Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Häntä pystyyn vaikka hakaneulan avulla :-)
Se, mikä ei tapa, vahvistaa.
Pessimisti ei pety.
Elä kuin viimeistä kesäpäivää | Elämänohje
Anteeksi, antakaa anteeksi!
Kyllä, olen ankara itselleni ja jonkinmoinen häpeä kalvaa. Käännän aina ihmisten ”pahat teot” minua kohtaan omaksi syykseni. Vaikka järki sanoo toisin.
"Sadan vuoden päästä kukaan ei välitä". Joskus ajankohtaiset murheet tuntuvat elämää suuremmilta. Usein ihan turhaan.
Kannustus itselleni, jos muuta hyvää on vaikea keksiä:
"Sinussa on potentiaalia!"
Fiksut pärjää aina ( minulle sanottiin tämä kauan sitten yllättävässä tilanteessa ja muistan sen aina, kun alkaa joku asia tökkimään)
Kerran setäni totesi, että "asioilla on tapana järjestyä" ja aina kun on jonkinlainen tilanne tai kriisi meneillään niin ajattelen noita setäni sanoja.
Kiusaaja on meillä kingi.
(Päättäjätasolla eniten mutta missä vaan yleisesti.)
"Sitä saa mitä tilaa"
Ja nyt korona-aikaan olen viljellyt paljon "Kyllä siitä hyvä tulee" sarkastisesti sanottuna.
Shine on you crazy diamond
Nuoruudesta ja yhdeltä Pink Floyd-fanilta jäi tämä motoksi.
On saattanut tielle harmaina marrasaamuina kun on pitänyt lähteä vaikkei olisi jaksanut ja tuonut juhlaan sitä joku aika sitten suosittua blingiä
Nyt taas on timantit hangilla ja askeleet narisee
Joka päivä on armo uus, eli aina voi aloittaa alusta.
Kukaan ei oo mikään
Tämän oivaltamisen jälkeen pystyy katsomaan ihmisiä paremmin, voi jättää sen pois mitä ne esittävät ja tekevät.
Ole kärsivällinen ja vahva, jonain päivänä tästä kivusta on sinulle hyötyä. Ja on ollutkin, jokainen uusi vastoinkäyminen on konkreettisesti opettanut tuon monien ”this shall too pass”.
Aika kultaa muistot.Kaikki mikä ei tapa tekee vahvemmaksi.Herra heikoissa väkevä on.Armosta pelastumme emme itsemme kautta ettei kukaan kerskaisi.Uusi liitto paremmat lupaukset.( Päivän Jeesus;kaiken minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä pienimmistä sen te olette tehneet minulle.)Ilmestyskirjan promise land,Tulikivi järvi.
No mulle sitä apua ei ole oikeasti tarjolla. En jaksa selittää tähän kaikkea mitä on tapahtunut mutta en todellakaan marttyroi tällä asialla. Ei mulle ole ketään kelle marttyroida, joten ihan yksin ja hiljaa hoidan omat asiani. Hoida sinäkin, äläkä tee oletuksia minusta tietämättä taustoja, kiitos.