Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulen nyt raskaaksi, niin kuinka iso maha mulla on

Vierailija
05.08.2006 |

ensi jouluna? Noin suurinpiirtein? Kestääkö lentää Atlantin yli?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdoton tarkasti sanoa. ja lentokin riippuu raskauden kulusta.

Vierailija
2/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työleirille Kuubaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha ei sinällään ollut iso, mutta se ei ollut vielä pullahtanut ulos, joten olo oli hieman ahdas.

Vierailija
4/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos matkan aikana tuleekin jotain komplikaatioita?

olisin 6-7 kuulla matkan aikana

Vierailija
5/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei voi koskaan tietää että oletko se juuri sinä joka keskosen synnytät. kiempi olis keskonen suomessa synnyttää- parempaa hoitoa saa. tai tuleeko muuta, niin ettei pääse sieltä lentämään kotiin ennen synnytystä.

hurjien hommaa lähteä tuossa vaiheessa. käykääs lukemassa odotuspuolella noita valituspinoja niin saatte vähän makua että millasta se voi olla. ja kuvitelkaa sitten itsenne kuubaan.

Vierailija
6/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi aikoinaan juuri niin että lupasin lähtee kesäks ulkomaille työhommiin, raskaaks tulinkin melkein heti sen komennuksen jälkeen ja kolmen kk kuluttua siellä todettiinkin matkustajia olevan kaks ja olihan siinä sumpliminen että miten mulle saadaan tuuraaja,koska oisin ollu raskaana matkan aikana joskus vk 30-35..joten aika huono aika kaksosten odottajalle enään sillo.

Vierailija
7/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku Euroopan reissun vois tuossa vaiheessa tehdä, mutta Kuubaan en nyt välttämättä lähtis, etenkin en työleirille.

Mutta koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu. Voihan olla että et tulekaan nyt raskaaksi, tai että saat ennen joulua vielä keskenmenon. Eli elämää harvemmin voi kovin tarkasti suunitella, koska sillä on aina jotain yllätyksiä meille takataskussa.

Vierailija
8/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo alustavasti ilmoittautunut tuollaiselle leirille, mutta vauvakuume on myös kova, enkä työtilanteenkaan takia jaksaisi odottaa yrityksen aloittamista vasta joulun jälkeen. Mutta toisaalta tuo työleirikin olisi ainutlaatuinen kokemus, kun ei tiedä milloin Castro kuolee ja maa muuttuu...

Vierailija
9/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli veritulppaa keuhkoihin ja istukkaan ja mitä kaikkea

Vierailija
10/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde työleirille ja suunnittele vauvaa vasta sen jälkeen! :)

Vierailija
11/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työbrikaatissa kuubassa kahdesti, toinen kesällä 5vk ja toinen jouluna 3vk ja se on liian rankkaa raskaana olevalle. Älä edes haaveile, täysin hullua!

Vierailija
12/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia ratkeaa niin, ettet ole edes jouluun mennessä raskaana, vaikka haluaisitkin.

Vierailija
13/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on hiukan muutakin kuin tavallista suurempi vatsa.

Vierailija
14/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein juuri reilun 4 tunnin lennon ja jo silloin oli aika tukala olo. Ja kun omasta voinnista ei tosiaan voi tietää, raskauden aikana voi tulla yllättäviäkin vaivoja.

Vierailija
15/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAi mitä tarkoitat?

t. ap

Joo, työprikaatista tosiaan on kyse, kiitoksia kaikille vastanneille! Millä tavalla oli rankkaa? Oliko muuten kiva kokemus? (kysyn siis siltä, joka oli työmatkalla ollut)

Vierailija
16/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ilmastointia ole tosiaan joka paikassa. Raskaana olevalle kuumuuteen tottumattomalle voi olla vaikeaa. Ja saatko raskaana ollessasi matkavakuutusta ja korvaako vakuutus mahdollisia raskaudesta aiheutuvia ongelmia?

Työleirillä ollaan tekemässä töitä, entä jos voit pahoin?

Vierailija
17/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että onko tuo sikiölle vaarallista, riskit jne. En haluaisia aiheuttaa vahinkoa, mutta harmittaisi, jos jättäisin tilaisuuden käyttämättä.

Vierailija
18/18 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lähde työleirille ja suunnittele vauvaa vasta sen jälkeen! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan