Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko siitä Kaakkurissa pudonneesta pienestä kuulunut mitään?

Vierailija
05.08.2006 |

Onko pieni selvinnyt, ihmeitähän voi tapahtua. Toivotaan niin. Ihan hirveän surullinen tapaus.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vahdin kuin hysteerinen haukka tenaviani.

Mutta silti on yksi lapsitani onnistunut juuri tuolaisena 1v4kk työntämään tuolin ikkunan alle kiipesi itse siihen ja humpsista tuoli kaatui ja poika löi nenävartensa tosi pahasti patterin reunaan ja eikun siitä sitten vaan haipakalla auroran sairaalaan paikattavaksi.

Ne lapset tuppaa olemaan niin hirvittävän nopeita ettei tarvitse, kuin selkänsä kääntää 2 sekunniksi nin jo ehtii tapahtua.

Vierailija
22/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksivuotiasta vahdit helposti, mutta entäs jos lapsia on useampi? Kaksoset, kolmoset?

Meillä kuopus ei todellakaan olisi jaksanut istua mun mukana vessassa paskakummina äidilleen. Istuin ihan hyvällä omalla tunnolla pöntöllä ja kyllä kuopus hyppi esikoisen parvisängystä pää edellä lattialle....vaikka kuinka oli kielletty. Ja jopa tämän jälkeenkin jatkoi hyppimistä.....

ei ne aina kerrasta opi.

itse en ymmärrä teitä jotka juoksevat koko ajan lapsen kintereillä ja lapsi ei saa mihinkään mennä yksin... ei varmaan ensimmäiseen viiten vuoteen satu vahinkoja mutta mitäs sitten kun lapsi lähtee itse pihalle tai koulutielle niin eihän se osaa tehdä itse mitään kun äiti on pitänyt lasta koko ajan kädestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totuuden sanomista ei pidä hävetä, enemmin noiden vanhempien pitäisi hävetä omaa välinpitämättömyyttään/ tyhmyyttään.

[/quote]

Vierailija
24/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän vakavia ongelmia perheellä kenties on? Tunnen ko. parin erittäin hyvin joten katkaistaanpa tuollaisilta typeriltä huhuilta siivet heti. Tiedättekös mitä? En ole eläissäni tavannut yhtä pahansuopia ja ilkeitä ihmisiä kuin täällä av:lla. Pieni poika taistelee elämästään. Tiedättekö miltä vanhemmista tuntuu? Tiedättekö yhtään mistään mitään? Mikä antaa teille oikeuden arvostella ihmisiä joita ette tunne. Onko aavistustakaan montako sekuntia se ottaa pieneltä kiivetä ikkunalaudalle? Pidättekö omat lapsenne kenties valjaissa päivät pitkät? mitä tapahtuu silloin kun esim. laitatte pyykkikonetta päälle? puette vaatteita päällenne? teette ruokaa? jauhatte paskaa täällä av:lla? lapset istuu vieressä, niinkö? Haistakaa vittu kuulkaa kaikki!

Vierailija
25/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen lapsen vanhemmat elävät tällä hetkellä elämänsä kauheimpia tunteja ja hetkiä odotus tuntuu varmasti loputtomalta, tiedän sillä olen itse joutunut kokemaan tuon loputtomalta tuntuvan odotuksen! Mutta mitä tekevätkään mammat täällä haukkuvat ja syyttävät vanhempia ja se on minusta osoitus pahemman luokan tietämättömyydestä. Vain ihminen jonka elämänkokemus on jäänyt hyvin kapea alaiseksi voi ajatella asioista näin mustavalkoisesti kuin täällä nyt joidenkin kirjoitukset osoittavat.

Näille haukkujille haluaisinkin sanoa että vaikka te seuraisitte lapsianne kuin haukat niin silti jotain voi tapahtua, ainut ratkaisu olisi sitoa lapsi kiinni koko päiväksi enkä usko että sekään lopulta auttaisi, lapsilla on luontainen uteliaisuus joka heitä johdattaa ja jos tämä uteliaisuus tukahdutetaan tai sitä ei ole niin millainen lapsi sellainen on?

Valitettavasti todellisessa maailmassa onnettomuuksia tapahtuu, emmekä me pysty niitä aina estämään vaikka kuinka yrittäisimme, kaikkihan me lapsiamme rakastamme ja heitä haluaisimme suojella kaikelta pahalta siinä aina onnistumatta.

Eikö tällaisissa tilanteiss pitäisi tukea vanhempia eikä arvostella?

Kyllä todelliseen elämään ja äitiyteen kuuluu myös kyky empatiaan sillä en millään tahdo uskoa että haluaisoítte kasvattaa omista lapsistanne noin julmia ja tunneköyhiä ihmisiä kuin mitä täällä nimettömaänä esitätte olevanne!

Vierailija
26/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa lukea

Vierailija
27/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kenellekään en halua tuollaista toivoa. KUKAAN ei voi lapsensa turvallisuutta varmistaa 100-prosenttisesti. EI kukaan, et edes SINÄ. Sehän tässä uutisessa niin pirusti ahdistaakin :( Vaikka kuinka huolehtisi lapsestaan, niin kaikkea ei hoksaa, muista, tiedä.. maailma näyttää niin erilaiselta pienen silmin ja heidän ajatuksiaan on vaikea arvata.

Minusta tuntuu, että näillä syyllistäjillä ei ole omia lapsia. Jos olisi, niin taatusti heillekin on sattunut monia sellaisia vahinkoja, jotka olisi voinut estää, jos olisi tehnyt niin ja näin. Nämä vahingot ovat vaan olleet niin pieniä, ettei niistä ole päästy lukemaan iltasanomista. Mutta sellaista lasta tai sellaista vanhempaa ei ole, joille ei onnettomuuksia satu!

Vierailija
28/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo... toivottavasti pojan vanhemmat eivät tule lukemaan näitä juttuja koskaan. Toivottavasti kukaan ei kerro vanhemmille näistä jutuista.

Vierailija
29/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaan olla hiukka hankalaa ;)

Vierailija
30/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun ip pystytään selvittämään.

Vierailija
31/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärtäisin hyvin jos muut syyttäisi mua.

Mielestäni on ihmeellistä että jätetää ikkuna täysin auki kun pieni vilkas lapsi on talossa. Mä en oo ikinä pitänyt ikkunaa täysin auki paitsi kun ollaa oltu ulkona. Joten yhdyn siihen että vanhemmat olisivat voineet vahtia tarkemmin taaperonsa menoja. Tosi vanhinkoja voi sattua kenelle vaan, mut ei viisas pidä ikkunaa täysin auki ku vilkas taapero on paikalla.

Toivotaa että pieni selviytyy hengissä ja vanhemmat oppivat läksynsä.

Vierailija
32/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Poikaa pidetään nukutuksessa maanantaihin saakka. Paineet ja kuume on laskeneet nukutuksen aikana. Maanantaina kaikki voi kääntyä päälaelleen ku alkavat herättelemään. Jos jotain vammoja on niin ne on pään alueella, niskat ja kaularanka ovat ilmeisesti kunnossa.

miten te ihmiset voitte olla niin julmia, ja ajatella oikeasti huolissaan olevista vanhemmista noin??

Vaikea uskoa etteikö selkäranka olisi murtunut, todella kivaa sitten elää kun on halvaantunut ja paha päänvamma.

Vierailija
33/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan äo on täysin luettavissa näistä viesteistä. Jos yhtään sivistynyt, ei ala syyttelemään ja uhmaamaan että kyllä minä vahtisin ja kyllä minä ikkunan sulkisin. Kun elämässä ei aina mene niin kuin ajajttelee. Vahinkoja sattuu, suurin osa onnettomuuksista juuri siellä kotona. Ja jopa kovinkin yllättävissä paikoissa.

Itsellä on kolme lasta, vahdin, mutta täytyy kyllä käsi sydämellä sanoa että en kyllä joka sekunti. Välistä menee tuolla ja touhuaa, eihän sitä voi olla niiden selässä kiinni????

Kyllä kaikille sattuu ja tapahtuu. Toivotaan vaan että ei näin vakavia!

Tämän palstan ihmiset vain eivät kovin empaattisia ole. Typeriä jotka kuvittelevat olevansa kaiken yläpuolella.