Suositelkaa ehkäisyä, 4 lasta on. Kierukkaa en uskalla ottaa
kuullut kauhujuttuja asennuksesta ja kivusta.
Gyne tyrkyttää sitä. Lihottaako kapseli? Onko kellään kapseli pettänyt?
Entä pysyykö rengas synnyttäneellä?
Kokemuksia?
Kommentit (172)
Mies käy nipsauttamassa piuhat poikki?
Silti ehdotan matalahormonista kierukkaa: Kyleena on hyvä. Ei se laitto ole paha.
Kaksi alatiesynnytystä, kaksi kertaa kierukka laitettu, kuukautisia ei ole ollut kahteen vuoteen. Suosittelen kokeilemaan. Minulla ei tuntunut kuin ekan laitossa yksi ns pieni menkkajomo kun asennettiin, toista en huomannut kun oli jo paikallaan.
Kaverilla mennyt kapseli KAKSI kertaa rikki sinne käden sisään ja yksi tullut raskaaksi kapselin kanssa.
Miäs vetäsöö hepin pesästä poies sillä siunaamalla hekuman herkimmällä hetkellä!
Sterilisaatio jonossa joo, täällä jono 3v plus korona viivästys, eli jotain täksi ajaksi.
Ap
Miten voi ehkäisy kaatua vieläkin naisen vastuulle ad 2021?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi alatiesynnytystä, kaksi kertaa kierukka laitettu, kuukautisia ei ole ollut kahteen vuoteen. Suosittelen kokeilemaan. Minulla ei tuntunut kuin ekan laitossa yksi ns pieni menkkajomo kun asennettiin, toista en huomannut kun oli jo paikallaan.
Kaverilla mennyt kapseli KAKSI kertaa rikki sinne käden sisään ja yksi tullut raskaaksi kapselin kanssa.
Kiitos, mutta ei kierukkaa. Tuntuu tosi pelottavalta laitto, ajatuskin ahdistaa :(
Ap
Lasillinen vettä,ei ennen eikä jälkeen vaan sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ei ole tehnyt mitään sen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Sterilisaatio jonossa joo, täällä jono 3v plus korona viivästys, eli jotain täksi ajaksi.
Ap
Missä on tuollaiset jonot? Itse sain parissa kuukaudessa ja en ole katunut.
Vierailija kirjoitti:
Miehille on vain kondomi ja sterilisaatio. Jos jälkimmäiseen mies halua, niin sitten jää kondomi. Naisille on enemmän ehkäisykeinoja ja ne ovat varmempia.
Olisivat saaneet laittaa markkinoille sen miesten oman e-pillerin. Mutta yhyy sivuoireita.
Mulla kierukan asennus tuntui samalta kuin papa. Mutta en tyrkytä. Multa se poistettiin juuri koska se aiheutti mulle loppumattoman tiputtelun. Itsekin olen sterijonossa ja nyt käytetään periaatteessa ihan luomumenetelmää eli ehkäisysovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on vain kondomi ja sterilisaatio. Jos jälkimmäiseen mies halua, niin sitten jää kondomi. Naisille on enemmän ehkäisykeinoja ja ne ovat varmempia.
Olisivat saaneet laittaa markkinoille sen miesten oman e-pillerin. Mutta yhyy sivuoireita.
No, se on hiukan helpompi estää yhden munasolun kypsyminen kerran kuussa kuin miljoonien siittiöiden valmistuminen joka päivä.
Siitä se ero johtuu.
t. N
Sama juttu, samassa tilanteessa.
Minua on myös peloteltu kierukkatarinoilla. Yhdellä kaverilla se upposi jonnekin vatsanpeitteisiin niin että jouduttiin tekemään tiesmitä tähystyksiä kun sitä etsittiin ja lopulta nukutuksessa poistettiin. Toinen kaveri tuli raskaaksi ja joutui pitämään lapsen koska raskaus ehti pitkälle ennen kuin se huomattiin.
Itseäni myös epäilyttää ajatus vieraasta esineestä sisälläni ja niistä langoista.. tuntuu ällöttävältä ajatukselta. Lisäksi minulla on taipumus saada finnejä herkästi, kierukka kuulemma herkästi aiheuttaa aknea.
Kuukautiset on niin runsaat että pakko jotain keksiä. Miehen vasektomia ei siihen auta..
Mies marssii sinne vasektomiaan ja snip snip.
Steri