Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä suvussa/ystävissä sellaisia, joiden pitää aina nokittaa teidät?

Vierailija
05.02.2021 |

Eli sellaisia läheisiä ihmisiä, joilla tarve hankkia esim. sama tuote, mutta kalliimpi malli.
Tai matkustaa samaan kohteeseen, mutta parempaan hotelliin missä kävit.
Näitä, joilla itsellä ei riitä kiinnostus tai mielikuvitus tehdä mitään muuta kuin matkimalla ja sitten tekemällä pikkasen paremmin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta olen eliminoinut moiset elämästäni. Energiasyöppöjä. Yleensä se ei jää vain siihen että ostetaan/tehdään se hienompi asia, vaan se että siitä sitten jauhetaankin seuraavat vuodet joka tapaamisella. En jaksa näitä kaikkien ja kaiken kanssa kilpailijoita, stressaavaa ja väsyttävää porukkaa.

Vierailija
2/2 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani on tosi paljon kilpailua, erityisesti lapsilla kilpaillaan ( kun aikuisilla ei niitä hienoja saavutuksia olekaan sitten). Tätini tuli käymään uudessa kodissani ja sanoi että serkullani on myös rivari mutta paljon isompi ja paremmalla paikallakin. Laitoin sukulaisten ryhmään kuvan tyttären kaverisynttäreiltä ja samainen täti kertoi miten hänen lapsenlapsellaan vasta upeat synttärit olikin, teemakakku ja kaikki... Harrastukset ovat heillä parhaita ja ovat ihan mestareita.

Kerran vitsailin että olenko nuorekas kun mulla tälläinen reppu. Täti sanoi että serkkuni on ihan oikeasti nuorekas kun on niin hoikka.

Lapsiani yritän suojella tältä. Heidän ulkonäköään, harrastuksiaan ja koulumenestystään ei kyllä varmasti vertailla ja arvostella. En halua suoritukseen ja kilpailuun mukaan.

Kilpailevuus on piirre jonka huomaa nopeasti. Esim.naapuri kerskailee vähän liikaa omalla pojallaan joka minun poikani ikäinen. Välttelen pätijöitä. Eli kavereissa ei ole sellaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla