Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa ehkäisyä, 4 lasta on. Kierukkaa en uskalla ottaa

Vierailija
02.02.2021 |

kuullut kauhujuttuja asennuksesta ja kivusta.

Gyne tyrkyttää sitä. Lihottaako kapseli? Onko kellään kapseli pettänyt?
Entä pysyykö rengas synnyttäneellä?
Kokemuksia?

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mies pitäs sterilisoida,jos vaihtuu muija ja uus haluukin skidei? 

Vierailija
22/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähä vika kondomis on? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, samassa tilanteessa.

Minua on myös peloteltu kierukkatarinoilla. Yhdellä kaverilla se upposi jonnekin vatsanpeitteisiin niin että jouduttiin tekemään tiesmitä tähystyksiä kun sitä etsittiin ja lopulta nukutuksessa poistettiin. Toinen kaveri tuli raskaaksi ja joutui pitämään lapsen koska raskaus ehti pitkälle ennen kuin se huomattiin.

Itseäni myös epäilyttää ajatus vieraasta esineestä sisälläni ja niistä langoista.. tuntuu ällöttävältä ajatukselta. Lisäksi minulla on taipumus saada finnejä herkästi, kierukka kuulemma herkästi aiheuttaa aknea.

Kuukautiset on niin runsaat että pakko jotain keksiä. Miehen vasektomia ei siihen auta..

Se asennushan se pelottaa :/ Kuulema jotkut saa nukutuksessa, mutta täällä ei ollut edes vaihtoehto, joten jotain muuta pitää keksiä.

Ap

Vierailija
24/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet eivät todellakaan halua viittä skidiä.

Vierailija
25/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi kapselia. Itselläni kuukautiset säännöllistyivät, kivut helpottuivat ja mieliala tasottui älyttömästi. Ei enää pms:ää ollenkaan! Itse myös antaisin ennemmin leikata raajan ilman puudutusta kuin laittaa kierukan. Kapselinlaittoon kannattaa gyneä varatessa varmistaa että on osaava laittaja, julkiselle on älyttömät jonot (yli 3kk) mutta siellä on osaavaa porukkaa. Kapseli maksaa sen vajaa 200e ja laitto yksityisellä maksoi reilun 300e siihen päälle. Oma kapselimerkkini kestää sen 5v (jadelle), mutta on hiukan vaikeampi laittaa.

Vierailija
26/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi kapselia. Itselläni kuukautiset säännöllistyivät, kivut helpottuivat ja mieliala tasottui älyttömästi. Ei enää pms:ää ollenkaan! Itse myös antaisin ennemmin leikata raajan ilman puudutusta kuin laittaa kierukan. Kapselinlaittoon kannattaa gyneä varatessa varmistaa että on osaava laittaja, julkiselle on älyttömät jonot (yli 3kk) mutta siellä on osaavaa porukkaa. Kapseli maksaa sen vajaa 200e ja laitto yksityisellä maksoi reilun 300e siihen päälle. Oma kapselimerkkini kestää sen 5v (jadelle), mutta on hiukan vaikeampi laittaa.

Olisi kyllä ihanaa olla ilman PMS oireita! Ap

Vierailija
27/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi

Se matalahormoni kierukka on hyvä.

Mirena ainskin.

Oli laiton jälkeen maxikuukautiset yhden vrk. Sitten vain ihan tosi niukkoja. Ei kipuja.

Vierailija
28/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi. 

Vierailija
29/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies marssii sinne vasektomiaan ja snip snip.

Ap marssii sinne ihan itse. Hänhän se tässä on, joka ehkäisyä haluaa. 

Vierailija
30/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytön ja älytön... maksaa 300 enemmän 3 kk odottelusta. Viisi vuotta käyttöikä. Toki jos ihan pupuna panee, niin voi olla kiire. Kyllä normi aikuinen sen odottaa ja käyttää kondomia. En ymmärrä tuota yksityisen palvontaa.

Vierailija
31/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snip snip!

Vierailija
32/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi alatiesynnytystä, kaksi kertaa kierukka laitettu, kuukautisia ei ole ollut kahteen vuoteen. Suosittelen kokeilemaan. Minulla ei tuntunut kuin ekan laitossa yksi ns pieni menkkajomo kun asennettiin, toista en huomannut kun oli jo paikallaan.

Kaverilla mennyt kapseli KAKSI kertaa rikki sinne käden sisään ja yksi tullut raskaaksi kapselin kanssa.

Kiitos, mutta ei kierukkaa. Tuntuu tosi pelottavalta laitto, ajatuskin ahdistaa :(

Ap

4 lasta myös. Kyllä minäkin kauheasti pelkäsin, mutta ei se juuri kummemmin sattunut kuin gynen tutkimus muutoinkaan, eikä kestänyt kauan. - Ihan kiva se oli, eikä pettänyt. Vaihtokin sujui suit sait - vaihdon jälkeen huimasi hetken, mutta istumalla meni ohi.

Vierailija
33/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnästä pidättäytyminen

Vierailija
34/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapseli on hyvä. Ei lihota eikä mulla ainakaan pettänyt, 5 oli.

Vierailija
35/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit peppuun tai suuhun.

Vierailija
36/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo ne neljä lasta meinaa meillä riittää ehkäisykeinoksi...jos joskus pystyy seksiä harrastamaan, niin silloin kondomi.

Vierailija
37/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies marssii sinne vasektomiaan ja snip snip.

Ap marssii sinne ihan itse. Hänhän se tässä on, joka ehkäisyä haluaa. 

Missä on sanottu, että mies haluaa viidennen lapsen? Tai selibaattiin?

Vierailija
38/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla niin idiootti, että vaihtaa muijaa kuin sukkia ja tuuttaa niistä jokaisen vielä paksuksikin? Ja anna mun arvata, Kela maksaa elarit..?

Vierailija
39/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytön ja älytön... maksaa 300 enemmän 3 kk odottelusta. Viisi vuotta käyttöikä. Toki jos ihan pupuna panee, niin voi olla kiire. Kyllä normi aikuinen sen odottaa ja käyttää kondomia. En ymmärrä tuota yksityisen palvontaa.

Minulla kyse ei ollut ehkäisystä (mies on käynyt vasektomiassa) vaan siitä että oma pää eikä avioliitto kestänyt tuota jatkuvaa PMS:ää, kuukautiskivut olivat debilitoivia ja kierto äärimmäisen epäsäännöllinen, vuoto massiivista kun se vihdoin aina tuli. 3kk oli liian pitkä odotusaika minulle, maksoin mielelläni. Elämä oli vajaassa viikossa taas mallillaan.

Vierailija
40/172 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, minulle synnyttämättömälle naiselle asennettiin kuparikierukka ja vähän tuntui vain menkkamaista kipua hetken. Ei kannata uskoa kaikkia kauhutarinoita, aika harvinaisia tuollaiset ääritapaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi