Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käyt ruokaostoksilla, ostatko itsellesi joskus jonkun makupalan "palkinnoksi"? Mitä ostat?

Vierailija
01.02.2021 |

Minä ostin tänään aurajuustoleivän.

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makupala? Kuulostaa ihan joltain, mikä annetaan koiralle palkinnoksi. Laitan heti ärsyttävien sanojen listalle. Ei kai ihmiset syö makupaloja. Yäääh.

Vierailija
162/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on palkintoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makupala? Kuulostaa ihan joltain, mikä annetaan koiralle palkinnoksi. Laitan heti ärsyttävien sanojen listalle. Ei kai ihmiset syö makupaloja. Yäääh.

Jacky makupalat ainakin nimensä puolesta!

Näillä tuleekin toisinaan "palkittua" itseänsä, vaikka ei tätä julkisesti kehtaa myöntää. :D

Vierailija
164/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ostin serranonkinkkua ja söin sen itsekseni.

Vierailija
165/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Fanny -karamellivanukasta. :) Ei ollut palkinto vaan koska edellisestä kerrasta alkaa olemaan jo vuosia, niin halutti ottaa testiin!

Vierailija
166/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden passionhedelmän ihan itseäni varten, pidän niistä, mutta en normaalisti osta koska muut eivät syö ja ovat suht kalliita.

Vierailija
167/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perso makealle. Kai se on joskus langettava.

Vierailija
168/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joo pari kertaa viikossa. Yleensä 8 kpl 0,5 l vahvoja oluita ja topan punaista Marlboroa.

Vierailija
169/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan itselleni mitään "herkkua". Pysyn aina ostoslistassa, se on järkevästi suunniteltu. Ei oo liikaa rahaa, enkä edes kaipaa. Itse ruuat on suunniteltu niin, että tykkään niistä pääosin. (Toki juurikin lasten toivepäivänä kun heille on eines-pinaattilettuja, ostan itselleni ja miehelle kanaa ja fetasalaatti-ainekset, koska niistä pidän, toisin kuin einesletuista).

Vierailija
170/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh älkää nyt olko noin ankeita hei! Nauttikaa elämästä! 😊

Mulle ei niin kauheasti herkut maistu mutta puutarhalehtiä on vaikea vastustaa. Joskus myös pieni pussi sipsiä lähtee mukaan kun tekee mieli vähän hemmotella itseä.

Vierailija
171/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan silloin tällöin pikkuherkun. Esim. pätkis, suffeli tai Hopeatoffee patukka.

Vierailija
172/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain salaattia. Miniporkkanapussi tai luomukurkku ovat palkintojani.

Vierailija
173/190 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh älkää nyt olko noin ankeita hei! Nauttikaa elämästä! 😊

Mulle ei niin kauheasti herkut maistu mutta puutarhalehtiä on vaikea vastustaa. Joskus myös pieni pussi sipsiä lähtee mukaan kun tekee mieli vähän hemmotella itseä.

Miksi "elämästä nauttiminen" pitäisi tapahtua kauppareissusta palkitsemisena? Itse nautiskelen just silloin, kun mieli tekee, enkä jonkun ikävän tai mukavan suoritteen palkinnoksi.

Vierailija
174/190 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Paula-vanukkaita. Itselleni.

Vierailija
175/190 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kassal oleva nainen näyttää makupalalt ja on iltavuoros, nii totta kai se tulee ostettuu himaan ysin jälkee nii saa -60% alennuksel!

Vierailija
176/190 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan JOSKUS voisilmä- tai dallaspullan tai muun uunituoreen (pakasteena paistetun) edullisen Lidl-pullan ”palkinnoksi” etätyöpäivän iltapäiväkaffeille, kotona yksin kehtaa mussuttaa ja kun ei ole sitä työpaikan kahvihuonettakaan, missä aina joku tarjosi.

Perjantaina ostan itselleni karkkipäivän karkkia, esim. kaksi suklaapatukkaa ja/tai karkkipussin.

177/190 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein Lidlistä litran purkin vadelma tai -mansikkaturkkilaistajugurttia. Kestää kyllä useamman päivän. Mulla kauppareissu kestää monta tuntia, kun täällä Espoossa yhteen suuntaan bussilla Isoon Omenaan menee yli tunti ja bussipysäkillekin kestää kävellä tunti.

Siksi koen ansainneeni resuamisesta jotain namia.

Vierailija
178/190 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiolutta.

Vierailija
179/190 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan melkein joka kerta jotain makeaa. Tykkään ph7 merkin leivoksista eniten mutta usein ei ole rahaa niihin. Joskus otan paistopisteeltä omenakamman. Lidlin suklaacronitsit oli hyviä mutta ei ole pitkään aikaan ollut niitä. Tai sitten joku suklaapatukka,kismet, twix tms.

Vierailija
180/190 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan suklaata tai tuoreita marjoja. Joskus ostan pokkarin tai tarjouksessa olevan lehden. Siis en aina.

Piristää arkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan