Olen seurustellut 3kk ja mies on laittanut kuntoon kämpässäni kaiken, mikä exältäni jäi laittamatta 10 vuoden aikana
Toki teen ja korjaan itsekin paljon, mutta oli juttuja, jotka vaatii erityistä osaamista, työkalunkäyttöä, voimaa tai 2 tekemässä, ja kuitenkin niin pieni homma, ettei tullut palkattua ketään tekemään. Tää uusi mies on omatoimisesti huomannut katonrajasta puuttuvan listan, vinossa olevan pistorasian, huonosti toimivan lukon, jne ja korjannut ne. Näitä pilluhommia on ollut parisenkymmentä ja nyt kaikki tehty. Ihana mies =)
Kommentit (166)
Tyypillistä kilttimiehen käytöstä.
Jos on jotain sinkkunaisia, joilla on pillujommia tekemättä niin autan naista mäessä. En näe tykkäyksiä, joten lähetä viesti.
Saako mies myös persettä palkkioksi pillun lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanan miehen olet löytänyt❤️Toisilta noi hommat käy. Tee jotain hyvää ruokaa ja pidä hyvänä. Kaikkea hyvää teille!
Itse olen remontoinut talon läpikotaisin itse ja teen parempaa ruokaa kuin vaimoni. Siitä huolimatta hän on alkanut inhota minua vuosi vuodelta yhä enemmän,
Aivan ihanan miehen olet löytänyt❤️Toisilta noi hommat käy. Tee jotain hyvää ruokaa ja pidä hyvänä. Kaikkea hyvää teille!