Asioita, jotka tuntuvat kiusallisilta, vaikka eivät ole
Itselle tuli tämä mieleen, joten tulkaa kertomaan onko muillakin jotain.
Kun nousen melko täyteen bussiin, ja alan etsiä itselleni istumapaikkaa, tulee itselleni tosi kiusallinen olo, pitää löytää paikka nopeasti. En tiedä mikä siinä on muka niin kiusallista 😁 sama toimii elokuvateatterissa, kun tulen sinne "kaikki tuijottaa" kun etsin omaa paikkaani.
Kommentit (661)
Bussissa vessaan meneminen. Tarkoitan näitä express-busseja vai mitä lie.
Ihan hassua, mutta kun muut istuvat bussissa tyyriinä ja itse olen siellä pytyllä niin tuntuu kiusalliselta. Ja tulla sitten ulo sieltä miettien on vaatteet varmaan ok, ettei ole jäänyt takaa repsottamaan jotenkin.
Tai vessapaperia roikkumaan. DDD
Kun on liikennevaloissa ja huomaa, että vastapuolella on tuttu :D.
Intiimivaivoihin käytettävän tuotteen ostaminen apteekista. Normaaleja vaivoja siinä missä muutkin, mutta silti peräpukamista puhuminen on jotenkin nolompaa kuin närästyksestä tai päänsärystä?
Näitä nolojahan riittää...
- Ostaa kaupasta vain herkkuja
- Mennä huoltamaan autoa jos ei tiedä mikä voisi olla vikana
- Nolo kysyä jotain asiaa, mikä periaatteessa pitäisi tietää koska on aikuinen
- Käydä vessassa jos joku oven takana (Esim. pieni asunto ja äänet kuuluu selvästi)
- Nolo mennä ”rönttävaatteissa” kauppaan
- Jos joku kertoo asiaa, etkä kuullut kunnolla, nolottaa pyytää tätä henkilöä toistamaan asiansa
- Pieru oman kumppanin kuullen
Matkoilla kartan lukeminen ihmisten ilmoilla. Tulee sellainen olo että paikalliset katsovat että ”tuossakin on taas joku eksynyt turistiääliö”.
hol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennä komealle mieslääkärille nolojen vaivojen takia.
Moni asia täällä on nolo ja vaivaannuttava, mutta tämä menee ylitse muiden. Kun on ns. omalääkäri, jonka vastaanotolle meneminen edes ei-nolojen vaivojen takia on vaikeaa, niin nolot vaivat jäävät kyllä oikeasti minulta hoitamatta, jos sellaisia tulee. En pystyisi menemään hänen vastaanotolleen, mieluummin kärsin vaivasta!
Mulla kävi joskus silleen, että olin sairaalassa muutaman päivän ja kamala ummetus. Sitten oli pakko painaa sitä hälytysnappia. Sieltä vastasi söpö mieshoitsu, että voi tulla peräruiskeen laittamaan, olin ihan että Joo ei tartte. Olin varmaan tunnin vessassa vääntämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen parikin kiusallisilta tuntuvaa asiaa: vanhempainilloissa itsensä esittely ja vanhempain illoissa tehdyt ryhmätyöt/ryhmäkeskustelut + tulosten esittely (onneksi ryhmätöitä on harvoin). Toinen asia on äänestäminen vaalipäivänä - salissa on hiljaista ja olet ainoa äänestäjä, sinua tuijotetaan ja on hiljaista. Äänestänkin aina ennakkoon.
Onko vanhempainilloissa tuollaista? Onneksi olen lapseton.
Silloin kun vielä kyläiltiin: tarjottavien esillepano ja muu valmistelu vieraiden jo tultua. Tavallaan ei haittaa, että ystävä istuu keittiössä ja laittelen siinä samalla, mutta jotenkin nolostelen niitä toimiani siinä.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista unilääkkeen hakeminen. Aina tulee sellainen olo, että pitäisi farmaseutille alkaa selittää, että mulla ei sitten ole mitään väärinkäyttöä näiden kanssa, ihan ohjeiden mukaan otan ja pidän taukoja säännöllisesti blah blah blah. Vaikka mitäpä se sille kuuluu.
Tosiasiassa se farmaseutti aika äkkiä reseptimerkinnöistä näkee, ettet käytä lääkettä paljon/säännöllisesti kun edellisestä lääkkeen hausta on jo aikaa. Myös e-reseptistä yleensä näkee ne edelliset ostokerrat.
Vierailija kirjoitti:
Bussissa vessaan meneminen. Tarkoitan näitä express-busseja vai mitä lie.
Ihan hassua, mutta kun muut istuvat bussissa tyyriinä ja itse olen siellä pytyllä niin tuntuu kiusalliselta. Ja tulla sitten ulo sieltä miettien on vaatteet varmaan ok, ettei ole jäänyt takaa repsottamaan jotenkin.
Tai vessapaperia roikkumaan. DDD
Tyyriinä? Tyyris = kallis
Vierailija kirjoitti:
Riisuuntuminen lääkärissä.
Tää. Tai kun on lääkärissä esim. selkävaivojen takia, ja lääkäri riisuttaa alusvaatteisilleen ja käskee kävelemään edestakaisin lattialla, "ihan silleen niinkun normaalisti kävelisit". Yhtäkkiä unohtaa kokonaan miten kävellään, takapuoli ketkuu luonnottomasti, tai vaihtoehtoisesti puristaa pakaroita ettei se ketkuisi luonnottomasti, ja kävely näyttää joltain toripulun köpöttelyn ja p-korealaisen sotilaan marssin välimuodolta.
Katsoa ihastuksen kanssa tv:stä rakastelukohtauksia leffasta, kun vielä ei itse olla sitä harrastettu.
Kun kävelet pitkällä tiellä ja näet että kaukana kävelee tuttu vastaan. Se, että menee monta minuuttia ennen kuin kohtaatte, tuntuu jotenkin omituisen kiusalliselta.
Kun ajat umpikujaan ja joudut kääntämään auton toisen pihassa.
Julkisesta vessasta poistuminen silloin kun seuraava kävijä menee samaan koppiin heti oman käyntisi jälkeen. Tämä hävettää varsinkin silloin, kun on käynyt ns. suuremmalla hädällä ja sen huomaa hajusta. Ja vaikka kopissa haisisikin jo ennen omaa käyntiäsi, niin seuraava kävijähän todennäköisesti olettaa, että paha haju on juuri sinun jättämä.
kondomien ja liukuvoiteen ostaminen
Vierailija kirjoitti:
En häpeä melkein mitään näistä asioista! Ainostaan kakkaosastoa. Mun mielestä varsinkaan ihastuksen ollessa kyseessä hänen ei tarvitse huomata toisen "luonnollisia" ruumiintoimintoja vielä aikaisessa vaiheessa. Pierut ja kakat on oikeasti noloa, toivoisin että kaikissa vessoissa olis hyvät äänieristykset, ilmanraikastajat jne. Olisi kaikille mukavampaa.
Käy se ihastuskin kakalla ;) Mutta, tiedän tunteen.
Jos Sijaltainen nousisi.
Joku näkee että selaat av:ta tai jopa kirjoitat kommenttia sinne.
Oma esiintyminen hiuksettomana naisena, vaikka ei toisia katsellessa ollut lainkaan kiusallista.
Ostosten maksaminen pienillä kolikoilla. Tulee sellainen olo, että myyjällä menee kauheasti aikaa niiden laskemiseen, jono pitenee ja kaikki luulee, että olen kerännyt viimeiset rahani säästölippaasta ja sohvatyynyjen välistä. Olin varmaan 20-vuotias, kun eräs myyjä kertoi minulle, että varsinkin pienemmissä kaupoissa on mukavaa saada pieniä kolikoita isojen setelien sijaan.