Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka tuntuvat kiusallisilta, vaikka eivät ole

Vierailija
02.02.2021 |

Itselle tuli tämä mieleen, joten tulkaa kertomaan onko muillakin jotain.

Kun nousen melko täyteen bussiin, ja alan etsiä itselleni istumapaikkaa, tulee itselleni tosi kiusallinen olo, pitää löytää paikka nopeasti. En tiedä mikä siinä on muka niin kiusallista 😁 sama toimii elokuvateatterissa, kun tulen sinne "kaikki tuijottaa" kun etsin omaa paikkaani.

Kommentit (661)

Vierailija
61/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen parikin kiusallisilta tuntuvaa asiaa: vanhempainilloissa itsensä esittely ja vanhempain illoissa tehdyt ryhmätyöt/ryhmäkeskustelut + tulosten esittely (onneksi ryhmätöitä on harvoin). Toinen asia on äänestäminen vaalipäivänä - salissa on hiljaista ja olet ainoa äänestäjä, sinua tuijotetaan ja on hiljaista. Äänestänkin aina ennakkoon.

Vierailija
62/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun joutuu hakemaan paketteja postista (vaikka tilasi ne automaattiin) ja tiskillä on AINA sama henkilö...itse asiassa tämä on syy, miksi ole vähentänyt ostelua, joten ehkä siinä on hyväkin puoli.

Entäpä sitten, kun palauttaa paljon netistä tilaamia paketteja ja AINA on se sama postin työntekijä tiskillä. Ja vaikka niitä olisi kaksi tai kolme työntekijää, niin aina mun vuoro osuu sille yhdelle ja samalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiusallista laittaa huulipunaa tai kammata hiuksia toisten nähden esim. ravintolan vessassa. 

Samaistun tähän! Ja ylipäätään peilaaminen julkisella paikalla niin, että muut näkee.

Vierailija
64/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennä komealle mieslääkärille nolojen vaivojen takia.

Moni asia täällä on nolo ja vaivaannuttava, mutta tämä menee ylitse muiden. Kun on ns. omalääkäri, jonka vastaanotolle meneminen edes ei-nolojen vaivojen takia on vaikeaa, niin nolot vaivat jäävät kyllä oikeasti minulta hoitamatta, jos sellaisia tulee. En pystyisi menemään hänen vastaanotolleen, mieluummin kärsin vaivasta!

Kannattaa varmaan pyytää äiti vielä mukaan lääkärikäynneille.

Vierailija
65/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lähtee vahingossa kävelemään väärään suuntaan ja kun huomaa sen, pitää kääntyä keskellä katua ja kävellä takaisin päin.

Tää on niin luonnollista mut miks musta aina tuntuu että pitää vilkaista puhelinta ennen kääntymistä (ihan kuin olisin saanu joltain viestin) tai huokaista syvään. :D

Vierailija
66/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kotona on vaikka huoltomies, joku koneen korjaaja tms. tekemässä töitään. Pitääkö sille jutella jotain vai olla kiusallisesti hiljaa? Ollako siinä läsnä vai ei? Meillä on avokeittiö ja jos tämä työmies on siellä, niin istunko olohuoneessa vai menenkö makkariin? Jos jään lähelle niin ajatteleeko se että kyttään hänen tekevän asiat oikein, mutta jos poistun eri huoneeseen, olenko epäkohtelias?

Ei ole näin vaikeaa jos huoltomies tulee katsomaan jotain ongelmaa (toki kiusallista silti), koska tottakai on oltava siinä läsnä ja näytettävä/kerrottava ongelma. Mutta kun se tullaan sitten korjaamaan, niin silloin aina se sama missä oon, mitä teen tai en tee -ajatus.

Vierailija
67/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus vastaavassa ketjussa joku kirjottanut, että hävettää käyttää auton pyyhkimiä. Siis laittaa ne ajaessa päälle, kun vastaantulijat näkee 😆 siitä asti mua on aina vähän huvittanut joka kerta, kun laitan ne pyyhkimet päälle...

Vierailija
68/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen muiden nähden.

Jotain puuteria voi sipaista, mutta ei pohjustaa silmämeikkiä, taivuttaa ripsiä, laittaa luomiväriä... eeen pysty enkä voi.

Vierailija
69/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun unohdat punnita hedelmät kaupassa ja joudut menemään punnitsemaan ne tai myyjä menee.

Toinen on,kun kortti ei meinaa toimia.

Vierailija
70/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivalääkkeen ostaminen apteekista.

Vierailija
71/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestien ostaminen. En ymmärrä mikä siinä nolottaa näin kolmekymppisenä naimisissa olevana naisena. Kerran jouduin ravata alvariinsa ostamassa testejä, kun oli vähän epäselvä ilmeisesti kemiallinen raskaus ja piti seurailla muuttuuko testit negatiiviseksi. En kehdannut myöskään ostaa kauheeta kasaa kerralla. En tiedä miksi. Ja aina jotenkin nolotti. Ja mulla on jo kaksi lastakin, että ei ole edes ensimmäinen lapsi kyseessä!

Vierailija
72/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen ovilla olevien varashälyttimien ohi käveleminen. Aina käy mielessä, että mitä jos ne alkaa rääkyä, vaikka en koskaan varasta mitään.

Vierailija
73/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä suomalaisin keskustelu ikinä.

Vierailija
74/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee ensin apteekkiin (hakemaan vaikka e-pillereitä)  ja sitten vieressä olevaan Alkoon. Luulevatkohan ne liikkeiden edessä penkillä istuvat ihmiset minua sekakäyttäjäksi?

Vierailija
75/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet johonkin pieneen putiikkiin ihan vain katselemaan ja omistaja-myyjä osoittautuu hoveroivaksi tyrkyksi, joka ei anna katsella tuotteita rauhassa vaan alkaa esitellä ihan satunnaisia esineitä tyyliin "ai kun nää just ranskasta tulleet paperiliittimet on sitten tyylikkäitä". Siinä sitten olet ja vääntelehdit vaikeana, kun tulee sellainen olo, että pitäisi ostaa jotain. Päädyt ostamaan jonkun pienen halvimman härpäkkeen ihan vain siksi, että pääset pois. Tai jos haluat pitää pääsi etkä osta mitään, poislähtö on jotenkin kauhean töykeän oloista vaikka eihän se asiakkaan velvollisuus ole joka kerta ostaa jotain.

Vierailija
76/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä vähän outo mutta elokuvateatterissa kun elokuva loppuu. Kaikki nousevat samaan aikaan ja alkavat heti puhua elokuvasta ”nonniiih olipa hyvä, se kyllä hyvä kohta kun sitä ja tätä”. En tiedä miksi se on aina ollut jotenkin tosi kiusallista, haluan aina odottaa ulos asti ennenkuin sanon mielipidettäni elokuvasta.

Vierailija
77/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista unilääkkeen hakeminen. Aina tulee sellainen olo, että pitäisi farmaseutille alkaa selittää, että mulla ei sitten ole mitään väärinkäyttöä näiden kanssa, ihan ohjeiden mukaan otan ja pidän taukoja säännöllisesti blah blah blah. Vaikka mitäpä se sille kuuluu.

Vierailija
78/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten mahtava ketju :) 

Viime viikkoina olen huomannut, että kun huomaan, että hiihtoladun parkkipaikalla on tuttujen autoja, olen kääntänyt omani muualle, kun nolottaa niin näyttää kuinka huono kunto mulla on ja kuinka onnettomalla hiihtotyylillä etenen. Haluan vaan nautiskella maisemista ja hissutella hitaasti eteenpäin. En kestä jos himoliikkujatutut ohittaa mennen tuulle. Argh. Onneksi latuja löytyy kun riittävän kauan ajelee ja etsii.

Vierailija
79/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun menee johonkin ja kaikki tuijottaa (perus) mutta tulee kiusallinen fiilis nyt tiiän miltä julkkiksista tuntuu. Aina pitää miettiä että onko vaatteissa jotakin vikaa jos pukeutuu erillä tavalla.

Kaupassa ryntäileminen edestakaisin aina unohtuu jotakin ja kassalla: mä unohdin yhen jutun käyn hakemassa. Sit siihen on ilmestynyt pari ihmistä lisää. Missä ajassa?

Isolla hädällä käyminen julkisella vessalla eiiiiii ikinä enää

Vierailija
80/661 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai-illan mättöjen osto lähikaupasta. Pizzaa, limua, karkkia, jäätelöä ja joku suklaapatukka kylkeen. Noloa ja hävettää olla jonkun salaattiostajan edessä kassajonossa. Pikakassa ei käytössä koska lotto ja muutama arpa vielä. Kunnon junttisetti.

Mulla on monesti näön vuoksi esim. Kirsikkatomaattinrasia, kurkku ja muutama mandariini. Suurieleisesti nostan ne hihnalle :'D