Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan sitä Greta Thunberg-dokkaria Yleltä?

Vierailija
04.02.2021 |

Oliko minkälainen? Millainen vaikutelma Gretasta tuli? Ajattelin katsoa viikonloppuna.

Niin ja yritetään pliis pitää keskustelu asiallisena. Vaikka ei Gretasta pitäisikään, niin hän on yksi ajan ilmiöitä ja olisi kiva kuulla asiallisia kommentteja ilman sekoilua. Kai sitä kritiikkiäkin voi esittää asiallisesti.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta huolimatta kyseessä on lapsi, joka itsekin itki sitä valtavaa vastuuta, joka hänelle on langennut. Enkä yhtään ihmettele. 

Kannattaa katsoa. 

Lasun paikka jos ja kun näin on.

Hänellä ei todellakaan ole vastuuta sen enempää, kuin kenelläkään muullakaan kansalaisella on.

Siis vastuu tarkoittaa sitä moraalista vastuuta, mitä Greta kokee väkijoukkojen liikkeelle lähtemisestä, mielenosoituksista jne. Ei siihen liity mikään lastensuojeluilmoitus.

Trump saa vastaavasta kiihottamisesta virkarikossyytteen.

Vierailija
42/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä hänen nauravan dokkarissa useasti. Olen nähnyt hänet vain vakavana. Luulin että hän on ns yhden ilmeen ihminen...

Dokkari lähti liikkeelle vuodesta 2018 jolloin hän oli 15v

Mulla on tässä kotona 15v nuori nyt ja kyllä olisi liian hurjaa jos hän kiertäisi esikuvana maailmalla näin vakavan aiheen kanssa.

Sitten vielä yksi asiaton huomautus: Macron on hottis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta huolimatta kyseessä on lapsi, joka itsekin itki sitä valtavaa vastuuta, joka hänelle on langennut. Enkä yhtään ihmettele. 

Kannattaa katsoa. 

Lasun paikka jos ja kun näin on.

Hänellä ei todellakaan ole vastuuta sen enempää, kuin kenelläkään muullakaan kansalaisella on.

Siis vastuu tarkoittaa sitä moraalista vastuuta, mitä Greta kokee väkijoukkojen liikkeelle lähtemisestä, mielenosoituksista jne. Ei siihen liity mikään lastensuojeluilmoitus.

Trump saa vastaavasta kiihottamisesta virkarikossyytteen.

Niin koska oli virkaan valittu. Gretahan ei ole missään virassa :D vaan kansalaisliikkeen alullepanija

Vierailija
44/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi katsoa, en oikeastaan seuraa henkilöä lainkaan, kun ei ole mielestäni mielenkiintoinen. Nämä aina jakaa mielipiteitä, en katsoisi myöskään Bidenistä tai Trumpista dokumenttia, kun eivät hekään sinänsä kiinnosta. Obama taas oli mielenkiintoinen. 

Vierailija
45/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavja Halosen agenda 20 30 pinssi.

Vierailija
46/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Greta naputteli itse tekstit, isä tarkisti pääasiassa oikeinkirjoitusasua ja sekin koska Greta vaati. Näin ainakin dokkarissa.

En usko tuohon dokkarissa väitettyyn asiaan, että Greta olisi muka naputellut itse kaikki tekstit.

https://www.express.co.uk/news/world/1227896/greta-thunberg-climate-cha…

Vierailija
47/49 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ihminen, todella ärsyttävä.

Vierailija
48/49 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesty nepsy lapsi joka toistaa toisten sanoja.

Ei varmasti helppo elämä.

Vierailija
49/49 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivopesty nepsy lapsi joka toistaa toisten sanoja.

Ei varmasti helppo elämä.

Et siis katsonut dokkaria.

Kenen sanoja muka toistelee?