Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurustellut 3kk ja mies on laittanut kuntoon kämpässäni kaiken, mikä exältäni jäi laittamatta 10 vuoden aikana

Vierailija
02.02.2021 |

Toki teen ja korjaan itsekin paljon, mutta oli juttuja, jotka vaatii erityistä osaamista, työkalunkäyttöä, voimaa tai 2 tekemässä, ja kuitenkin niin pieni homma, ettei tullut palkattua ketään tekemään. Tää uusi mies on omatoimisesti huomannut katonrajasta puuttuvan listan, vinossa olevan pistorasian, huonosti toimivan lukon, jne ja korjannut ne. Näitä pilluhommia on ollut parisenkymmentä ja nyt kaikki tehty. Ihana mies =)

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava mies, mutta toivottavasti ei luule, että "pitää" tehdä noita juttuja.

Näistä itkijäneideistä täällä ei tarvitse välittää, joku toinen mies korjaa saranan samassa ajassa kun nämä saa yhden ulinan tänne mölistyä.

Vierailija
42/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"oki teen ja korjaan itsekin paljon, mutta oli juttuja, jotka vaatii erityistä osaamista, työkalunkäyttöä, voimaa tai 2 tekemässä, ja kuitenkin niin pieni homma, ettei tullut palkattua ketään tekemään."

Teet ja korjaat itsekin paljon, mutta et ole ehtinyt "pikkuhommia" tekemään kymmenessä vuodessa?

Ei ole ollut osaamista, voimaa tai taitoa käyttää työkalua, joka noihin hommiin tarvitaan. Ja asia on ollut niin pieni, ettei ole haitannut elämää.

Onko sulla kotona kaikki vimpanpäälle?

Sulla ei ole ruuvimeisseliä?

Ei se ruuvari auta jos ei o osaamista, voimaa tai taitoa :D

Jos ei opi kymmenessä vuodessa käyttämään ruuvimeisseliä eivätkä voimat riitä ruuvin avaamiseen, niin on isompia ongelmia kuin "saamaton" mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tämä joidenkin naisten oletus että miesten jotenkin kuuluisi osata ja tehdä tietyt remonttihommat. Palkatkaa ammattilainen. Eksältäsi ei jäänyt tekemättä jos ei erityisesti luvannut tehdä. Olen itse nainen.

Kuka tässä on niin olettanut? Nimenomaanhan ap kehui että aikamoinen säkä kävi kun löytyi auttavainen mies. Ei sen kummempaa.

Vierailija
44/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi turahdusten esikartano nyt vieköön.

Meillä mies asensi valaisinta kattoon ja unohti sähköt päälle.

Sai säpärit ja tuli sydämeen rytmihäiriöitä ja kohtaus perään.

Ei ole sen jälkeen hirveän innostunut ns. pilluhommista. Ne kun voi käydä syämmelle.

Vierailija
45/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaista eritystaitoa kymmenessä vuodessa opi. Itselläkin meni pari vuotta siinä kun opin ottamaan ruuvimeisselin käteen ja ymmärsin että sitä täytyy pyörittää. Nyt opettelen sitä kuinka se pää kohdistetaan ruuvin kanssa niin että kun sitä pyörittää niin ruuvi kiristyy.

Vierailija
46/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kiljuisi riemusta, jos saisi päiväksi kotiinsa osaavan remppamiehen, joka fiksaisi pikkuongelmat kuntoon. Ootte vaan kateellisia, kun ap on löytänyt sellaisen omakseen

Vierailija
47/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä typo!!! Pikkuhommia siis !!!

Ap

Huh, olisit muuten saanut haukut :D 

Vierailija
48/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa harvinaiselta tapaukselta, pidä tiukasti kiinni! Onko duunaritaustainen vai akateemisempi tapaus?

Vierailija
49/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tämä joidenkin naisten oletus että miesten jotenkin kuuluisi osata ja tehdä tietyt remonttihommat. Palkatkaa ammattilainen. Eksältäsi ei jäänyt tekemättä jos ei erityisesti luvannut tehdä. Olen itse nainen.

Kuka tässä on niin olettanut? Nimenomaanhan ap kehui että aikamoinen säkä kävi kun löytyi auttavainen mies. Ei sen kummempaa.

Ap oletti sanavalinnallaan eksältä j ä i tekemättä.

Vierailija
50/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kiljuisi riemusta, jos saisi päiväksi kotiinsa osaavan remppamiehen, joka fiksaisi pikkuongelmat kuntoon. Ootte vaan kateellisia, kun ap on löytänyt sellaisen omakseen

Yhäkin ihmetyttää kuinka ne ovat "pikkuhommia" miehelle mutta ylipääsemätön vuori, mahdottoman vaikea ja voimaa vaativa jättiurakka naiselle.

Yksikään noista hommista ei ole sellainen jossa miessukupuolesta pitäisi olla mitään apua.

Vierailija
51/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan vino pistorasiakin 5m korkeudessa?

Vierailija
52/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useitakin luottoremppamiehiä. Haluatko puhelinnumeroita?

Kuulostaisi aika sovinistiselta kun sukupuoliroolit olisivat toisinpäin:

Eksä ei kymmeneen vuoteen saanut ommeltua verhoja ja leivottua pakkaseen ja istutettua ruusuja, mutta tämä uusipa teki nämä suit sait!

Vierailija
53/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin vaan tarvitsi itsenäinen nykynainen prinssin pelastamaan...

Jahas. Ihan hyvin kyllä olen noiden repsottavien kohtienkin kanssa elämään, mutta toki hyvä mieli, kun tulivat kuntoon.

Ap

Tottakai! Handyman-ominaisuus on miehessä kullanarvoinen lisä.

Mua naurattaa noiden kitkerien vässymiesten vuo joka ryntäsi ketjuun vollottamaan.

Mutta ne ei sua vahingoita, eikä ketään muutakaan, kun niistä vaan pysyy kaukana.

Just näin. Siellä saattaa näpytellä ap:n saamaton exäkin, yksinäisenä siivottomassa vuokrayksiössään.

Ottaa pannuun, kun joku toinen, Oikea Mies on ottanut homman haltuun. Ja SAAkin vielä. 😉

Vierailija
54/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useitakin luottoremppamiehiä. Haluatko puhelinnumeroita?

Kuulostaisi aika sovinistiselta kun sukupuoliroolit olisivat toisinpäin:

Eksä ei kymmeneen vuoteen saanut ommeltua verhoja ja leivottua pakkaseen ja istutettua ruusuja, mutta tämä uusipa teki nämä suit sait!

Hah hah, mua ei ainakaan haittais jos exä musta sanoo niin. Tottahan se on! Kaikilla on vahvuutensa ja heikkoutensa.

Vierailija
55/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, naiset haluaa kaikenlaista, mutta aina ne tarvii miehen toteuttamaan sen.

Vierailija
56/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhäkin ihmetyttää kuinka ne ovat "pikkuhommia" miehelle mutta ylipääsemätön vuori, mahdottoman vaikea ja voimaa vaativa jättiurakka naiselle.

Yksikään noista hommista ei ole sellainen jossa miessukupuolesta pitäisi olla mitään apua.

Mutta jos nainen hoitaa lapset, ruuat, pyykit, jne, niin voinhan se mieskien tehdä edes niitä ns. miestentöitä. Ei ihme että on ex.

Vierailija
57/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noin vähän aikaa seurustellut ja nyt jo tekee hommia. Itse en kyllä kehtaisi pyytää tekemään mitään tuossa vaiheessa tai edes muulloinkaan vaan palkkaisin jonku tekemään. Haluan seurustelukumppanin enkä työmiestä. 

Vierailija
58/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että mies joka ei saa aikaiseksi asioita joita nainenkaan ei saa aikaiseksi, on saamaton?

Vierailija
59/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs näin auttavainen mies on löytynyt? Kelpaisi itsellenikin 🙂.

Etsi lähin raksatyömaa. Älä kuitenkaan hyväksikäytä ;)

Vierailija
60/166 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä valivalinyssäkät täällä eivät taida tajuta, että tekevä ja käsillään osaava mies nyt on vaan seksikäs. Vähän niin kuin luontodokkareissakin, kun jotkut lintulajit tekevät naaraisiin vaikutuksen pesänrakentamistaidoilla. Ihan samalla tavalla se ihmisapinakin sen tekee. Itsekin osaan rempata, mutta kyllä sydän lämpiää, jos joku mies tekee omasta aloitteestaan jonkun pienen korjaushomman. Sillä kuule miehet tehdään vaikutus naisiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi