Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan omia maskinkäytön esteitä?

Vierailija
02.02.2021 |

A-studion innoittamana. Minun este on pääkipu ja huonovointisuus maskista. Käytän kangasmaskia, kun on pakko. Vajaan tunnin pystyn pitämään. Muut kuin kankaiset maskit haisevat.

Minä välttelen ihmisiä. Miksi minun pitäisi sairastuttaa itseni käydessäni pikaisesti kaupassa, kun muut ihmiset riekkuvat pitkin kuntosaleja, ravintoloita ja työpaikkoja?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli hassua tuo, kun haastateltava kertoi, että "tietyt ryhmät" eivät maskia käytä ja näiden kanssa pitäisi keskustella. Haluaisin kuulla, mihin ryhmään kuulun.

Vierailija
2/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista.. ! Itsemääräämisoikeus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun maskittomuuden syy on yksinkertaisesti se, etten halua olla osa tätä älyttömyyttä. Missää ikinä ei maskien tehoa ole todistettu. Löytyy lukemattomia tutkimuksia, joiden tuloksena on se, ettei maskeista ole hyötyä hengitystieinfektioiden ehkäisyssä - näihin perustui myös Suomen kanta keväällä. Vaan liekö lähetysvät vaalit, vai kyvyttömyys tehdä mitään muuta, niin maskeista tuli joku ihmeellinen graalin malja tähän koronatouhuun.

Maskeista ei ole hyötyä. Ei edes siellä leikkaussaleissa (tämäkin on tutkimuksin todettu). Miksi niitä siis pitäisi pitää?

Vierailija
4/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskipakkomaissa on kyllä hienosti päästy yli koronasta.

Vierailija
5/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla lammas.

Vierailija
6/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun maskittomuuden syy on yksinkertaisesti se, etten halua olla osa tätä älyttömyyttä. Missää ikinä ei maskien tehoa ole todistettu. Löytyy lukemattomia tutkimuksia, joiden tuloksena on se, ettei maskeista ole hyötyä hengitystieinfektioiden ehkäisyssä - näihin perustui myös Suomen kanta keväällä. Vaan liekö lähetysvät vaalit, vai kyvyttömyys tehdä mitään muuta, niin maskeista tuli joku ihmeellinen graalin malja tähän koronatouhuun.

Maskeista ei ole hyötyä. Ei edes siellä leikkaussaleissa (tämäkin on tutkimuksin todettu). Miksi niitä siis pitäisi pitää?

Miksi niitä on vuosisatoja käytetty leikkaussaleissa, jos niistä ei olisi mitään hyötyä siellä?

Vierailija
7/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan sydämen vajaatoimintaa ja sen kyllä huomaa maskia käyttäessä, tuntuu etten saa happea. Joudun kävelemään hitaasti ja toisinaan pysähtymään, etten pyörtyisi. Paniikkikohtauskin on välillä lähellä. Käytän silti maskia paikoissa, joissa sitä kehotetaan käyttämään.

Vierailija
8/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit huurustuu. En voi sokeana kaupassa käydä. Raskaana olen, ja neuvola- ja lääkärikäyntejä ollut, silloin käytän maskia, kun ensin ehtii ulkoa tullessa hengähtää eikä tarvitse suoraan pakkasesta sisälle mennessä yrittää nähdä huuruisilla rilleillä.

Vierailija
9/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua olla lammas, mutta vastuuton idiootti kyllä. Hyvä valinta, arvostan. 

Vierailija
10/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita.

Vierailija
11/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea migreeni.

Vierailija
12/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö höystettynä tukehtumisen pelolla.

Vierailija
13/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q anon sanoo, ettei koronaa ole ja eliitti vain haluaa alistaa ihmiset maskilla. Siksi en käytä!

Vierailija
14/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua osallistua tähän vouhkaamiseen. Joskus käytän maskia. Pidempään käytettynä tulee huono olo, sen sain huomata töissä. Jonkin aikaa pystyy pitämään, mutta välillä pakko saada haukattua happea. 

Vierailija
15/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä on vuosisatoja käytetty leikkaussaleissa, jos niistä ei olisi mitään hyötyä siellä?

Tämä on selitetty sinulle jo sata kertaa, arvoisa leikkaussaliprovoilija.

Leikkaussalissa maskin tarkoitus on estää kuolan valuminen leikkaushaavaan. Missä tuolla kaduilla kulkee ihmisiä suolet näkyvissä?

Vierailija
16/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskipakkomaissa on kyllä hienosti päästy yli koronasta.

Laitoin yläpeukun, mutta vain siksi että viestisi on sarkasmia. 

Vierailija
17/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin käytön kun maskittomat oli pelokkaan näköisiä. Mieluummin saan vihan tuntemattomilta maskipäiltä kuin aidoilta ihmisiltä.

Vierailija
18/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja helposti pyörryttää. Mielummin sen kerran pari kuukaudessa kun käyn missään, otan riskin koronaan kuin että pyörryn kauppaan.

Vierailija
19/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15 min kaupassakäynti maski päällä saa teidät pyörtyilemään, panikoimaan, saamaan migreenin ja tukehtumaan, kuulutte saattohoitoon eikä ulos ihmisten ilmoille.

Vierailija
20/61 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on raskauden edetessä vaikea hengittää maskin kanssa sisällä. Ulkona on helpompaa, mutta siellä sitä ei tarvitse käyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme