Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri näkemykset parisuhteessa

Vierailija
05.02.2021 |

Mistä se johtuu, että nainen tuntuu useammin olevan tyytymätön asioihin suhteessa, kun taas miehen mielestä asiat rullailee ihan mukavasti? Enkä tarkoita mitään "mies ei hoida asioita" vaan naiset tuntuu ihan etsimällä etsivän epäkohtia. Sitten lopuksi ero tulee miehelle ihan yllätyksenä.

Kommentit (499)

Vierailija
121/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset viihtyy hyvin yksinkin. Parisuhteen pitää olla todella hyvä, että se tuo jotain lisäarvoa naisen elämään.

Miksi sitten parisuhteessa se on yleensä nainen, joka haluaa tehdä juttuja yhdessä? Miehelle taas riittäisi että kumpikin puuhailee omiaan. Mies joutuu usein pakenemaan autotalliin tai muualle, että saa olla rauhassa.

Koska jos asioita ei tehdä yhdessä, miksi olla suhteessa? Miksi olla suhteessa, jos asioita tekee aina yksin?

Esimerkiksi mä rakastin sinkkuna puuhata kotona, hoitaa kukkiani, siivota ja istua sitten nauttimaan kauneudesta ympärillä. Nyt miehen tavarat rumentaa kotia ja television ääni rikkoo hiljaisuuden. Jos tuon lisäksi ei olisi niitä hyviä asioita, olisi vain ne haitat, jotka mies läsnäolollaan tuo, niin kyllä eroaisin.

Mutta miksi niitä asioita pitää aina tehdä yhdessä? Pitääkö parisuhteessa luopua omasta elämästään ja omista jutuistaan? Mitä mieltä siinä on? Miksi ei voi elää niin, että lauantaina toinen lukee vaikka rauhassa lehteä ja toinen kutoo villasukkia äänikirjaa kuunnellen. Sitten tehdään yhdessä lounasta ja syödään yhdessä, jonka jälkeen toinen lähtee koiran kanssa metsään samoilemaan ja toinen kävelylle naapurin kanssa. Miksi kaikki pitää tehdä yhdessä? Miksi esimerkiksi sinne metsään pitää väkisin ängetä mukaan, kun mies haluaisi mennä kaksin koiran kanssa? Miksi ei saa olla rauhassa ja tehdä omia juttuja?

Jos haluaa noin paljon tilaa, pitää katsoa parisuhteeseen toinen samanlainen. Useimmat haluavat parisuhteessaan yhteistä tekemistä. Katsoisin kyllä todella pahasti, jos oma mies lähtisi mieluummin naapurin kanssa kävelylle kuin minun. 

Eikö se olisi kiva välillä jutella jonkun muunkin kanssa kuin oman puolison? Joku tuolla sanoi että haluaa jutella tieteestä, taiteesta ja politiikasta. Entä jos juttelisi näistä naapurin kanssa kävelyllä, niin ei miehen tarvitsisi tällaisista jutella, jos ei kiinnosta?

Nähdäkseni suurin ongelma nykyajan parisuhteissa on se, että naiset odottavat miehen täyttävän kaikki naisen tarpeet ja tämä on lähes miehelle kuin miehelle mahdotonta. Miehet taas eivät vastaavaa oleta, vaan esimerkiksi autoista ja äänentoistosta keskustellaan sitten toisten samoista asioista kiinnostuneiden kanssa, eikä yritetäkään pakottaa naista keskustelemaan näistä asioista. Kärjistän tahallani havainnollistaakseni pointtiani.

En näe mitään syytä olla eroamatta miehestä ja olla aloittamatta seurustelua sen naapurin kanssa. Kun niitä keskustelutaitoisia miehiä on, ei kelpaa tyhmä ja yksinkertainen jolle nykyaika on "mahdotonta".

Vierailija
122/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä sitä nyt ihan luontaisesti odottaa mieheltä tunneyhteyttä parisuhteessa kuten myös yhdessä vietettyä aikaa, seksin lisäksi. Minulle paljastui yhteen muutettua että mies halusikin vain kämppiksen jakamaan kotitöitä ja kuluja. Suurimpana syynä yhdessä oloon tietysti seksi, josta kanssani on nauttinut suuresti. Harmi vaan, että kun miehen rakkaudettomuus ( Ihan itse on kertonut) tuli ilmi, niin loppui se seksikin lopulta. Ei minua kiinnosta harrastaa tunteetonta seksiä ihmisen kanssa, jota pidin puolisonani. Nyt sitten ollaan kämppiksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan siitä, että edelleen naiset hoitavat suuremman osan talouden töistä, sen lisäksi että käyvät palkkatöissä tai toimivat yrittäjinä. Miehet käyvät töissä ja makaavat loppupäivän sohvalla. Totta kai siinä on mukava olla, suhde ja elämä rullailee mukavasti eteenpäin pleikkaa ja tattia hakatessa..

Ehkä kannattaisi jo seurusteluaikana katsoa millainen on miehen kotityöosaaminen ja aktiivisuus. Ellei mies sinkkuna koskaan pese uunia, imuroi, vaihtaa lakanat kerran vuoteen, pese vessaa jne. niin ei hän parisuhteessakaan niitä yllättäen ala tekemään. 

Tämä. Kyllä kotitöistä valittavilla naisilla on usein peiliin katsomisen paikka. Yhteen on pitänyt muuttaa muutaman kuukauden tuntemisella ja on ajateltu, että se poikamiesboksi-elämä kyllä muuttuu sitten yhteisessä kodissa.

Et tosiaan teeskentele yhtään. Laitat kaiken naisen vastuulle. Kaiken. Et edes sano "toisaalta". Ei. Kaikki naisen syyksi ilman mitään teeskentelyä.

Miksi minun pitäisi teeskennellä? Olen aidosti ja vilpittömästi sitä mieltä, että jos on pitänyt kiireellä muuttaa yhteen ja/tai on kyllä nähnyt, ettei sen poikamiesboksin ikkunoita koskaan pestä ja lakanatkin vaihdetaan vain kerran kesässä, niin kyllä silloin saa syyttää itseään. Ja siltä varalta, että epäilet minua joksikin toiseksi, olen nainen ja tuo oli ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun.

Vierailija
124/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Perjantai, viikonloppu edessä.

Ja palstan surkeat u.l.i.zi.jat alkaa kerätä kiukkua, että ei he mitään naista haluaisikaan, NIH. Ikäänkuin joku heille parisuhdetta olisi ollut edes tarjoamassa.

Huvittavia :)

ja te ulinaiset jaksatte paskaräksyttää. 

Mistä me ulisisimme? Meillä kun on ne perheet ja onnelliset parisuhteet. Eikä mitään tarvetta avata loputtomia haukkumaketjuja. Emme myöskään hauku miehiä, u.li.zijat on eri asia kun miehet.

Mutta pussaa sinä vaan sitä kylmää kaljatölkkiä, niinhän se meni :)

Saatko orkkuja tosta paskaräksytyksestäsi? 

Mitä ihmettä sinä teet ketjussa, jossa aiheena on parisuhde?

Vierailija
125/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset viihtyy hyvin yksinkin. Parisuhteen pitää olla todella hyvä, että se tuo jotain lisäarvoa naisen elämään.

Miksi sitten parisuhteessa se on yleensä nainen, joka haluaa tehdä juttuja yhdessä? Miehelle taas riittäisi että kumpikin puuhailee omiaan. Mies joutuu usein pakenemaan autotalliin tai muualle, että saa olla rauhassa.

Koska jos asioita ei tehdä yhdessä, miksi olla suhteessa? Miksi olla suhteessa, jos asioita tekee aina yksin?

Esimerkiksi mä rakastin sinkkuna puuhata kotona, hoitaa kukkiani, siivota ja istua sitten nauttimaan kauneudesta ympärillä. Nyt miehen tavarat rumentaa kotia ja television ääni rikkoo hiljaisuuden. Jos tuon lisäksi ei olisi niitä hyviä asioita, olisi vain ne haitat, jotka mies läsnäolollaan tuo, niin kyllä eroaisin.

Mutta miksi niitä asioita pitää aina tehdä yhdessä? Pitääkö parisuhteessa luopua omasta elämästään ja omista jutuistaan? Mitä mieltä siinä on? Miksi ei voi elää niin, että lauantaina toinen lukee vaikka rauhassa lehteä ja toinen kutoo villasukkia äänikirjaa kuunnellen. Sitten tehdään yhdessä lounasta ja syödään yhdessä, jonka jälkeen toinen lähtee koiran kanssa metsään samoilemaan ja toinen kävelylle naapurin kanssa. Miksi kaikki pitää tehdä yhdessä? Miksi esimerkiksi sinne metsään pitää väkisin ängetä mukaan, kun mies haluaisi mennä kaksin koiran kanssa? Miksi ei saa olla rauhassa ja tehdä omia juttuja?

Jos haluaa noin paljon tilaa, pitää katsoa parisuhteeseen toinen samanlainen. Useimmat haluavat parisuhteessaan yhteistä tekemistä. Katsoisin kyllä todella pahasti, jos oma mies lähtisi mieluummin naapurin kanssa kävelylle kuin minun. 

Eikö se olisi kiva välillä jutella jonkun muunkin kanssa kuin oman puolison? Joku tuolla sanoi että haluaa jutella tieteestä, taiteesta ja politiikasta. Entä jos juttelisi näistä naapurin kanssa kävelyllä, niin ei miehen tarvitsisi tällaisista jutella, jos ei kiinnosta?

Nähdäkseni suurin ongelma nykyajan parisuhteissa on se, että naiset odottavat miehen täyttävän kaikki naisen tarpeet ja tämä on lähes miehelle kuin miehelle mahdotonta. Miehet taas eivät vastaavaa oleta, vaan esimerkiksi autoista ja äänentoistosta keskustellaan sitten toisten samoista asioista kiinnostuneiden kanssa, eikä yritetäkään pakottaa naista keskustelemaan näistä asioista. Kärjistän tahallani havainnollistaakseni pointtiani.

Olet oikeassa kyllä siinä, ettei kaikkia asioita tarvitse aina tehdä juuri sen oman kumppanin kanssa. Mutta et nyt oikein ymmärrä, mikä pohjimmiltaan on ideana siinä, että joku sanoo haluavansa puhua tällaisista kumppaninsa kanssa. Siinä on kyse siitä, että halutaan kumppani, jonka kanssa on muutakin yhteistä puhuttavaa kuin pinnallisten työkuulumisten vaihto, ruokaostosten suunnittelu ja sään ihmettely. Eli halutaan kumppani, jonka kanssa oikeasti vaihdetaan ajatuksia ja on samanlaisia kiinnostuksen kohteita, ja että voi puhua myös jostain syvällisemmästä tai vaikeammasta tai kiinnostavammasta tai mistä ikinä, ja että kumppani osaa keskustella myös erilaisista asioista. Eihän se tarkoita sitä, että aina pitää puhua niistä. Mutta idea pohjimmiltaan on se, että toinen olisi samanhenkinen ihminen. Jos itseä kiinnostaa politiikka, tiede ja taiteet, niin kumppaniakin kiinnostaa sellaiset asiat, ja että keskustelu sujuu. On ideana se, että kumppani olisi itselle sopiva ihminen.

Mistä sinä itse tykkäät puhua kumppanisi kanssa?

Vierailija
126/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun puoliso on myös mun paras kaverini. Meillä keskustellaan niin miehen harrastuksista kuin mun opiskelujen edistymisestä, molempien töistä, ajankohtaisista asioista, tulevaisuuden toiveista yms. Onko meillä sitten jotenkin ylenpalttisen eriskummallisen ihana suhde? No ilmeisesti on, kun lukee näitä vauvapalstan kommentteja😅 Kai se on hyvä silti näitä välillä lukea, niin tajuaa olevansa onnellinen niin yksilönä kuin kumppaninakin😀

Vierailija
127/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä parisuhde sellainen on, missä ei haluta tehdä mitään yhdessä toisen kanssa? Pelkkä kämppissuhde med sex. Kannattaa etsiä riittävän samanlainen kumppani, niin on yhteisiäkin kiinnostuksenkohteita. Niiden omien ohella.

Miksi ne tekemiset on aina naisten mielen mukaisia? 

Mennään ikeaan ja viikonloppuna kylpylään kasvohoitoihin? Monestiko sinä olet naisena ehdottanut miehille oktoberfesteille lähtöä tai moottoripyörämessuille? -eri 

MP-messuille mentiin ainakin vuosi sitten minun aloitteestani, aiemmista vuosista en enää jaksa muistaa kumpi milloinkin ehdotti. Oktoberfesteille mies tuskin lähtisi, mutta minä olen se, joka ehdottaa että lähdetään baariin kuuntelemaan live-musiikkia (ennen korona-aikaa). En ole ikinä käynyt kasvo- enkä muissakaan hoidoissa. Ikea olisi minulle helvetti maan päällä (mies sen sijaan tykkäsi käydä siellä ennen pandemiaa).

Miksi pitää aina keksiä päästä näitä naiset sitä, naiset tätä -väitteitä?

eri

Onneksi tässäkään ketjussa ei ole yhtäkään miesvihapaskayleistystä, eihän? 

Voisitko antaa esimerkin, kun en vaan näe. Se, etät SINÄ näet miesvihaa joka puolella, ei tarkoita, että sitä silti olisi. Oletko koskaan miettinyt, että se mihin keskityt lisääntyy, eli sinä tosiaan otat kaiken miesvihana. Ihan voisi kirjoittaa vaikka kommentin, että miehet tuppaavat tyytyä vähempään. Sinä näet tämän vihana?

"Miehet vaan makaa sohvalla ja tumputtaa, miehet ei tee mitään, eikä ainakaan kotitöitä. Miehet on pelkkää perässävedettävää paskaa".

Kuinka sokeita te olette tälle palstan miesvihalle????????????????????????

Vierailija
128/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä parisuhde sellainen on, missä ei haluta tehdä mitään yhdessä toisen kanssa? Pelkkä kämppissuhde med sex. Kannattaa etsiä riittävän samanlainen kumppani, niin on yhteisiäkin kiinnostuksenkohteita. Niiden omien ohella.

Mennään ikeaan ja viikonloppuna kylpylään kasvohoitoihin? Monestiko sinä olet naisena ehdottanut miehille oktoberfesteille lähtöä tai moottoripyörämessuille? -eri 

Eli naisen pitää siis ehdottaa ja suunnitella nämäkin. Mikset sinä voisi miehenä ehdottaa jotain? Mikset halua tehdä mitään kumppanisi kanssa ja viettää hänen kanssaan aikaa?

Milloin miehen ehdotukset on kelvanneet naisille? Monestiko olet käynyt ikeassa vuoden sisään? 

Niin, ethän sinä tosiaan tiedä kun et ole ikinä uskaltanut ehdottaa. Ja kehtaat vielä katkeroitua.

Hitto, että on turhauttaavaa keskustella, kun suurin osa on naisia...Ärsyttää tämä kun mennään henkilökohtaisuuksiin ja kuvitelma siitä kun kerrotaan se mielipide luullaan, että toinen puhuu omasta henkilökohtaisesta elämästää. Pitänee vielä mainita, että olen eri, kun tätä tunnutaan pitävän chattina, jossa chattaillaan vain se yhden ihmisen kanssa.

Toki voi kertoa oman kokemukseni ihan viime viikonlopulta. Kysyin lähdetäänkö pilkille? Ei. No, jos minä menen? Et mene. Mitä sitten tehdään? En minä tiedä. Jos minä sitten menen? Mene. Ja söin ne paistin silakat yksinäni toisen nyrpistäessä nenäänsä vieressä. Seuraavan päivänä sain houkouteltua hänet kalastuskauppaan, kun lupasin viedä samalla syömään. Hän on varmaan ainoa nainen, joka näin toimii vai mitä naiset?

Vierailija
129/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan siitä, että edelleen naiset hoitavat suuremman osan talouden töistä, sen lisäksi että käyvät palkkatöissä tai toimivat yrittäjinä. Miehet käyvät töissä ja makaavat loppupäivän sohvalla. Totta kai siinä on mukava olla, suhde ja elämä rullailee mukavasti eteenpäin pleikkaa ja tattia hakatessa..

Ehkä kannattaisi jo seurusteluaikana katsoa millainen on miehen kotityöosaaminen ja aktiivisuus. Ellei mies sinkkuna koskaan pese uunia, imuroi, vaihtaa lakanat kerran vuoteen, pese vessaa jne. niin ei hän parisuhteessakaan niitä yllättäen ala tekemään. 

Tämä. Kyllä kotitöistä valittavilla naisilla on usein peiliin katsomisen paikka. Yhteen on pitänyt muuttaa muutaman kuukauden tuntemisella ja on ajateltu, että se poikamiesboksi-elämä kyllä muuttuu sitten yhteisessä kodissa.

Et tosiaan teeskentele yhtään. Laitat kaiken naisen vastuulle. Kaiken. Et edes sano "toisaalta". Ei. Kaikki naisen syyksi ilman mitään teeskentelyä.

Miksi minun pitäisi teeskennellä? Olen aidosti ja vilpittömästi sitä mieltä, että jos on pitänyt kiireellä muuttaa yhteen ja/tai on kyllä nähnyt, ettei sen poikamiesboksin ikkunoita koskaan pestä ja lakanatkin vaihdetaan vain kerran kesässä, niin kyllä silloin saa syyttää itseään. Ja siltä varalta, että epäilet minua joksikin toiseksi, olen nainen ja tuo oli ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun.

En sanonut että pitäisi teeskennellä, onnittelin rehellisyydestä. Useimmat esittävät että heidän mielestään miehenkin pitäisi ottaa jotain vastuuta. Sinä et esitä. Sanot ihan suoraan että kaikki on naisen syytä ja naisen vastuulla.

Vierailija
130/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja palstan surkeat u.l.i.zi.jat alkaa kerätä kiukkua, että ei he mitään naista haluaisikaan, NIH. Ikäänkuin joku heille parisuhdetta olisi ollut edes tarjoamassa.

ja te ulinaiset jaksatte paskaräksyttää. 

Mistä me ulisisimme? Meillä kun on ne perheet ja onnelliset parisuhteet. Eikä mitään tarvetta avata loputtomia haukkumaketjuja. Emme myöskään hauku miehiä, u.li.zijat on eri asia kun miehet.

Mutta pussaa sinä vaan sitä kylmää kaljatölkkiä, niinhän se meni :)

Vai on muka ulinaisella perhe 😄 Kuka mies jaksaa katsella palstalla rähisevää alkoholistiämmää?

Mielenkiintoinen näkemys ja yleistys sinulla palstalla käyvistä ihmisistä. Täällä käy aika paljon porukkaa, kaiken ikäisiä, kaikenlaisia ihmisiä. Itse olen 35v nätti, hoikka, urheilullinen nainen, 8v parisuhdetta takana. Millainen sinä olet?

Vierailija
131/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naiset laittavat puolisoa etsiessään pitkiä listoja siitä mitä toivovat. Että se, joka tykkää jutella politiikasta ja tieteestä löytäisi kaltaisensa kumppanin eikä miestä, joka tykkää pieruhuumorista. Moni kouluttamaton mies väheksyy näitä listoja ja pitää niitä suorastaan punaisena vaatteena. Totta kai, kun ne sanovat jo itsessään hedän kaltaisilleen miehille ei kiitos. 

No siinähän väkerrät niitä listojasi. 

Sinäkin korkeastikoulutettuna makaat työttömänä netin suurimmalla paskapalstalla 

Vierailija
132/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sitä (kärjistettyäkin) miestä jotkut muutkin asiat maailmassa kiinnostavat kuin auto ja äänentoisto - joten luulisi, että jotain yhteisiäkin puheenaiheita voisi löytyä? Ja jos ei löydy, niin miksi ihmeessä olla yhdessä? Tai no tietty, jos seksi ja kotitöiden jakaminen riittää suhteen sisällöksi. Ja sekin on ihan ok, mutta silloin pitää etsiä sellainen nainen, joka ei itsekään kaipaa suhteelta muuta kuin kämppiksen, jonka kanssa on seksiä.

Vierailija
133/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen erotarina on, että nainen on yrittänyt mahdollisesti vuosia muuttaa sitä tosiseukkaa, että esim. kotitalouden työnjako ei ole reilu tai makuuhuone ei tyydytä tms. Mies ei ole ottanut tätä kuuleviin korviinsa. Lopulta nainen hakee eroa. Jos miehet kuuntelisivat vaimojaan, niin ei ne erot yllätyksenä tulisi. 

Sieltähän ne kotityöt taas tulikin. Säälin jokaista naista, jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin ne kotityöt.

Lisäksi aloittaja ei puhunut sinun valitsemistasi miehistä, eikä pitkistä suhteista 

Uskoakseni näiden naisten elämässä olisi muutakin kuin ne kotityöt, jos mies tekisi niistä osansa.

Vierailija
134/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisen pitää siis ehdottaa ja suunnitella nämäkin. Mikset sinä voisi miehenä ehdottaa jotain? Mikset halua tehdä mitään kumppanisi kanssa ja viettää hänen kanssaan aikaa?

Milloin miehen ehdotukset on kelvanneet naisille? Monestiko olet käynyt ikeassa vuoden sisään? 

Niin, ethän sinä tosiaan tiedä kun et ole ikinä uskaltanut ehdottaa. Ja kehtaat vielä katkeroitua.

Hitto, että on turhauttaavaa keskustella, kun suurin osa on naisia...Ärsyttää tämä kun mennään henkilökohtaisuuksiin ja kuvitelma siitä kun kerrotaan se mielipide luullaan, että toinen puhuu omasta henkilökohtaisesta elämästää. Pitänee vielä mainita, että olen eri, kun tätä tunnutaan pitävän chattina, jossa chattaillaan vain se yhden ihmisen kanssa.

Toki voi kertoa oman kokemukseni ihan viime viikonlopulta. Kysyin lähdetäänkö pilkille? Ei. No, jos minä menen? Et mene. Mitä sitten tehdään? En minä tiedä. Jos minä sitten menen? Mene. Ja söin ne paistin silakat yksinäni toisen nyrpistäessä nenäänsä vieressä. Seuraavan päivänä sain houkouteltua hänet kalastuskauppaan, kun lupasin viedä samalla syömään. Hän on varmaan ainoa nainen, joka näin toimii vai mitä naiset?

Painu sitten miesvaltaiselle palstalle. Ei kukaan sinua tänne pakota. Vai... Onko sittenkin niin että saat täältä jotain mitä miesvaltainen palsta ei kykene tarjoamaan? Taitaapa olla niin, kun kerran täällä olet. Älä siis valita.

Vierailija
135/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se amislippis-Janne on vaan niin ihana ja seksikäs!

Sori OT mutta lippalakki ja amis molemmat = 🤮

Vierailija
136/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä sitä nyt ihan luontaisesti odottaa mieheltä tunneyhteyttä parisuhteessa kuten myös yhdessä vietettyä aikaa, seksin lisäksi. Minulle paljastui yhteen muutettua että mies halusikin vain kämppiksen jakamaan kotitöitä ja kuluja. Suurimpana syynä yhdessä oloon tietysti seksi, josta kanssani on nauttinut suuresti. Harmi vaan, että kun miehen rakkaudettomuus ( Ihan itse on kertonut) tuli ilmi, niin loppui se seksikin lopulta. Ei minua kiinnosta harrastaa tunteetonta seksiä ihmisen kanssa, jota pidin puolisonani. Nyt sitten ollaan kämppiksiä.

Eli tunneyhteys on sitä, että mies hyppii sinun pillisi mukaan. Kaikki naiset on käsittämättömiä narsisteja. 

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
137/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen erotarina on, että nainen on yrittänyt mahdollisesti vuosia muuttaa sitä tosiseukkaa, että esim. kotitalouden työnjako ei ole reilu tai makuuhuone ei tyydytä tms. Mies ei ole ottanut tätä kuuleviin korviinsa. Lopulta nainen hakee eroa. Jos miehet kuuntelisivat vaimojaan, niin ei ne erot yllätyksenä tulisi. 

Sieltähän ne kotityöt taas tulikin. Säälin jokaista naista, jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin ne kotityöt.

Lisäksi aloittaja ei puhunut sinun valitsemistasi miehistä, eikä pitkistä suhteista 

Uskoakseni näiden naisten elämässä olisi muutakin kuin ne kotityöt, jos mies tekisi niistä osansa.

Mitä ihmeen kotitöitä sinäkin teet päivät pitkät? 

Palstalla makaaminen ei ole kotityö, edelleenkään 

Vierailija
138/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ehdottelee silloin tällöin, että lähdetään käymään Ikeassa. En ole suostunut, kun sinne on niin pitkä matka eikä me tarvita sieltä mitään. Ohikulkumatkalla voidaan piipahtaa. Korona-aikaan ei ole ollut puhettakaan aiheesta.

Kyllä minulle kelpaa oikein hyvin lähteä autoliikkeisiin katselemaan autoja ja useampaan kertaan ollaan menty erämessuille vaikka ne onkin pitkiä päiviä. Sen lisäksi miehillä on kumma käsitys, että kaikki naiset tykkäisivät kylpylöistä ja kasvohoidoista.

eri

Vierailija
139/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käydä ikinä ikeassa, eikä edes jyskissä 😆 monestiko siis olet ehdottanut jotain? Veikkaampa että et ikinä. Minusta on ainakin kiva kun toinenkin ehdottelee jotain, silloin tuntuu että hänkin oikeesti haluaa siis tehdä mun kans jotain.

Vierailija
140/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosiaan ihan tunnistettavissa oleva ilmiö. Seuraava katkeruuden huippu on sunnuntai-iltana, kun he tajuavat, että taas meni yksi viikonloppu yksin.

Harmittaa ihan vietävästi kun en aikoina taltioinut sitä Sami Hedbergin pätkää naisten rinkitansista. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan