Millainen aviomies sinulla olisi nyt jos olisit mennyt naimisiin ihan sen ekan seurustelukumppanin kanssa?
Kommentit (64)
Kaikkien naisten perässä juokseva Auervaara. T. Ammattivalittaja
Täytyy sanoa että en yhtään tiedä. Ei olla nähty yläasteen jälkeen.
Ihan mukavasti elämässä pärjännyt tavis insinööri.
Seurustelee nykyään vain miesten kanssa eli avioliittomme olisi varmaan aika ankea, varsinkin hänelle :D T. Nainen
Mistäs voin tietää? Olin 19 ja hän 22, tuskin on enää samanlainen kuin silloin, kuten en ole itsekään.
Rehdisti sanottuna kaappih*mo, joka ei varmaan vieläkään ois uskaltanu tulla kaapista ankaran isänsä takia.
Tuommonen, joka tuossa vieressä maata rötköttää.
T. Edelleen yhdessä sen ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa, yhdessä 36v.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs voin tietää? Olin 19 ja hän 22, tuskin on enää samanlainen kuin silloin, kuten en ole itsekään.
Tosikko
Sairaalloisen mustasukkainen, lähes alkoholisoitunut juntti. Todennäköisesti olisi väkivaltainen jo tähän mennessä. Oli jo silloin muita kohtaan, ei minua.
Ei mitään tietoa. Olen nyt 46 ja seurusteltiin yli 30v sitten.
Menin naimisiin ekan seurustelukumppanin kanssa. Ihana mies, yhdessä 15v. Jos ei olis menty, oisin varmaan loppuelämäni haikaillu tämän perään.
Vierailija kirjoitti:
Tuommonen, joka tuossa vieressä maata rötköttää.
T. Edelleen yhdessä sen ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa, yhdessä 36v.
Minulla sama juttu, mutta ollaan oltu yhdessä pari vuotta pitempään.
Isä rikkoi koskemattomuuttani niin pahasti kun olin lapsi, etten voi tietää mikä on normaalia ja mikä ei. Pojista ei saanut kotona puhua ja myöhemminkin isä oli mustasukkainen.
No en oikein tiedä. Silmälasipäinen. En oikein tuntenut häntä edes silloin, kavereiden kaveri. Tavattiin livenä kahdesti ja siinä välissä "seurusteltiin" etänä n. kuukausi. :D
Tietokoneella istuva nörtti.