Olisinpa niin kaunis kuin Madelaine Petsch
https://images.app.goo.gl/wCmj3nTd9hsUERcR6
https://images.app.goo.gl/UuXCVrg8v568J56e6
https://images.app.goo.gl/oSsoTpBx2iD2kL9L8
Niin upea.. Nuo kauniin väriset hiukset, muhkeat huulet ja kaunis maidonvalkea iho. En tiedä haluanko olla hän vai hänen tyttöystävänsä.
N27
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/CGRxdz8LGqFyVp2z5
Siinä yksi aika kaunis nainen.
M38
ai aika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvännäköinen joo, ei siis mitään karmeita virheitä, mutta ei mun mielestä kuitenkaan erityisen viehättävä, saati erikoisen kaunis. Johtuu ehkä silmistä, jollain tapaa elottomat tai jotain. Täytyy vielä kokeilla liikkuvaa kuvaa. Hiukset on kyllä hienot.
Kokeilin, tällä videolla
ja vielä vähemmän tykkään. Jännä silleen, että tämäkin on niitä, joista en tajua mitä muut näkee. Ei ruma, mutta ei kaunis, eikä myöskään mieleenjäävä miltään piirteiltään. No, makuja on monia :)
06:20 im in looooove
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvännäköinen joo, ei siis mitään karmeita virheitä, mutta ei mun mielestä kuitenkaan erityisen viehättävä, saati erikoisen kaunis. Johtuu ehkä silmistä, jollain tapaa elottomat tai jotain. Täytyy vielä kokeilla liikkuvaa kuvaa. Hiukset on kyllä hienot.
Kokeilin, tällä videolla
ja vielä vähemmän tykkään. Jännä silleen, että tämäkin on niitä, joista en tajua mitä muut näkee. Ei ruma, mutta ei kaunis, eikä myöskään mieleenjäävä miltään piirteiltään. No, makuja on monia :)
Jep, kyllä on paljon tavismaisempi naama mitä kuvat antavat ymmärtää. Meikki tekee ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin, tällä videolla
ja vielä vähemmän tykkään. Jännä silleen, että tämäkin on niitä, joista en tajua mitä muut näkee. Ei ruma, mutta ei kaunis, eikä myöskään mieleenjäävä miltään piirteiltään. No, makuja on monia :)06:20 im in looooove <333
Ei herätä mitään innostusta.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin, tällä videolla
ja vielä vähemmän tykkään. Jännä silleen, että tämäkin on niitä, joista en tajua mitä muut näkee. Ei ruma, mutta ei kaunis, eikä myöskään mieleenjäävä miltään piirteiltään. No, makuja on monia :)06:20 im in looooove <333
Joo tuo toinen nainen on kyllä nätimpi
Kumma kun tummaa ihoa ei saa haukkua, mutta erityisen vaaleaa saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin, tällä videolla
ja vielä vähemmän tykkään. Jännä silleen, että tämäkin on niitä, joista en tajua mitä muut näkee. Ei ruma, mutta ei kaunis, eikä myöskään mieleenjäävä miltään piirteiltään. No, makuja on monia :)Jep, kyllä on paljon tavismaisempi naama mitä kuvat antavat ymmärtää. Meikki tekee ihmeitä.
Tämmöiset kommentit kertovat mielestäni lähinnä vain siitä, että katsojan silmä on turtunut. Joka puolella on niin paljon kauniita naisia esillä, että mikään ei tunnu enää miltään. Varsinkin kun kuvankäsittely, filtteröinti ja kaikenlainen todellisuuden korjailu on hyvinkin yleistä. Videon henkilö on aika kaukana taviksesta kuitenkin.
Kaunis on, mutta vaikea sanoa varmaksi, kun on niin paljon meikkiä. Tekis varmasti jo paljon, jos huulimeikki ei olisi noin luonnoton ja överi. Luulen, että olisi paljon kauniimpi hillitymmin meikattuna.
Joo meikki tekee ihmeitä, sekä huulien täyttö : ) Tottakai tollasilla luomiväreillä ja täytetyillä huulilla perusnätistä saa todella kauniin :)
Does the carpet match the drapes?
Ihan nätti muttei oikein mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla outo naismaku. Kerronpa teille faktan. Nainen jota te pidätte kauniina ja upeana on miesten mielestä ehkä No joo ihan ok tasoa. Miesten maku aivan eri.
T.M38
Totta, miehet eivät ymmärrä kauneuden, tyylikkyyden tai sensuelliuden päälle. Miesten mielestä kauneuteen riittää, että naisella on isot rinnat. Tavisnaamakin nostetaan jalustalle jumalaiseksi kaunottareksi jos vaan hinkkiä riittää. Tästä on montakin esimerkkiä.
Aijaa.. no kiva tietää kun en ole havainnut.
T. Isorintainen
Kaunis nainen, mutten näe mikä hänessä on sen erityisempää/kauniimpaa kuin muissa näyttelijättärissä, joissa about samantasoisia näkee kuvissa kolmetoista tusinassa. Tässä voisi siis minun puolestani olla miltei kuka tahansa muukin näyttelijätär.
Kaunis mutta tylsä. Hiusten väristä plussaa.
En tykkää. Mä haluaisin näyttää Victoria Justicelta.
Joo niin totta. Todistettu on myös täälläkin.