Onko teidän rukouksiin vastattu?
Kysymys teille, jotka uskotte jumalaan: koetteko, että olette joskus saaneet vastauksen rukoukseenne? Eli toisin sanoen, oletteko pyytäneet Jumalalta jotain, mikä on myöhemmin toteutunut? Kertokaa tarinoita, kiinnostaa kovasti!
Esimerkki omasta elämästäni: äidilläni epäiltiin suolistosyöpää. Rukoilin jumalalta, että hän ei olisi sairas. Seuraavana päivänä hän meni tähystykseen ja mitään syöpää ei löytynyt.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse uskovainen, mutta ihan mielenkiinnosta: mikä saa teidän kokemaan, että kyseessä oli juuri vastaus rukoukseen eikä vain sattuma tms.? Varmaan joku tunne/ajatus/kokemus pikemminkin kuin ulkoiset tapahtumat?[/quot
Esim.minulle ilmoitettiin muutama viikko aiemmin että kuolema tulee perheeseen.Unessa ,Raamatunkohtien kautta.Armolahjojen kautta.
Terve ihminen sitten kuoli yllättäen. Ihmettä oli ja lohdutusta vaikka olikin tragedia .
Jumalan valtakunta on sisällisesti uskovassa.
Eikä ilmoitettu. Olet jälkeenpäin tulkinnut unesi ilmoitukseksi. Tyypillinen luulevaisen itsehuijaus.
Mm. ilmoitettiin ettei enää näe hänen kasvojaan.
"Nyt minä uskon teidät Jumalan ja Hänen armonsa sanan haltuun ,Hänen joka on voimallinen rakentamaan teitä,vahvistamaan teitä ja antamaan perintöosan pyhitettyjen joukossa.
Sillä me tiedämme että vaikka tämä maallinen majamme hajoitetaan maahan ,meillä on asumus Jumalalta ,iankaikkinen maja ,joka ei ole käsin tehty.(olin aamulla herännyt,kun minulle sanottiin että minun pitää etsiä eräs Raamatunkohta ,se oli tämä ).
Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö,sillä minä menen valmistamaan teille sijaa,että tekin olisitte siellä mihin minä menen.
Tässä on vain muutama Raamatun kohta jonka sain. ennen ja jälkeen kuoleman .
Demoni kirjoitti:
Rukoukseen saa vastauksen, mikäli rukous on Jumalan mieleinen, jos se on Jumalan tahdon vastainen, niin saatte rukoilla maailman tappiin asti ilman vastausta.
Demonit ovat ruumiittomia riivaajahenkiä,valehtelijoita ja vain pahaa tarkoittavia. Miksi tämä nimimerkki?
Demoni kirjoitti:
Rukoukseen saa vastauksen, mikäli rukous on Jumalan mieleinen, jos se on Jumalan tahdon vastainen, niin saatte rukoilla maailman tappiin asti ilman vastausta.
Jumala haluaa ihmiselle hyvää.Hänen tahtonsa on parantaa,pelastaa,auttaa.
Näitä kaikkia ainakin saa rukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Demoni kirjoitti:
Höpöhöpö, palvontaa se vain haluaa. Ei kyllä huvita palvoa tyyppiä, joka teki näin paskan maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoni kirjoitti:
Höpöhöpö, palvontaa se vain haluaa. Ei kyllä huvita palvoa tyyppiä, joka teki näin paskan maailman.
Kristinuskon perusoppeja on että koko maailma on pahan vallassa.
Jumalan valtakuntaan kuuluvat paranee viimeistään taivaanvaltakunnassa,jos ei täällä ihmeparane.Ihmeparantumisista ,avusta ja pelastumisista kuulee jatkuvasti kun seuraa kanavia.
Vierailija kirjoitti:
Demoni kirjoitti:
Demonit ovat ruumiittomia riivaajahenkiä,valehtelijoita ja vain pahaa tarkoittavia. Miksi tämä nimimerkki?
Demoneita ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoni kirjoitti:
Kristinuskon perusoppeja on että koko maailma on pahan vallassa.
Jumalan valtakuntaan kuuluvat paranee viimeistään taivaanvaltakunnassa,jos ei täällä ihmeparane.Ihmeparantumisista ,avusta ja pelastumisista kuulee jatkuvasti kun seuraa kanavia.
Onpa vässykkä jumala sitten teillä kun antaa pahan mellastaa.
En ole ikinä saanut vastausta vaikka rukoiltu on, siksi lopetin anomisen ja pyytämisen, rukoilun.
Rukoukseni tai toiveeni juuri kuultiin, vaikka en edes sitä pukenut rukouksen muotoon.
Jumala on kuullut usein rukouksiani. Rukoilin miestä, sain sellaisen 35 vuotta sitten ja on vielä mukana. Rukoilin todella hartaasti aikaa erääseen asiaan ja sain sitä. On monta tilannetta, jossa minua on kuultu ja tiedän, että yksin tätä maallista matkaa en ole taivaltanut.
"Valitsemasi numero ei ole käytössä"
Ei vastaa edes soittopyyntöihin.
Faith kirjoitti:
On, lukemattomia kertoja, kun olen esim. rukoillut oman ja läheisteni sairauksista parantumisen puolesta Jeesuksen nimessä. Jotkut tilanteet ovat olleet sellaisia, että tilastollisesti ennuste on ollut todella huono, mutta kaikki on mennyt hyvin, ja on ollut ihan ihmeellistä seurata, miten kaikki järjestyy paremmin kuin osasi edes parhaassa tapauksessa odottaa.
Uskon kyllä niin, että Jumala vastaa uskovaisten rukouksiin aina, vaikkei saisi Häneltä juuri sitä vastausta, jota on pyytänyt. Eli uskon että kaikella on tarkoituksensa Jumalan suunnitelmassa.
Miten tarkalleen ottaen rukoilet? Esim. Millä sanoilla aloitat?
T. En osaa rukoilla oikein, haparointia on
Vierailija kirjoitti:
Juu. Pyysin rakkautta, kun olin ollut 5 vuotta itsekseni. 2 viikon päästä rakkaus tuli luokseni juuri sellaisena, kuin olin pyytänyt.
Jaa. En ole saanut. Ei tule ei.
Rukoilin nuorempani koulukiusaajani kuolemaa, seuraavana talvena hän sammui lumihankeen ja paleltui kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin nuorempani koulukiusaajani kuolemaa, seuraavana talvena hän sammui lumihankeen ja paleltui kuoliaaksi.
siis nuorempana
On vastattu.
Minun vain pitäisi muistaa luottaa ja uskoa, että voin heittää huoleni pois ja asia on hoidossa.
( kyse parisuhde / mieliala asiasta ).
Vierailija kirjoitti:
Demoni kirjoitti:
Siinä tapauksessahan rukoilu on ihan hyödytöntä. Mietipä vähän. Toki jumala tietää kaikkivoipana tahtonsa ja tekee suunnitelmansa mukaan. Rukoilullahan nimenomaan pyritään siihen, että jumala muuttaisi mieltään ja olisi suopea rukoilijan pyynnöille.
Niinpä. Rukoilu on siis osoitus jumalan tahdon kyseenalaistamisesta. Ja se on syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoni kirjoitti:
Siinä tapauksessahan rukoilu on ihan hyödytöntä. Mietipä vähän. Toki jumala tietää kaikkivoipana tahtonsa ja tekee suunnitelmansa mukaan. Rukoilullahan nimenomaan pyritään siihen, että jumala muuttaisi mieltään ja olisi suopea rukoilijan pyynnöille.
Niinpä. Rukoilu on siis osoitus jumalan tahdon kyseenalaistamisesta. Ja se on syntiä.
Rukoilua on monenlaista. Oikea rukous on itsensä tyhjentämistä egosta ja ajatuskista kuten Jeesuskin teki. Kontemplaatiota, jossa on vain vastaanottajana.
On, niin isoihin kuin pieniin.
Olin vuosia väkivaltaisessa suhteessa, joka päättyi hyvin karulla tavalla. Tällöin sain apua, se varmasti isoin asia.
Olen myös joskus etsinyt jotain tavaraa, penkonut kaikki paikat kiireessä ym tuloksetta. Kun olen rukoillut, olen löytänyt tavaran saman tien.
Kannattaa kuunnella ja lukea muitakin kun ateistin katsantokantoja,puolueettomasti.