Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka tuntuvat kiusallisilta, vaikka eivät ole

Vierailija
02.02.2021 |

Itselle tuli tämä mieleen, joten tulkaa kertomaan onko muillakin jotain.

Kun nousen melko täyteen bussiin, ja alan etsiä itselleni istumapaikkaa, tulee itselleni tosi kiusallinen olo, pitää löytää paikka nopeasti. En tiedä mikä siinä on muka niin kiusallista 😁 sama toimii elokuvateatterissa, kun tulen sinne "kaikki tuijottaa" kun etsin omaa paikkaani.

Kommentit (661)

Vierailija
101/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilelumainokset ym. kun katsotaan telkkaria äidin ja isäpuolen kanssa ollessani heillä kylässä.

Ja ihan kolmekymppinen nainen olen, enkä teini.

Vierailija
102/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menee kaupasta kassojen läpi ostamatta mitään.

On kuin myyjän silmät selässä, vartija kintereillä.

Jos kaivan kassista puhelimen keskellä kauppaa, teen sen liioitellun avoimesti. Eipä jää kameran seuraajille ihmeteltävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku näkee että selaat av:ta tai jopa kirjoitat kommenttia sinne.

Ahtaassa kahvihuoneessa ei löydy paikkaa, jossa ei joku katsoisi selän takaa.

Eräät tuntuvat tekevän asiaa päästäkseen sinne.

Vierailija
104/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsii sen rauhallisen vessan ison hädän tekemiseen. Eikö jonkun ole pakko tulla viereiseen, vain pissalle?

Jos luulee olevansa rauhassa siinä pahviseinäisessä, joka on yleisellä alueella ja monistaa pienetkin äänet, ei onnistu. Joku on heti tulossa sinne päin.

Jos maastossa tulee hätä, siellä on ikuiset suunnistuksen SM-kisat.

Vierailija
105/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun "saadaan kiinni " kännykän näpeltämisestä työntekoalueella. Ikään kuin näkijä pitäisi laiskana.

Vierailija
106/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hetken ilman maskia töissä.

Vierailija
107/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee työpaikalla istumaan johonkin muualle kuin taukohuoneeseen, koska haluaa olla rauhassa.

Vakoilee ja välttelee muita, mukamas.

Vierailija
108/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Suomalaisia painajaisia ilmestyy?

Tässä olisi runsaasti materiaalia.

Vierailija
109/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaa pitkästä aikaa tutun, ja kertoo kertyneet kuulumiset.

Kotona tuntuu pälpättäneensä tyhmiä ja liikaa.

Vierailija
110/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennä komealle mieslääkärille nolojen vaivojen takia.

Moni asia täällä on nolo ja vaivaannuttava, mutta tämä menee ylitse muiden. Kun on ns. omalääkäri, jonka vastaanotolle meneminen edes ei-nolojen vaivojen takia on vaikeaa, niin nolot vaivat jäävät kyllä oikeasti minulta hoitamatta, jos sellaisia tulee. En pystyisi menemään hänen vastaanotolleen, mieluummin kärsin vaivasta!

Kannattaa varmaan pyytää äiti vielä mukaan lääkärikäynneille.

Meillä oli ärsyttävä omalääkäri, joka heittäytyi nenäkkääksi jos tiesi liikaa. Sellainen nuori mies, jota selvästi ärsytti olla "vain" tk:ssa. Onneksi ei ollut kauan, oli kiusallista käydä siellä.

Ammattikiireiset asiantuntijat saavat kiemurtelemaan. He eivät kuuntele, ja kaikki sanottu on tyhmää ja väärin.

Vierailija
111/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun etsii sen rauhallisen vessan ison hädän tekemiseen. Eikö jonkun ole pakko tulla viereiseen, vain pissalle?

Jos luulee olevansa rauhassa siinä pahviseinäisessä, joka on yleisellä alueella ja monistaa pienetkin äänet, ei onnistu. Joku on heti tulossa sinne päin.

Jos maastossa tulee hätä, siellä on ikuiset suunnistuksen SM-kisat.

Lisään, että töissäni kaikki tietävät mikä on ko. vessa ja miksi sinne mennään.

Silti sinne on turhaa tunkua.

Vierailija
112/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet töissä kollegan monta kertaa saman päivän aikana, etkä tiedä pitääkö joka kerta sanoa moi. Yleensä pyrin välttämään näitä tilanteita, ensimmäisen tapaamisen jälkeen puristan vain sellaisen hymyntapaisen ja mumisen jotain.

Vierailija
113/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli pahat löröt, sanoin seuraavalle ettei kantsi mennä nyt haisee tosi pahalle, meni kuitenkin mutta tuli saman tien ulos. Ei mua nolottanut, nauratti vaan. Olinhan reilusti varoittanut!

Vierailija
114/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Katsoa ihastuksen kanssa tv:stä rakastelukohtauksia leffasta, kun vielä ei itse olla sitä harrastettu.

Tästä tuli mieleen: katsoa tällaisia kohtauksia omien vanhempien kanssa. Vaikka ihan aikuinen olen, niin äiti lähtee kastelemaan kukkia ja isä alkaa lukemaan sanomalehteä kesken elokuvan. Itse yrittän sit ollaa kuin mitään ei olisikaan.

Vierailija
115/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun "saadaan kiinni " kännykän näpeltämisestä työntekoalueella. Ikään kuin näkijä pitäisi laiskana.

Omaan työnkuvaan on kuulut kännykällä tehtäviä asioita (esim. somettamista) ja silti nolotti olla työaikana puhelimella.

Vierailija
116/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla istuminen vaikka olisi kuinka kiva ihminen se kampaaja.

Kampaaja on peilissäkin maailman tyylikkäin ihminen.

Oma tyyli jäi matkan varrelle, sinne missä annettiin ne lisävuodet ja kurtut.

Vierailija
117/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaosastolla asioiminen. Myyjät on aina niin viimeisen päälle laittautuneita, että tulee aina nuhjuinen olo vaikka yleensä toki ystävällisiä ovatkin. Jos on meikannut, tulee sellainen olo että on meikannut varmaan jotenkin ”väärin”.

Vierailija
118/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussissa vessaan meneminen. Tarkoitan näitä express-busseja vai mitä lie.

Ihan hassua, mutta kun muut istuvat bussissa tyyriinä ja itse olen siellä pytyllä niin tuntuu kiusalliselta. Ja tulla sitten ulo sieltä miettien on vaatteet varmaan ok, ettei ole jäänyt takaa repsottamaan jotenkin.

Tai vessapaperia roikkumaan. DDD

Tyyriinä? Tyyris = kallis

Juu, on sitäkin. Kiitos, vaan.

Mutta meilläpäin sanotaan, että "istuu niin tyyriin näköisenä, tai on niin tyyriin näköinen".

Tarkoittanee esimerkiksi vakavan, totisen, asiallisen, törtevän, omissa mietteissään, omahyväisenä jne.

Törtevä lienee myös murretta. 😀

No, jokainen voi itse mielessään kuvitella ja miettiä millaisella ilmeellä suomalaisessa pitkänmatkanbussissa (ja lyhyenkin) istutaan.

Silvuplee!

Vierailija
119/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvassa oleminen. Tuntuu, että jos yrittää poseerata, toinen ajattelee että turha yrittää, ei sinusta saa hyvää kuvaa vaikka mitä tekisit. Jos ei yritä, kuva on kamala mutta ei kehtaa pyytää toista ottamaan uutta  koska mitä jos kuva näyttääkin vain totuuden ja parempaa ei saa.

Kiusaannun myös ruuan tarjoamisesta ja lahjojen antamisesta. Sitä miettii, että toiset ovat varmaan tottuneet parempaan ja ihmettelevät miten kehtaan moisia tarjota. Tai jos menee "liian hienoksi", tuntee tarvetta selittää, että tämä on minullekin poikkeuksellista, en elä jatkuvasti näin.

Vaikeaa olla minä.

Vierailija
120/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös jotenkin hermostuttaa ja olen kiusaantunut kun katan pöytää ja ihmiset ovat jo tulleet.

Vaikka ei ole siinä mitään kiusallista, mutta unohtelen mitä pitäisi laittaa esille ja olen jotenkin kömpelömpi kuin yksin kattaessani.

Joskust kun joku tulee auttamaan niin se tilanne on vieläkin kiusallisempi. En tiedä pitäisikö myöntyä vai kiittää ja kieltäytyä avusta.

En osaa yhtaikaa neuvoa missä joku tavara on ja sitten samalla itse toimia järkevästi.

Muuten en jännitä ihmisiä enkä ole sulkeutunut tai arka.

Minun on vain vaikea ylipäätään tehdä kotona mitään hommia kun joku muu on läsnä. Ihan juttelen ja vietän aikaa muiden kanssa muuten ihan rennosti.

Asian osin selittänee, että olen asunut jo kauan yksin. ☺