luontoa ja olivat itse asiassa eläinrakkaita. Minullekin opetettiin nuorena poikana 70 luvulla, että älä ammu jos et ole varma osumasta. Eläin ei saa jäädä kitumaan. Kaikki lihat vieläpä syötiin. Ei niitä turhaan ammuttu.

Nämä kyseiset sadistit pilaavat kaikkien metsästäjien ja maalaisten maineen.

Missäs on sanottu että ovat maalaisia tai metsästäjiä?

Vierailija
274/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lampaat voisi laittaa yöksi kotiin, sisälle siis?

Vierailija
275/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole karma. Ihminen suorittaa kostonhaluista ja suunnitelmallista itseaiheutettua tietoista toimintaa. Karma tapahtuu ilman kostonhimoista suunnitelmaa ja sen tietoista toteuttamista. Tämä oli rikollisten suorittama rikos, jolla ei ole karman kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
276/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiskansat ja hirvikivääri ei kuulu yhteen

Vierailija
277/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäiskansa ja hirvikivääri. Miten ne liittyy toisiinsa, tai minä tiedän, mutta tietty käsitteellinen yhteensopimattomuus tuossa on.

No kerroppa mikä? Laitan sitten screenshotin konstalle.

Vierailija
278/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi.. miksi kaikkien pitäisi elää niinkuin sinä elät, käyt jossain kehä3 sisållä vähän hörppimässä teetä slurps ja sitten vähän kiipeilemään sisähalliin, jonka jälkeen käyt kaupasta ostamassa vähän tehotuotettua broileria

Olen kasvissyöjä. No en kiipeile missään. Harrastan ulkoilua mutta ulkoilen ilma asetta. Minusta sudet on sympaattisia, itselläni on koira ja siinä on paljon samaa kuin susissakin.

Vierailija
279/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjät suuttuvat kun susihukka syö metsästäjän muut saaliit, niin lapsellisia

Vierailija
280/442 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvissyöjä. No en kiipeile missään. Harrastan ulkoilua mutta ulkoilen ilma asetta. Minusta sudet on sympaattisia, itselläni on koira ja siinä on paljon samaa kuin susissakin.

Täällä on todettu tapiolan toimesta että juurikin sen sun koiran geeni saa suden hyökkäämään ihmisen kimppuun. Kai heidän mielestään pitää kieltää alkuperäiskansat, terve järki ja koirat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän