Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkona on kylmempää kuin missä olen eläissäni ollut

Vierailija
04.02.2021 |

Kiva olla kalliilla vuokramökillä ja ulkona on niin kylmää että tupakasta ei tule edes savua, Suomi viina jäätyi terassilla pulloon ja pullossa on nyt halkeama. Lisäksi joltain on karannut poroja, jotka möyrivät mökin takapihalla umpihangessa eikä ne lähde vaikka harjan varrella huitoo ja kolistelee terassin kaidetta. Mihin noista vois ilmoittaa?

Toivottavasti lämpenis tai muuten iskee korona höperyyden tilalle mökkihöperyys. Kolmeksi viikoksi vuokrasin mökin etätöiden tekoa varten, mutta en toivonut -30° pakkasta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa pääsis pois suomesta

Vierailija
22/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska maa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jatkossa Suomi viinasi alkosta etkä Dimitriltä tai Allanilta. Kestää pakkastakin paremmin.

Vierailija
24/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti tuo "tupakasta ei tule savua"

Miten tämä on mahdollista?

AV-mammalla on vaan lähtenyt ajatus "kirjottamaan" rallitermein, kun sidukka ja diapam ei sovi yhteen.

Vierailija
25/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kolme viikkoa oisit voinu tehdä etätöitä uima-altaalla auringossa, hukkaan meni rahat

Vierailija
26/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti tuo "tupakasta ei tule savua"

Miten tämä on mahdollista?

Savu kait jäätyy siihen päähän kun on tarpeeksi kylmä.

Vierailija
27/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Ei ne porot ole karanneet mistään.... 😅

Miten niin? Aitauksessa oli tuossa lähellä poroja kun tänne tiistaina ajoin. Kyllähän tuollainen sarvipää puskeutuu sellaisesta heppoisesta rautalanka aidasta helpostikin läpi.

-AP-

Mitä ihmettä? Etkö ymmärrä että Suomessa on poroja ihan luononvaraisena?eivät siis ole mistään karanneet

Eikös ne syksyisin kerätä aitauksiin ja sitten kesäksi päästetään taas vapaaksi. Näin minä olen asian ymmärtänyt. Miksi muuten aina loppukesästä/syksyllä näytetään sitä kun niitä lassotellaan ja ajetaan aitauksiin???

-AP-

Vierailija
28/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Miten niin? Aitauksessa oli tuossa lähellä poroja kun tänne tiistaina ajoin. Kyllähän tuollainen sarvipää puskeutuu sellaisesta heppoisesta rautalanka aidasta helpostikin läpi.

-AP-

Mitä ihmettä? Etkö ymmärrä että Suomessa on poroja ihan luononvaraisena?eivät siis ole mistään karanneet

Eikös ne syksyisin kerätä aitauksiin ja sitten kesäksi päästetään taas vapaaksi. Näin minä olen asian ymmärtänyt. Miksi muuten aina loppukesästä/syksyllä näytetään sitä kun niitä lassotellaan ja ajetaan aitauksiin???

-AP-

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Poroerotus

Vierailija
29/35 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

-AP-

-AP-

Tää aloitus ja yo. teksti toimisi hyvin Speden naisten logiikkaa sketsissä 🤣

Vierailija
30/35 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua. Minä muori ( 57v), muistan, kuinka 1980- luvulla täällä Vantaalla oli - 40 astetta pakkasta. Huopatossut jalassa kuljettiin.

No minä en ole yli -25 pakkasessa ollut, ellei yhtä kokeilua Haikon kartanon superkylmä huoneessa lasketa. Siellä oli muistaakseni -110. Ja ei liene oma vikani ettei kovaa pakkasta ole eteläisessä Suomessa ollut.

Turussa oli pari viikkoa sitten yhtenä päivänä -27. Monena muunakin vuonna on täällä ollut lyhyitä aikoja melkein 30 asteen pakkasia. En tiedä mitä tarkoitit eteläisellä Suomella, mutta eivät tuollaiset pakkaset täälläkään ole niin kovin harvinaisia.

Vierailija
31/35 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku lähtee helmikuussa Lappiin ja ihmettelee, kun siellä on pakkasta ja poroja?

Vierailija
32/35 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa pakkastalven 1987? Silloin Helsingissäkin -34 astetta. Voi niitä vaateviritelmiä aamuisin bussipysäkillä! Mullakin toppahousut hameen lisäksi työmatkalla.

Vierailija
33/35 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turkki turha näillä keleillä!

Vierailija
34/35 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin justiinsa kaupasta ja untuvatakin alla oli paita hiestä kostea. Untuvatakki hiostaa aina. Laitoin tällä kertaa vain t-paidan alle ja silti tuli hiki.

Ei tuntunut kylmä missään. Jaloissa oli lämpimät kengät, päässä pipo ja käsissä vuorelliset mokkasormikkaat. Olo oli kyllä liian hikinen. Sais olla paljon enemmänkin pakkasta ja untsikan alla hikoilisi silti.

Vierailija
35/35 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo mikään kylmä ihan tavallinen talvi meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän