Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurustellut 3kk ja mies on laittanut kuntoon kämpässäni kaiken, mikä exältäni jäi laittamatta 10 vuoden aikana

Vierailija
02.02.2021 |

Toki teen ja korjaan itsekin paljon, mutta oli juttuja, jotka vaatii erityistä osaamista, työkalunkäyttöä, voimaa tai 2 tekemässä, ja kuitenkin niin pieni homma, ettei tullut palkattua ketään tekemään. Tää uusi mies on omatoimisesti huomannut katonrajasta puuttuvan listan, vinossa olevan pistorasian, huonosti toimivan lukon, jne ja korjannut ne. Näitä pilluhommia on ollut parisenkymmentä ja nyt kaikki tehty. Ihana mies =)

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisista ole muuhun kuin julkaisemaan tissi ja perse kuvia. Liian mukavuuden haluisia ja laiskoja.

Älähän nyt. Kyllä nainen sen tehosteseinän osaa maalata ja somasti asettaa tyynyjä. Sitten voikin soittaa iltapäivälehtiin, kuinka yksin remontoi taloa. Toki myös isä ja veli on ollut auttamassa.

Vierailija
62/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm mikäköhän noista hommista vaati voimaa ja osaamista?

Ei kaikki osaa kaikkea. Jos ap ei näitä hommia osannut niin mitä sitten?

Ap voi osata korjata vaikka auton moottorin, tehdä keittiössä täydellistä ruokaa, tehdä avosydänleikkaus.

Ei kaikilla pysy porakone käsissä. Ei mullakaan. Koittanut oon ja ei. Iskuporaa en edes harkitsisi. Kaikki ei edes omista kunnon työkaluja millä korjata.

Osaan silti tapetoida ja maalata mutta esim painavaa naulakkoa en lähtisi kiinnittämään enkä listottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vässykkämiehet itkevät kun niillä pleikkarinpeluutaidoilla ei saakaan naista.

Vierailija
64/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä typo!!! Pikkuhommia siis !!!

Ap

Freudilainen typo

Vierailija
65/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 3kk ja nainen on laittanut kuntoon kämpässäni kaiken, mikä exältäni jäi laittamatta 10 vuoden aikana

Toki teen ja siivoan itsekin paljon, mutta oli juttuja, jotka vaatii erityistä osaamista, siivousvälineiden käyttöä, näppäryyttä tai 2 tekemässä, ja kuitenkin niin pieni homma, ettei tullut palkattua ketään tekemään. Tää uusi nainen on omatoimisesti huomannut jääkaapista puuttuvat ruokatarvikkeet, pesemättömät astiat, likaisen vessanpytyn, jne ja siivonnut ne. Näitä pilluhommia on ollut parisenkymmentä ja nyt kaikki tehty. Ihana nainen =)

Vierailija
66/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä valivalinyssäkät täällä eivät taida tajuta, että tekevä ja käsillään osaava mies nyt on vaan seksikäs. Vähän niin kuin luontodokkareissakin, kun jotkut lintulajit tekevät naaraisiin vaikutuksen pesänrakentamistaidoilla. Ihan samalla tavalla se ihmisapinakin sen tekee. Itsekin osaan rempata, mutta kyllä sydän lämpiää, jos joku mies tekee omasta aloitteestaan jonkun pienen korjaushomman. Sillä kuule miehet tehdään vaikutus naisiin!

Puhu kuule vaan itsestäsi.

Vierailija
67/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyyyllähän sitä yhtä jos toista saa aikaiseksi jos haluaa. Veikkaanpa että nalkutit exälle jokaisesta mahdollisesta asiasta ihan vaan vittuillessas niin häntä ei kiinnostanut laittaa paikkoja kondikseen

Vierailija
68/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä valivalinyssäkät täällä eivät taida tajuta, että tekevä ja käsillään osaava mies nyt on vaan seksikäs. Vähän niin kuin luontodokkareissakin, kun jotkut lintulajit tekevät naaraisiin vaikutuksen pesänrakentamistaidoilla. Ihan samalla tavalla se ihmisapinakin sen tekee. Itsekin osaan rempata, mutta kyllä sydän lämpiää, jos joku mies tekee omasta aloitteestaan jonkun pienen korjaushomman. Sillä kuule miehet tehdään vaikutus naisiin!

Samaisissa luontodokkareissa urokseen tehdään vaikutus nuoruudella ja hedelmällisyydellä.

Vierailija
69/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mukava mies, mutta toivottavasti ei luule, että "pitää" tehdä noita juttuja.

Näistä itkijäneideistä täällä ei tarvitse välittää, joku toinen mies korjaa saranan samassa ajassa kun nämä saa yhden ulinan tänne mölistyä.

Mä pyysin muuton jälkeen yhtä tyyppiä (miesoletettu) fiksaamaan kattolampun ja kaapin ovien saranat. "Pikku juttu" hänelle, sanoi etukäteen.

Mutta jäipä tekemättä. Lykkäsin ukolle kumminkin 20€ käteen, kun oli vaivautunut paikalle ja puoli tuntia siinä ihmetteli.

Sen jälkeen laitoin itse paikat kuntoon. Tyhjän saa pyytämättäkin ja rahat säästyy. 👍

N60

Vierailija
70/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan vässykkämiehet itkevät kun niillä pleikkarinpeluutaidoilla ei saakaan naista.

Juuri näin KAIKKI, jotka ei ole nyt vaahtopallot pöksyissä ihastelemassa aloittajan unelmamiestä on miehiä.

Vierailija
71/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa mukava mies, mutta toivottavasti ei luule, että "pitää" tehdä noita juttuja.

Näistä itkijäneideistä täällä ei tarvitse välittää, joku toinen mies korjaa saranan samassa ajassa kun nämä saa yhden ulinan tänne mölistyä.

Mä pyysin muuton jälkeen yhtä tyyppiä (miesoletettu) fiksaamaan kattolampun ja kaapin ovien saranat. "Pikku juttu" hänelle, sanoi etukäteen.

Mutta jäipä tekemättä. Lykkäsin ukolle kumminkin 20€ käteen, kun oli vaivautunut paikalle ja puoli tuntia siinä ihmetteli.

Sen jälkeen laitoin itse paikat kuntoon. Tyhjän saa pyytämättäkin ja rahat säästyy. 👍

N60

Miksi edes pyysit?

Vierailija
72/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kiljuisi riemusta, jos saisi päiväksi kotiinsa osaavan remppamiehen, joka fiksaisi pikkuongelmat kuntoon. Ootte vaan kateellisia, kun ap on löytänyt sellaisen omakseen

Yhäkin ihmetyttää kuinka ne ovat "pikkuhommia" miehelle mutta ylipääsemätön vuori, mahdottoman vaikea ja voimaa vaativa jättiurakka naiselle.

Yksikään noista hommista ei ole sellainen jossa miessukupuolesta pitäisi olla mitään apua.

Mutta jos nainen hoitaa lapset, ruuat, pyykit, jne, niin voinhan se mieskien tehdä edes niitä ns. miestentöitä. Ei ihme että on ex.

Aika erikoista olettaa, että lapset, ruuat ja pyykit kuuluvat vain naisille. Mielenkiintoista.

Ai niin, muistinkin että on vielä 50-luvulla eläviä maalaisia.

Vierailija
73/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kiljuisi riemusta, jos saisi päiväksi kotiinsa osaavan remppamiehen, joka fiksaisi pikkuongelmat kuntoon. Ootte vaan kateellisia, kun ap on löytänyt sellaisen omakseen

Mietin samaa, jopa av:n tasolla nyt on tökätty jonnekin kipeään.

Oma mies tykkää myös puuhastella luonani pyytämättä. Kiinnittää listoja, vaihtaa lamput (sokeripala), poraa taulut seinälle ja leikkaa pensasaidan.. mitä nyt milloinkin on mielessä.

Suhteemme alussa leikin vielä vahvaa ja itsenäistä, nyt vain nautin siitä kun toinen haluaa auttaa :D avaa myös ovet, kantaa ostokset ja maksaa ravintolassa, todella perinteisen kasvatuksen saanut vaikka ikää vasta 30 vuotta.

Ap: nauti ja rakasta! Tällaisen helmen kun löytää niin kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
74/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu kuule vaan itsestäsi.

Hän on kuitenkin oikeassa. Jos omistaa vielä laadukkaita sähkötyökaluja niin <3 Jos osaa pitää työkalut järjestyksessä ja hyvää huolta niistä, kiihottaa ajatellakin.

Vierailija
75/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistaako ap miehen kuten lemmikkieläin omistetaan?

Tuskin nuo remppahommat nyt kuitenkaan mikään kosinta on ollut.

Vierailija
76/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tämä joidenkin naisten oletus että miesten jotenkin kuuluisi osata ja tehdä tietyt remonttihommat. Palkatkaa ammattilainen. Eksältäsi ei jäänyt tekemättä jos ei erityisesti luvannut tehdä. Olen itse nainen.

Mitäs siinä huvittumaan. En itsekään huolisi muunlaista miestä. Näinollen emme ole kiinnostuneita samoista miehistä. Mulle ahkera ja huomaavainen, sulle omahyväinen, laiska ja osaamaton. Win - win. 

Vierailija
77/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee, näköjään. :)

Vierailija
78/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa remonttifirma olisi tehnyt samat työt tunnissa tai parissa. Ymmärrän toki tuon kolmen kuukauden odottelun, jos ja kun ainut mahdoliinen maksutapa on ns. karva-Visa.

Vierailija
79/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee, näköjään. :)

Palataan asiaan vuoden päästä :)

Mitä nyt sitten ap kun hommat on tehty?

Vierailija
80/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia miehiä ei nuo asiat muutoinkaan kiinnosta, kuten esim minua. En minäkään oleta että jokainen nainen osaa tai on kiinnostunut kutomaan minulle villasukat. En minä silti omaa kumppania sen perusteelta valitse että osaako se kutoa villasukat, jos muutoin on fiksu ihminen.

Tuntuu että vieläkin on olemassa jotain kliseisiä sukupuolirooleja, kuten isovanhempiemme aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi