Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi oma naisluola

Vierailija
01.02.2021 |

millainen se olisi ja mitä tekisit siellä?

Kommentit (375)

Vierailija
241/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma huone, jossa "jenkkinojatuoli" eli recliner, lukuvalo, kirjahyllyt, vinyylilevyt, telkku ja minun hyvä tempursänkyni. Ovi on kiinni olohuoneeseen, jossa pauhaa parhaillaan nyrkkeilyottelutaltiointi. En viitsi katsoa.

Vierailija
242/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oikein haluan kirjoittaa totuudenmukaisesti niin tuli kyllä monenlaista mieleen. Haluaisin ainakin siellä olevan huippulaatuisen leveän sängyn. Samalla myös jokin pehmeä sohva myös. Lattialla pehmeät matot. Hyllyjä täynnä musiikkia ja cd-levyjä kaikilta pitämiltäni bändeiltä ja huippulaatuiset stereot. Vanha pöytäkoneeni on edelleen aika hyvä etten välttämättä sitä vaihtaisi, mutta isompi laadukas näyttö kelpaisi. Saisi olla myös iso tv, jossa kaikenlaiset lisäkanavat. Saisi olla poreamme, tavallinen amme sekä uima-allas. Sauna myös. Koristuksena kaikenlaista tavaraa ulkomailta ( erilaisia esineitä) sekä muuta sellaista erilaista tavaraa mitä ei kaikkialta löydy.  Voisi olla myös soittimia, vaikka en niitä kaikkia osaisikaan soittaa niin voisin opetella kuten hieno sähkökitara. Jonkinlainen keittiö missä myös isot kokoelmat teetä kaikenlaisia makuja.

Tähän loppuun jos en sinne "oikeita" miehiä saisi niin voisin hommata pari sellaista "nukkea". Olen joskus hyvin tarkkaan miettinyt millaisia haluaisin jos oikeasti olisi rahaa ostaa ja yleensäkin jokin paikka niille. Ei sellaista 180 cm pitkää ja painavaa nukkea oikein voi mihinkään raahata mukanaan tai piilottaa kovin hyvin. Olen miettinyt, että ainakin neljä sellaista voisi olla. Vähän eri ulkonäöllä. Yksi voisi olla vaalea ja sinisilmäinen "skeittari tyylinen", toinen sellainen rock-tyylinen tummasilmäinen ja pitkät tummat hiukset, kolmas vähän sellainen intiaanin näköinen ja neljättä onkin jo vaikeaa miettiä. Ehkä jokin sellainen jolla olisi tatuointeja ja erikoiset hiukset. Olisin tosin niin tylsä, että lähinnä nukkuisin niiden vieressä ja kokoaisin ne ympärilleni etten olisi niin yksin eli en käyttäisi missään s'ksissä todellakaan. Samalla olisi kiva miettiä niille oma tyyli ja ostaa joskus vaatteita. Sori jos jotain ärsyttää, mutta olen joskus miettinyt oikeasti tätä kaikkea, mutta rahan puutteen sekä käytännön juttujen takia on ryhdy edes yhden hommaamiseen. Niistä voisi olla vaikea päästä eroon joskus. Ja jos tilanne olisi eri niin tietysti oikea ihminen on se ykkösjuttu eikä mikään nukke, mutta mielikuvituksen omaavana miettii aina kaikkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma huone harrastuksilleni. Siellä on antiikkinen sohvaryhmä, jossa usein istun maalaamassa tai vain nauttimassa maisemasta, iso ikkuna, suuria huonekasveja, kirjahylly ja tilava työpöytä, jolla mahtuu omplelemaan. Myös lattiatilaa, jossa mahtuu levittelemään kankaita ym. Hylly ja lipasto, jossa on puuvärikyniä, pastelliliituja, vesivärejä, maaleja, pensseleitä jne. Ainoa mitä kaipaan olisi ovi huoneeseen. Nykyisellään on siis pelkkä aukko seinässä, ja sekös houkuttelee miestä tulemaan sinne keskeyttämään tai vaan istumaan sohvalle ja näpräämään kännykkää, kun yritän maalata vieressä. Oven avulla voisin viestiä, milloin saa tulla ja milloin haluan olla rauhassa. Miehellä on myös oma man cave, jossa tekee musiikkia. Se on erillisessä rakennuksessa, joten siellä saa olla paremmin omassa rauhassa.

Vierailija
244/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma tila ois varmaan koirakuntosalina ja kai siellä omatkin painot, hyppynaru, kahvakuulat yms. ois.

Vierailija
245/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisluolassa olisi avointa tilaa, jonne voisi kutsua hierojan tai jumppaohjaajan tai ompelijan. Uima-allas olisi myös.

Vierailija
246/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi Afrikan tähti.

Vierailija
247/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dungeons & Dragons pelihuone!

Vierailija
248/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini on naisluolani. Täällä on puhdasta ja tuoksuu aina raikkaalle. Kukaan ei opasta, miten jokin olisi järkevintä ja loogisinta tehdä. Rakastaja saa aamukahvin, mutta poistuu ennen puolta päivää. 

Vierailija
249/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun cavessa olisi kaikki kiva, monta pelikonsolia, iso löhösohva, minijääkaappi kylmiä juomia.

Takka jossa tuli, edessä lammastalja jossa voisi vähän painiakki.

Vierailija
250/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis naisluolahan on se koko talo, miesluola sitten on siinä lisänä jos on. Nainenhan se sanelee miten huusholli laitetaan.

No ei meillä ainakaan.

Ap

(Kiva että tämäkin ketju aktivoitui, muistin sen juuri äsken.)

Vierailija
251/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisluolassa olisi vähintään 20m pitkä uima-allas kaarevalla lasikatolla, kuumavesiallas jossa mahtuu kellumaan, sauna josta näkee aavalle merelle, kuntosali ja oleskeluhuone jossa olisi turkoosit valtavat nahkasohvat ja kullan/kuparinväriset yksityiskohdat sisustuksessa. Siellä olisi todella iso akvaario, jossa olisi kultakaloja, isoja viherkasveja ja kauniita tauluja. Kuuntelisin siellä musiikkia treenin jälkeen.

Vierailija
252/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Autotalli/pihasauna-akseli.

"luolassani" on sohva, nojatuoli, iso pöytä, kynttilöitä, ledvalonauha, stereot, ja mittava cd-kokoelmani, vanhoja julisteita, moottoripyöräni, jääkaappi. Pihasaunan olen sisustanut ihanaksi pikkuhiljaa kaikella ihanalla vanhalla mitä kirpparilta on löytynyt :) Sauna on itsekin jo melko iäkäs.

Vierailija
253/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
254/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari isompi perseistä mukana..

https://cdn5-images.motherlessmedia.com/images/D859A3F.jpg

Kolopallon peluuta tsiikaamassa ja toi on muuten ihan aitoo tavaraa toi ruskee tavara tossa oikeassa laidassa kaakelissa..

Vierailija
255/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä vähäpukeisia naisia, joiden kanssa naiskentelisin päivät pitkät.

Vierailija
256/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkestävä huone lattiakaivoineen vuotavien akvaarioiden varalta. Paljon akvaarioita, kukkia, yrttejä ja muita kasveja. Jonkinlainen sisällä oleva "suihkulähde" vesiputouksineen, jossa vesikasvit kasvaisivat ja kukkisivat ja kasvattaisin hienoja akvaariokaloja. 

Lisäksi haluan säilyttää kaikki vanhat älppärini, kuten myös C-kasetit, CD-levyt ja VHS kasetit ja myös käyttää niitä laitteineen ilman, että mies valittaa kuinka en elä nykyaikaa. 

Ja niitä on sitten PALJON. Enkä aio luopua niistä koskaan. Enkä myöskään kirjoistani. Niitäkin on PALJON. 

Ilmankos en ole miehille kelvannut. Niiden ei tartte kuin nähdä mun kasarikämppä jossa on 6 akvaariota, 2 kissaa ja hyllyt täynnä kirjoja, levyjä ja kasetteja, niin juoksevat karkuun hullua naista. 

Pitäis olla tyhjä valkoinen huone, jossa on mietelauseita, muuten on vähän tööt tööt nainen.

Mutta viihdynhän mä täällä itseksenikin ;)

Vierailija
257/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedenkestävä huone lattiakaivoineen vuotavien akvaarioiden varalta. Paljon akvaarioita, kukkia, yrttejä ja muita kasveja. Jonkinlainen sisällä oleva "suihkulähde" vesiputouksineen, jossa vesikasvit kasvaisivat ja kukkisivat ja kasvattaisin hienoja akvaariokaloja. 

Lisäksi haluan säilyttää kaikki vanhat älppärini, kuten myös C-kasetit, CD-levyt ja VHS kasetit ja myös käyttää niitä laitteineen ilman, että mies valittaa kuinka en elä nykyaikaa. 

Ja niitä on sitten PALJON. Enkä aio luopua niistä koskaan. Enkä myöskään kirjoistani. Niitäkin on PALJON. 

Ilmankos en ole miehille kelvannut. Niiden ei tartte kuin nähdä mun kasarikämppä jossa on 6 akvaariota, 2 kissaa ja hyllyt täynnä kirjoja, levyjä ja kasetteja, niin juoksevat karkuun hullua naista. 

Pitäis olla tyhjä valkoinen huone, jossa on mietelauseita, muuten on vähän tööt tööt nainen.

Mutta viihdynhän mä täällä itseksenikin ;)

Valkoiset huoneet ja mietelauseet on syvältä. Jos jotain inhoan niin sisustuslehtien ankeaa valkeutta. Ja pieniä rasioita, joissa lukee idioottityyliin otsikot : tea, keys , jewelry

En oikeasti ymmärrä, miksi pitää kauniit puurasiat pilata jollain karmean typerillä teksteillä.  Ja ne naurettavat taulut, joissa jotain englanninkielisiä sanoja ja aforismeja! Ei ikinä seinälleni! Hyi!

Vierailija
258/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koti on mun naisluola. Mulla on 160cm leveä sänky, jossa saa nukkua yksin. Olohuone sisustettu oman maun mukaan. Olkkarissa on mun oma kuntosali 😍.

Vierailija
259/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks, yksi on hitsaamiseen ja muuhun metallintyöstöön. Toisessa mulla on kaikki pehmeät materiaalit ja siinä ohessa mun lukusoppi ja tv-tykki. Iso sohva, jossa nukun välillä, baarikaapin rakensin ihan vasta. Meillä on hyvin tilaa kun maalla asutaan.

Miehellä on myös oma luolansa. Tietsikkajuttuja ja rc-autoja, droneja. En tiedä niistä mitään.

Vierailija
260/375 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden työkaverin huone oli oikea naisluola! Kirjahyllyn alin taso täynnä korkkareita. Meikkipeili lampuilla. Mukava nojatuoli, matto ja verhot. Taulu seinällä. Hyllyssä taidekirjoja. Oli suurimman aikaa kokouksissa, niin tuo oli laittautumis- ja rentoutumispaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä