Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?

Vierailija
04.02.2021 |

Itselläni on:

"Aika parantaa".

Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.

Kommentit (1007)

Vierailija
61/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma apu paras apu.

Tulen suvusta/kodista jossa kukaan ei auta ketään, esim vanhempani eivät koskaan ole auttaneet mua mitenkään, edes hätätilanteessa tai pahassa kriisissä.

Kun tietää että on aina pakko pärjätä yksin - siis todellakin aina - niin asenne pitää mitoittaa tilanteen mukaan ja oppia se että oma apu paras apu, muuta kun ei saa mistään.

Tää varmaan on oudon kuuloista rakastavien vanhempien lapsille, mutta tiedoksenne, tällaisia kylmiä sukuja on suomessa valtavan paljon.

Totta on sekin että sinunkaltaiset tuppaavat heittäytyä marttyyreiksi, eivätkä uskalla pyytää apua, vaikka sitä ois tarjollakin. Muistetaan kyllä tehdä asiasta numeroa, siis että apua ei pyydetä, kun itse pakko tehdä ja samalla valittaa. Jästipäistä touhua.

Minun paras ystävä on tätä lajia.

No mulle sitä apua ei ole oikeasti tarjolla. En jaksa selittää tähän kaikkea mitä on tapahtunut mutta en todellakaan marttyroi tällä asialla. Ei mulle ole ketään kelle marttyroida, joten ihan yksin ja hiljaa hoidan omat asiani. Hoida sinäkin, äläkä tee oletuksia minusta tietämättä taustoja, kiitos.

Vierailija
62/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä pystyyn vaikka hakaneulan avulla :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä ei tapa, vahvistaa.

Pessimisti ei pety.

Vierailija
64/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kuin viimeistä kesäpäivää | Elämänohje

Vierailija
65/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, antakaa anteeksi!

Kyllä, olen ankara itselleni ja jonkinmoinen häpeä kalvaa. Käännän aina ihmisten ”pahat teot” minua kohtaan omaksi syykseni. Vaikka järki sanoo toisin.

Vierailija
66/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sadan vuoden päästä kukaan ei välitä". Joskus ajankohtaiset murheet tuntuvat elämää suuremmilta. Usein ihan turhaan.

Vierailija
67/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija
68/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustus itselleni, jos muuta hyvää on vaikea keksiä:

"Sinussa on potentiaalia!"

Vierailija
69/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut pärjää aina ( minulle sanottiin tämä kauan sitten yllättävässä tilanteessa ja muistan sen aina, kun alkaa joku asia tökkimään)

Vierailija
70/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran setäni totesi, että "asioilla on tapana järjestyä" ja aina kun on jonkinlainen tilanne tai kriisi meneillään niin ajattelen noita setäni sanoja.

Vierailija
71/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja on meillä kingi.

(Päättäjätasolla eniten mutta missä vaan yleisesti.)

Vierailija
72/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä saa mitä tilaa"

Ja nyt korona-aikaan olen viljellyt paljon "Kyllä siitä hyvä tulee" sarkastisesti sanottuna.

Vierailija
73/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on se, miksi sem tekee.

Vierailija
74/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shine on you crazy diamond

Nuoruudesta ja yhdeltä Pink Floyd-fanilta jäi tämä motoksi.

On saattanut tielle harmaina marrasaamuina kun on pitänyt lähteä vaikkei olisi jaksanut ja tuonut juhlaan sitä joku aika sitten suosittua blingiä

Nyt taas on timantit hangilla ja askeleet narisee

Vierailija
75/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä on armo uus, eli aina voi aloittaa alusta.

Vierailija
76/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista.

Vierailija
77/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oo mikään

Tämän oivaltamisen jälkeen pystyy katsomaan ihmisiä paremmin, voi jättää sen pois mitä ne esittävät ja tekevät. 

Vierailija
78/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kärsivällinen ja vahva, jonain päivänä tästä kivusta on sinulle hyötyä. Ja on ollutkin, jokainen uusi vastoinkäyminen on konkreettisesti opettanut tuon monien ”this shall too pass”.

Vierailija
79/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla pitää olla hauskaa.

Vierailija
80/1007 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot.Kaikki mikä ei tapa tekee vahvemmaksi.Herra heikoissa väkevä on.Armosta pelastumme emme itsemme kautta ettei kukaan kerskaisi.Uusi liitto paremmat lupaukset.( Päivän Jeesus;kaiken minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä pienimmistä sen te olette tehneet minulle.)Ilmestyskirjan promise land,Tulikivi järvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi