Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok yrittää iskeä amk:n tiloissa? Itseäni yritetty monta kertaa ja se on kiusallista

Vierailija
03.02.2021 |

Olen siis amk:ssa opiskeleva 30v nainen, joka yleensä opiskelee koululla. Tämä on kolmas vuoteni ja ties kuinka mones kerta, kun joku mies on tullut juttelemaan. Kaverimielinen tustustuminen on tietenkin aina tervetullutta, mutta jos aistin jotain romanttista kiinnostusta miehen puolelta, kiusaannun heti ja haluaisin vain koko tyypistä eroon. En ole koululla hakemassa treffiseuraa, vaan opiskelemassa.

Joskus jopa henkilöllisyyteni on selvitetty ja mua on lähestytty Facebookissa ja pyydetty treffeille. Se on ollut hyvin ihmeellistä ja jopa karmivaa, koska välillämme ei ollut mitään kemiaa, kun tämä tuntematon mies tuli puhumaan mulle kouluni tiloissa. En edes ymmärrä, että mistä nämä miehet ovat saaneet "signaaleja", koska minä en ole sellaisia lähettänyt. Olen sitä paitsi kiinnostunut enemmän naisista kuin miehistä.

Mua on yrittänyt iskeä myös sellaiset ihmiset, joiden kasvoja en muista ollenkaan, mutta he ovat kuulemma "nähneet mut joka päivä" ja jopa kiinnittäneet huomiota vaatteisiini. Mua on lähestynyt jopa noin 15-20 vuotta vanhempi mies. Se törkkäsi käteeni yhteystietonsa ja luikki karkuun. En ymmärrä.

Onko täällä muita naisia/miehiä, joita yritetään iskeä omaan makuunne liikaa? En enää haluaisi kokea tällaista varsinkaan koulussa, joka on mulle työpaikka.

Kommentit (251)

Vierailija
201/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika ylimieliseltä ja epäempaattiselta.

Yritäpä hetki asettautua miehen asemaan. Luuletko että miesten pariutumisrintamalla tapahtuisi ikinä mitään jos mies ei rohkeasti tekisi aloitteita? Luuletko että moni tavismies saisi naisilta selviä kiinnostuksen merkkejä?

Kemiat ja kipinät ovat vain naisten luksusajattelua. Jos miehen mielestä nainen näyttää ok ja vaikuttaa kivalta niin aloite on tehtävä tai muuten mitään ei tapahdu. Yhteystietojen antaminen on ihan hyvä aloite jos ei ole varma naisen kiinnostuksesta.

Kukaan ei ole vastuussa siitä, että saavatko miehet naisia vai ei :D

Miehet itse ovat vastuussa siitä, saavatko he seurustelukumppanin vai ei, ja siksi onkin aivan luonnollista, että he ilmaisevat kiinnostuksensa, eikä siitä kannata pahastua. Eri asia sitten, jos sen tekee tökerösti tai alkaa stalkkaamaan tms., mutta kyllä kiinnostuksen voi kohteliaasti ilmaista lähes missä tahansa, jottei jää arvailujen varaan, voisiko joku nainen olla kiinnostunut miehestä vai ei. Ja sama tietysti toisinpäin, naiset ovat myös itse vastuussa omista pariutumismahdollisuuksistaan ja voivat myös ilmaista kiinnostuksensa mieheen.

Itse haluan olla erityinen, enkä mikään "muija numero 18 jota on yritetty iskeä, koska ei uskalla elää yksin elämää".

Arvostan enemmän miestä, joka pystyy elämään myös ilman parisuhdetta.

Outo kommentti ja numerojuttu ("muija numero 18" jne...). Itse elin pitkään ilman parisuhdetta, ja aivan hyvin pystyin niin tekemään, mutta kun myöhemmällä iällä se oikea tuli vastaan, totta kai tartuin tilaisuuteen. Pärjäsin hyvin yksin, mutta on mukava, kun on kumppani ja rakkauden kohde. t. Mies

Vierailija
202/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on selvästi hyvin helposti lähestyttävän, eli kiltin näköinen ja luultavasti lisäksi kaunis.

Suupielet alas ja kulmat kurttuun, ja miehet ei lähesty. Ota oppia minusta.

Minä olen niitä, joille miehet sanoo vain "miksi et hymyile?"

Tuo ei auta mitään. Minäkin liikun aina joka paikassa naama nurin päin (se sattuu olemaan perusilmeeni) ja monesti olen esimerkiksi baarissa saanut kuulla vakavasta naamastani kommenttia. Se ei kuitenkaan ole estänyt ei-toivottuja pokaamisyrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulu on ihan normaali paikka pariutua. Kyllä menee vaikeaksi, jos vain baarissa saa iskeä. Kuulostaa elämästä vieraantuneelta, jos ihan normaali inhimillinen toimintakin pitäisi kieltää häirintänä.

Ei baarissakaan "saa" enää iskeä.  Sinne mennään kavereiden kanssa tanssimaan ja sielläkin häiritsee. Paitsi jos on miesmalli, niin kaiken saa anteeksi.

Osa tekee näin. Mutta kyllä baarissakin saa iskeä, mutta pitää isata lukea että ketä. Opetelkaa miehet flirttailemaan- jos nainen ei vastaa, niin kannattaa jättää siihen.

Miten miehenä flirttaillaan? Katsotaan silmiin tai tehdään jotain käsimerkkejä jostain baarin toisesta päädystä, ja sitten jäädään odottelemaan, että nainen kävelee mun luo?

No enpä ihmettele, jos olet yksin ja tulet olemaan. Etkö tajua että tuo "idke kimppuun, nuin sika limppuun"- tapa on ahdistrlua ja prlottavas. Mitä jos sinun viereesi baarissa änkeäsi 200 cm pitkä 150 kg kiloinen järkäle sinua väkisn iskemään ilman että olet osoittanut kiinnostuksen merkkejä itse? Oisko kiva ja ihanaa?

Vierailija
204/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää suomalaisen ihmisen elämä on vaikeaa. AP:lle lohdutukseksi, että kun ikää tulee lisää, niin nuo lähestymiset loppuvat kuin seinään. Ja ikää tulee hyvin nopeasti lisää.

Tämä on totta! Myös lihominen auttaa ja rumat vaatteet. Ja kun on 50+ niin PIM ja olet täysin näkymätön, harmaa, läpinäkyvä, huomaamaton mummotätiepäihminen, johon muut vain kompastuvat ja puhuvat sinulle kovalla äänellä opettavaisesti selittäen, olethan dinosaurus.

Vierailija
205/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli AP:n valituksen aihe on siis yksinkertaistettuna, että häntä häiritsee enemmänkin lesbona, että miehet yrittävät lähestyä. Ei mies pysty tunnistamaan naisen seksuaalista suuntautumista.. 

No vaikkapa siitä, että hän ei edes vilkaise sinua.

Hohhoijaa taas.. jokainen katsoo toista jossain vaiheessa oli seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Ihme puolustelun yrittämistä, kun asia on niin kuin on, sitä ei saa vääntämällä toiseksi.

Kuule, jos et saa signaaleja, nainen ei ole kiinnostunut. Usko jo, herra hurmuri.

Kyse oli alunperin siitä miten voi tunnistaa toisen seksuaalisuuden.. ei mitenkään. Ei sitä millään signaaleilla tunnisteta, että katsooko joku toista vai ei. Edelleen, jos miehet jäisivät odottamaan jotain signaaleja ei miehen elämässä tapahtuisi mitään.

Edelleen, jos et saa vilkuiluja/hymyä, nainen ei ole kiinnostunut ja älä häiritse häntä. Miesten pariutumisongelmat eivät ole naisten ongelmia. Minua ei kiinnosta tuntemattomien pariutumisongelmat.

Vierailija
206/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta meikkaaminen.

Vierailija
207/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kiinnosta, että saavatko miehet naisia vai ei :D Ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei toivottu lähestyminen on ei toivottua.

Vierailija
208/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että rakkaus voi roihahtaa periaatteessa missä vain. Ei siis voi jaotella paikkoja sen mukaan, että missä on ok lähestyä ihmisiä ja missä ei. Olennaisempaa on se, että miten sen lähestymisen suorittaa. Jos on täysin asiallinen, ei tyrkytä itseään ja tajuaa tarvittaessa vetäytyä, niin en näe ongelmaa. Toki jos näitä lähestymisiä on koko ajan, niin voi alkaa ärsyttää.

Vierailija
209/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulu on ihan normaali paikka pariutua. Kyllä menee vaikeaksi, jos vain baarissa saa iskeä. Kuulostaa elämästä vieraantuneelta, jos ihan normaali inhimillinen toimintakin pitäisi kieltää häirintänä.

Silti ei kannata mennä tuttavuutta tekemään sellaisiin ihmisiin, jotka ei millään ole näyttäneet kiinnostustaan. Kannattaa opetella vuorovaikutustaitoja sen verran, että osaa lukea tilannetta ja ihmisiä. Aivan varmasti pakkeja tulee kun paukataan häiriköimään ihmisiä ,jotka ei seuraaddi halua.

APN kannattaa opetella olemaan tylyn ja vttuuntuneen näköinen kokoajan niin se vähentää kontaktinhakijoita. Ainoastaan typerimmät tulee tällöin tylytettäväksi asti.

Hohhoijaa. Ehkä ap on ottanut tiedostamattaan katsekontaktia, hymyillyt ja tämä on tulkittu mielenkiinnoksi. Kaikki naiset eivät ole yhtä tylyjä. Itse olisin voinut lähteä randomin kanssa treffeille, jos joku olisi tullut kysymään. Minusta siinäkin on sosiaalisissa taidoissa opettelemista, jos ottaa iskuyrityksen niin kovana loukkauksena, että ihan tylyttää pitää.

Minulle on käynyt pari kertaa niin, että minua on lähestynyt tuttavallisen oloisesti mies, joka on selvästi pitänyt meitä jonkinlaisina tuttuina keskenämme, mutta itse en oikein ole edes muistanut tavanneeni miestä. Oletan tämän johtuvan siitä, että olen aika hymyileväinen ja katson usein tuntemattomia silmiin. En ole silti ollut mitenkään loukkaantunut näistä lähestymisistä, ovat olleet asiallisia. Mutta sitä siis tässä tulin sanomaan, että on ihan mahdollista, että henkilö katsoo ja hymyilee itse sitä tiedostamattaan.

Vierailija
210/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran katseet kohtasivat jonkun miehen kanssa ja automaattisesti hymyilin, silkasta kohteliaisuudesta. Olisin hymyillyt myös mummolle, lapselle, vanhalle miehelle, kaikille. Jopa koiralle.

Tämä mies innostui ja selvitti hänkin henkilöllisyyteni ja lähestyi Facebookissa. Tästä on niin kauan, että olin jo unohtanut. Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu? Annoin pakit ja kun oi kulunut VUOSI, mies otti uudestaan yhteyttä?? Ei mitään järkeä.

Ap

Vierailija
211/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset naiset kuin ap, yhteisvaikutuksena #metoon ja tinderin kanssa, ovat aiheuttaneet sen, että juuri kukaan mies ei enää yritä tutustua naisiin livenä, varsinkaan baarien/ festarien ulkopuolella. Tai niin, tokihan jotkut kovimmat pelimiehet, jotka tietävät saavansa naisen kuin naisen, tutustuvat naisiin livenäkin. Tavallisemmat miehet eivät; ei vaan kannata enää.

M/40

Vierailija
212/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran katseet kohtasivat jonkun miehen kanssa ja automaattisesti hymyilin, silkasta kohteliaisuudesta. Olisin hymyillyt myös mummolle, lapselle, vanhalle miehelle, kaikille. Jopa koiralle.

Tämä mies innostui ja selvitti hänkin henkilöllisyyteni ja lähestyi Facebookissa. Tästä on niin kauan, että olin jo unohtanut. Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu? Annoin pakit ja kun oi kulunut VUOSI, mies otti uudestaan yhteyttä?? Ei mitään järkeä.

Ap

Miten hän lähestyi sinua siellä Facebookissa? Oliko jotenkin inhottava tai jäikö jankkaamaan? Joo, aika pitkän ajan jälkeen otti uudelleen yhteyttä, mutta itse en ehkä tällaisesta tapauksesta viitsisi suivaantua. En siis vähättele kokemustasi, jos mies käyttäytyi ei-toivotulla tavalla, mutta toisaalta ei kai se rikollista ole, että selvittää henkilöllisyyden ja lähestyy Facebookissa kiinnostavan oloista ihmistä?

Vierailija
213/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset naiset kuin ap, yhteisvaikutuksena #metoon ja tinderin kanssa, ovat aiheuttaneet sen, että juuri kukaan mies ei enää yritä tutustua naisiin livenä, varsinkaan baarien/ festarien ulkopuolella. Tai niin, tokihan jotkut kovimmat pelimiehet, jotka tietävät saavansa naisen kuin naisen, tutustuvat naisiin livenäkin. Tavallisemmat miehet eivät; ei vaan kannata enää.

M/40

Metoo vastustaa ahdistelua. Jos vastustat meetoota, olet ahdistelija. Miksi haluat paljastaa tämän?? Metoo on olemassa syystä.

Älä lähesty naisia töissä. Ihan oikeasti, keskity vaikka baareihin tai seksisivuihin. Ja älä pokaa itseäsi nuorempia, vaan ihan itsesi ikäisiä, sinä m40.

Vierailija
214/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten hän lähestyi sinua siellä Facebookissa? Oliko jotenkin inhottava tai jäikö jankkaamaan? Joo, aika pitkän ajan jälkeen otti uudelleen yhteyttä, mutta itse en ehkä tällaisesta tapauksesta viitsisi suivaantua. En siis vähättele kokemustasi, jos mies käyttäytyi ei-toivotulla tavalla, mutta toisaalta ei kai se rikollista ole, että selvittää henkilöllisyyden ja lähestyy Facebookissa kiinnostavan oloista ihmistä?

Ei se rikollista ole, mutta se on epäilyttävää stalkkaamista. Se on hälytysmerkki, red flag.

Vierailija
215/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Metoo vastustaa ahdistelua. Jos vastustat meetoota, olet ahdistelija. Miksi haluat paljastaa tämän?? Metoo on olemassa syystä.

Älä lähesty naisia töissä. Ihan oikeasti, keskity vaikka baareihin tai seksisivuihin. Ja älä pokaa itseäsi nuorempia, vaan ihan itsesi ikäisiä, sinä m40.

Pokaan itselleni sopivan ikäisiä. Eli nuorempia.

M/40

Vierailija
216/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun kokemus miehistä on se että miehet eivät ajattele mahdollisuuden suhteelle olevan koskaan liian myöhäistä. Miehet näkee suhteet jotenkin eri tavalla ja itsekkäämmin. Mullekin joskus käynyt niin että mies vuosien jälkeen pokkana lähestyy uudestaan.

Vierailija
217/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Pokaan itselleni sopivan ikäisiä. Eli nuorempia.

M/40

Olet se pervo daddy, joka pyörii teinien bileissä. Muista, että ikäisesi aikamies saattaa kokeilla myös tytärtäsi. Ei varmaan tunnu kivalta, ei ainakaan pitäisi tuntua.

Vierailija
218/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten toisaalla muijat valittaa kun miehet ei suomessa lähesty selvinpäin vaan baarissa kännissä.

Kiteyttää kaiken naisissa. Ollaan niin helevetin ronkelia ja nirsoa. Ja pitää osata ajatuksia lukea, että mitähän neitokainen syvällä sisällään mistäkin ajattelee

Vierailija
219/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok iskeä amk:n tiloissa.

Eihän se pakkien antaminen kivalta tunnu.

Vierailija
220/251 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika ylimieliseltä ja epäempaattiselta.

Yritäpä hetki asettautua miehen asemaan. Luuletko että miesten pariutumisrintamalla tapahtuisi ikinä mitään jos mies ei rohkeasti tekisi aloitteita? Luuletko että moni tavismies saisi naisilta selviä kiinnostuksen merkkejä?

Kemiat ja kipinät ovat vain naisten luksusajattelua. Jos miehen mielestä nainen näyttää ok ja vaikuttaa kivalta niin aloite on tehtävä tai muuten mitään ei tapahdu. Yhteystietojen antaminen on ihan hyvä aloite jos ei ole varma naisen kiinnostuksesta.

Lopeta. Juurihan sanoin, että en ole ollut kiinnostunut niistä miehistä. En ole kiinnitänyt heihin mitään huomiota, joten olen halunnut olla vaan rauhassa. Minä en ole vastuussa miesten yksinäisyydestä ja pariutumisprosesseista.

Ap

Mistä niiden miesten pitäis tietää, oletko kiinnostunut heistä vai naisista? Ei se päällepäin näy, eikä miehet ole mitään telepaatteja. Ymmärrän kyllä, että voi tulla kiusaantunut olo, kun joku lähestyy, mutta ne, jotka sua lähestyy on syystä tai toisesta kiinnostuneita ja haluavat kokeilla kepillä jäätä. Ei sitä kysymättä tiedä, haluatko lähteä treffeille vai et.