Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika päässä, kun toisten menestys ja onnistuminen aiheuttaa vaan itsetuhoisia ajatuksia? :(

Vierailija
04.02.2021 |

Olen pitkäaikaistyötön, lihonut, ikuinen laihduttaja.
Kaveri sai vakityön hetkessä, entinen opiskelu kaveri menee fitness kisoihin.

Itse ei pääse töihin, ei uskalla mennä salille kun pelottaa ja hävettää, ei uskalla opiskella koska seminaarit,jotka pelottaa.
Tuntuu kuin olisin vanha mummo jolla elämä ohi, vaikka olen alle 40v.
Kaikki tämä alkoi 5v sitten, kun jäin äitiyslomalle ja kun aloin lihomaan. Olen lihonut 5 vuodessa se 32kg.

Mies elää aktiivista elämää, minä vain olen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Vierailija
22/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita lista mitä haluaisit tehdä esim.lenkkeillä,käydä kuntosalil,käydä kansanopistos ja sit vaan alat tekeen eli meet kuntosalil,lenkil mielenkiintosiin harrastuksiin esim. kielikurssille tms.

tekemäl itse asioita saa kateuden ja saamattomuuden häipymään. tsemppiä  onnistut kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoita lista mitä haluaisit tehdä esim.lenkkeillä,käydä kuntosalil,käydä kansanopistos ja sit vaan alat tekeen eli meet kuntosalil,lenkil mielenkiintosiin harrastuksiin esim. kielikurssille tms.

tekemäl itse asioita saa kateuden ja saamattomuuden häipymään. tsemppiä  onnistut kyllä!

Niin, haluaisin näyttää samalta kuin se kisoihin menevä opiskelukaveri, mutta ensin pitäisi saada jotain rauhoittavaa, että uskaltaisi mennä sinne salille.

Kielikurssi ehdoton ei, en uskalla puhua kellekään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi