Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme saa sinut uskomaan jumalaan?

Vierailija
04.02.2021 |

??

Kommentit (383)

Vierailija
381/383 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te hylkäätte Jumalan joka haluaa teille vain hyvää?   Ette vain ole osanneet etsiä Häntä , silti syytätte kun jotain pahaa tapahtuu. Pyytäkää Häntä tosissanne elämäänne niin huomaatte   että  näin myöskin tapahtuu ja voitte nauttia mielenrauhasta  jota ei mistään muualta saa, mitään parempaa ei ole!

Tuota, tuota. Oletkos koskaan tutustunut Vanhaan Testamenttiin tai Uuden Testamentin Ilmestyskirjaan?

Jumala on oman ilmoituksensa mukaan tuonut esiin, että armahtaa kenet tahtoo, armo ja rakkaus eivät siis kuulu kaikille, vaan vain ja ainoastaan niille, joille Hän ne tahtoo suoda. Onko tämä mielestäsi reilua peliä?

jumala sanoo sanassaan että me olemme armosta pelastetut, emme tekojemme tähden. jA jumala todellakin voi tehdä mitä haluaa se on jumalan yksinoikeus. tutkimattomat ovat Herran tiet.

.

Hyväksyt siis myös sen, että Hän heittää sinut kadotukseen jos mieli tekee? Kerta voi tehdä mitä haluaa.

Vierailija
382/383 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen saanut kaiken mitä olen pyytänyt häneltä.

Jopa syövän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/383 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kristityt ovat niin täynnä itseään tämän ikuisen elämän kanssa.

Eivätkö ennen Jeesusta eläneet pääse taivaaseen? Abraham, Mooses?

Ihmiset nykypäivänä, jotka eivät saa tietää Jeesuksesta?

Entä eläimet? Lemmikit, villi-eläimet? Miksi, miksi ei?

Mistä tiedätte olevanne oikeassa? Ehkä kristityt ja ateistit ovat molemmat väärässä.

Ehkä muslimit ovat oikeassa. Tai hindut.

Entä jos itse olisit taivaassa ja rakastamasi ihmiset helvetissä? Itse valitsisin ehdottomasti jälkimmäisen, niin saisin olla rakkaideni kanssa.

Sitä paitsi, miksi ihmisten täytyisi anella ja rukoilla merkkiä ja huomiota Jumalalta? Eikö hänen kuuluisi olla meidän kaikkien isä? Kunnon vanhempi huomaa lapsensa ilman, että sitä erikseen pyydetään ja osoittaa rakastavansa, eikä vain arvuuttele ja pelottele.

Jumala on kuin isä, joka hylkäsi lapsensa ja jätti jääkaapin oveen vain listan säännöistä joita täytyy noudattaa. (Raamattu)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän