Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katoileva kaveri - mitä tehdä?

Vierailija
05.02.2021 |

Minulla on kaveri, jota näen yhteisen harrastuksen merkeissä aika usein. Lisäksi joskus kahvittelemme, käymme kävelyllä tai silloin tällöin vierailemme toistemme luona. Hauska kaveri, tykkään hänen huumorista ja toisinaan juttelemme aika syvällisiäkin.
Sitten yhtäkkiä kaveri ”katoaa”. Lopettaa yhteydenpidon ja jos lähetän viestin niin vastaa todella neutraalin persoonattomasti kuin olisin joku tuntematon tyyppi. Ymmärrän olla hiljaa enkä tunge itseäni hänen elämäänsä mutta tunnen itseni hölmöksi.
Tällä hetkellä syy ”katoamiseen”on ilmeisestikin loppurutistus opiskeluissa, viimeksi se oli muutto ja remppa, sitä ennen matka. Ymmärrän että elämässä on kiireitä, mutta silti ajattelin että kaveri informoisi niistä, olemmehan normaalisti paljon tekemissä ja lähettäisi vaikka yhden viestin silloin tällöin ja kertoisi miten menee. Viikkojen kuluttua kaveri sitten palaa normaaliin elämänmenoon kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Olen paininut itseni kanssa ja miettinyt että annanko kaverin vain tulla takaisin elämääni ja kuittaan harmistuksen olankohautuksella. Ihmiset käyttäytyvät eritavoin, mikä minä olen häneltä mitään selitystä vaatimaan yhtään mihinkään? Vai kysynkö miksi ihmeessä lopettaa kaiken yhteydenpidon ja ottaa minut käyttöönsä kun se hänelle taas sopii? Mitä mieltä olette?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen tilanne. Itse ehkä kysyisin että minne katosin sitten kun olisitte normaaleissa väleissä

Vierailija
2/2 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla kaverille ovimatto niin älä kysele mitään. Toivota vaan tervetulleeksi ja sano että oli ikävä.

Jotkut ihmiset vaan etsivät helppoja ihmisiä ystävikseen. Niin ettei itse joudu vastuuseen mistään ja kaikki tapahtuu omin ehdoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla