Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko uskossa?

Vierailija
05.02.2021 |

Oletko uskossa?Siis oletko uskovainen?
Jos et ole haluaisitko olla?

Kommentit (555)

Vierailija
421/555 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

google-haku missio2022.

Vierailija
422/555 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskossa, mutta välillä tuntuu että ei kannattaisi olla, koska Jumala tuntuu suosivan vaan parempiosaisia, menestyneitä ja rikkaita ihmisiä. Maallista mammonaa kokoa en, kurkkuuni kumoan sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/555 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskossa enkä usko että tulen uskoon mutta Toivosta en tiedä.

Vierailija
424/555 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan armo/apu siihen luottaen olen lähtenyt tähänkin päivään.

Vierailija
425/555 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan armo/apu siihen luottaen olen lähtenyt tähänkin päivään.

Siellä se Ukrainassakin hääräilee auttamassa. Auttaa ketä auttaa, ryssää varmaan.

Eipä tuota apua ole kenellekään suotu joka tosi hädässä on ollut ja on.

Kidutusta, tappamista, raiskaamista, tuhoa. Mutta kai se sitten onkin kimpassa näitten raiskaajien kanssa, auttelee heitä?

En usko kuin itseeni, itse olen itseäni oppinut auttamaan alusta asti enkä odota enkä anele apua joltain virtuaaliolennolta kuten jpulupukilta tai nukkumatilta. Tai siltä teidän jumalaltanne.

Saatte pitää mokoman. Läpeensä sairas tyyppi olisi jos olisi olemassa.

Vierailija
426/555 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-up-

Vierailija
427/555 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

missio2022.

Vierailija
428/555 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen anti-uskossa.

Vierailija
429/555 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missio2022.

Vierailija
430/555 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko "tuli" Toivoon, hihhhiihhh

Vierailija
431/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja tahdon olla ehdottomasti.

Vierailija
432/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tosin en usko minkään uskonnon mukaisesti. Uskon että pitää olla myötätuntoinen, auttavainen ja anteeksiantavainen. Ei saa ehdoin tahdoin vahingoittaa toisia henkisesti tai fyysisesti.

Olen suorassa yhteydessä Jumalaan pyhån sieluni kautta. Mä tunnen jos teen väärin ja yritän korjata virheet käyttäytymisessä muita kohtaan. Jokainen meistä loukkaa toisia henkisesti tahtomattaan ja ymmärtämättömyyttään

Virheitä saa tehdä mutta virheistä pitää oppia. Vain siten voi kasvaa kohti Jumalaa ja päästä pois sielunkierrosta. Sitä tarkoittaa Jumalan armo. Ja tätä Jeesus Kristuskin yritti kertoa.

Vierailija
433/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin samaan aikaan jo pikkulapsena että jumalaa eikä joulupukkia ole olemassa.

Monelle tämä tuottaa edelleen ongelmia.

Vierailija
434/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tosin en usko minkään uskonnon mukaisesti. Uskon että pitää olla myötätuntoinen, auttavainen ja anteeksiantavainen. Ei saa ehdoin tahdoin vahingoittaa toisia henkisesti tai fyysisesti.

Olen suorassa yhteydessä Jumalaan pyhån sieluni kautta. Mä tunnen jos teen väärin ja yritän korjata virheet käyttäytymisessä muita kohtaan. Jokainen meistä loukkaa toisia henkisesti tahtomattaan ja ymmärtämättömyyttään

Virheitä saa tehdä mutta virheistä pitää oppia. Vain siten voi kasvaa kohti Jumalaa ja päästä pois sielunkierrosta. Sitä tarkoittaa Jumalan armo. Ja tätä Jeesus Kristuskin yritti kertoa.

Vierailija
435/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En kuulu enää edes kirkkoon. Joskus halusin olla uskossa, mutta se ei vain onnistunut. Ja nykyään pidän sietämättömän uskonnon pakkotuputusta ja sitä, että uskovaiset vaativat muita alistumaan omiin uskomuksiinsa. Uskokoot rauhassa, mutta turha vääntää yhteiskunnan lakeja jonkun uskonnon mukaan.

Vierailija
436/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ufoihin.

Vierailija
437/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutkii maailmanhistoriaa on helppo huomata mitä hyvää uskonnot ovat ihmiskunnalle tuoneet. Siksi en usko mihinkään jumaliin. Mitään sellaisia ei oikeasti ole olemassa.

Vierailija
438/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uudestisyntynyt kristitty ja siis Jeesuksen seuraaja. Pakko myös kommentoida sitä, että suurin osa tuntemistani kristityistä itseni mukaan lukien on yliopistotutkinnon suorittaneita, joten perinteinen ateistien argumentti uskovat ovat tyhmiä & eivätkä usko tieteeseen ei valitettavasti päde.

Jokainen tarvitsee Jeesusta elämän- tai vaikka rahatilanteesta riippumatta. Suosittelen kaikille, tämä on parasta, mitä on tarjolla ja kaiken saa vieläpä ilmaiseksi.

Vierailija
439/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jumala on olemassa, se on sairas sadisti. Kaikkivaltiaana se olisi aikaa sitten poistanut Putinin ja kannattajansa tästä maailmasta.

Vierailija
440/555 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut jumalalta lottovoittoa vuosikymmenet. Ei ole tullut. Uskoni alkaa pikkuhiljaa hiipua.