Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Synnyin siittiöiden voittajana!
Kun viittaat korkein alenee ja alhaisinkin ylenee
Voittaja on usein häviäjä joka päätti yrittää vielä kerran
Eikun leuka rintaan ja katse kohti uusia pettymyksiä.
Paistaa se aurinko vielä risukasaankin!
Opiskelin aikoinaan sellaisessa koulussa, joka kerta kaikkiaan ei ollut minun paikkani - mutta koska se kesti vain kaksi vuotta, kävin sen hammasta purren loppuun. Silloin mottona: ''Ei täällä ole pakko olla!'' Sitä hoin aina kun opiskelutovereiden kanssa taivastelimme kaikkia asioita, jotka tuossa oppilaitoksessa olivat päin prinkkalaa (nätisti sanottuna).
Myöhemmin olen hokenut itselleni tuota samaa mottoa ja yleistänyt sen koskemaan kaikkia maailman paikkoja ja jopa maailmaa (synkästi sanottuna).
''Ei täällä ole pakko olla!''
Vierailija kirjoitti:
Oma apu paras apu.
Tulen suvusta/kodista jossa kukaan ei auta ketään, esim vanhempani eivät koskaan ole auttaneet mua mitenkään, edes hätätilanteessa tai pahassa kriisissä.
Kun tietää että on aina pakko pärjätä yksin - siis todellakin aina - niin asenne pitää mitoittaa tilanteen mukaan ja oppia se että oma apu paras apu, muuta kun ei saa mistään.Tää varmaan on oudon kuuloista rakastavien vanhempien lapsille, mutta tiedoksenne, tällaisia kylmiä sukuja on suomessa valtavan paljon.
Totta on sekin että sinunkaltaiset tuppaavat heittäytyä marttyyreiksi, eivätkä uskalla pyytää apua, vaikka sitä ois tarjollakin. Muistetaan kyllä tehdä asiasta numeroa, siis että apua ei pyydetä, kun itse pakko tehdä ja samalla valittaa. Jästipäistä touhua.
Minun paras ystävä on tätä lajia.
Hellitä hetkeksi
, paha menee ohi
, hyvällä aikaa pysähtyä kohdallesi
mitä minulla ei ole, sitä en tarvitse
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
"Turha itkeä kun maito on jo maassa" ja "Kaikki ilmanen on kotiin päin"
Sloganit ovat homojen hommaa, on mun slogan. Eikun.
Varo mitä haluat koska sä saat sen.
Vasta peiton alla huomaa onko peitossa kirppuja.
Edesmenneen Matin sanoin (jos sallitte):
"Oli sitten sukset tai nainen alla, niin aina lentää"
"Jos joku tuntuu liian hyvää ollakseen totta, se yleensä on."
Hättäilemällä tulloo vaan kuspäitä mukuloita, niin kuin mummovainaani tapasi haastella.