Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ravintolassa syödessä se yleisö

Vierailija
31.01.2021 |

Tykkäisin muuten syödä ravintoloissa, mutta ärsyttää se yleisö, joka vahtaa suoriudunko ilman ”kivoja” pikku mokia, kuten vaikka että perunanpala putoaa haarukalla takaisin lautaselle. Tai liha on niin sitkeää, ettei se meinaa paloittua veitsellä, jolloin näyttää kuin hinkkasin veitsellä ilmaa. Kauhea tarkkailu koko ajan, ja sitten jos mokaan, katsovat ivaillen ja arvostellen. Ja se virheherkkyys kasvaa kun tietää olevansa tarkkailun alla. Milloin ihmiset oppivat, että on epäkohteliasta tuijottaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusen-hüllü kirjoitti:

Eikö ravintoloissa ole looshi? jossa voi syödä rauhassa? Ruokailusyvänne on sitten tosi lihaville ihmisille.

Joo mutta niissä loossien ympäreillä ei ole tarpeeksi korkeita seiniä tai verhoja/sermejä. Pitäisi tavallaan olla sellainen ''aukinainen huone'' mihin voi vetää verhon loossin oven eteen ja tarjoilija tuo ruokaa siitä verhosta.

Vierailija
22/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ravintolassa on yleisö joka tarkkailee syöjiä? Voisin ihan kokemusmielessä käydä testaan.

Tiedän kyllä näitä show&dine juttuja joissa syöjät on samalla yleisö jollekin esitykselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt tämänkäänlaista ongelmaa olevan olemassa. Ja niiin turhaan.

Vierailija
24/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa käydään nauttimassa ateriasta ja viihtymässä esim. puolison tai kavereiden kanssa. Sivistyneelle ihmiselle muut ihmiset ravintolassa ovat ok, kunhan eivät täysin sikaile.

Vierailija
25/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kommentoin että normaaleilla ruokapöydän käytöstavoilla ei kukaan tuijota. Mutta jos maiskutat kovaan ääneen tai hotkit ruokasi alle aikayksikön niin sellaiseen voi joku kiinnittää huomiota tms.

Ja sen sanon että kerran olin pitsa-Buffetissa ja lähes 150kg pariskunta istui siinä ruokalaarien ääressä, mässyttivät, pöytä oli epäsiisti ja hakivat kokoajan ruokaa lisää niin heihin kiinnitin jotenkin huomion koska liikehtivät siinä ylös ja alas kokoajan.

Vierailija
26/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi nuorena aika monet treffit käymättä naisten kanssa kun he juuri haluavat mennä näihin trendikahviloihin missä istutaan näyteikkunassa tai ostoskeskuksen käytävällä pöydissä missä lappaa satoja ihmisiä vierestä samalla katsoen. Noissa kahviloissa vielä pöydät on laitettu melkein kiinni toisiinsa niin että naapuripöytä varmasti kuulee mitä puhutaan. Ei kelvannut naisille kahvit huoltoasemalla joka on vähän syrjemmässä.

Vierailija
27/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun sisäinen puheesi itsellesi on kyllä hyvin julmaa.

Sinä itse itseäsi tarkkailet. Ei muut tarkkaile sinua noin.

Ole itse itsellesi myötämielinen ja armelias. Ole itsellesi lempeä.

Vierailija
28/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sitten saattaa joku kiinnittää huomiota jos leikkaamas pala jotain kimpoaakin naapuripöytään

😲

Vierailija
29/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kotona si. Kuka pakottaa ravintolaan? Jos olet töissä, ota omat eväät.

Vierailija
30/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan katsoo.

Vierailija
31/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekästä kuvitella, että kaikki olisivat kiinnostuneitä juuri sinun ruokailustasi.

Vierailija
32/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kommentoijien kanssa, mutta mun kohdalle on kyllä joskus osunut toljottajia. Siis se ei ole ollut mikään ”fiilis” vaan sellainen, että omat ystävätkin huomanneet. Mietin voiko kyse olla mun painosta? Painan 111kg ja niin yleistä kuin lihavuus onkin, niin mun paino saattaa olla vielä joillekkin (junteille) ihmettelyn aihe. Minua ei tosin se haittaa, jos ne saavat siitä jotain kiksejä tai iloa elämään niin sehän on vaan hieno juttu. Minä en siitä mitään ahdistavaa tunnetta saa.

N21

Vierailija
33/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kommentoijien kanssa, mutta mun kohdalle on kyllä joskus osunut toljottajia. Siis se ei ole ollut mikään ”fiilis” vaan sellainen, että omat ystävätkin huomanneet. Mietin voiko kyse olla mun painosta? Painan 111kg ja niin yleistä kuin lihavuus onkin, niin mun paino saattaa olla vielä joillekkin (junteille) ihmettelyn aihe. Minua ei tosin se haittaa, jos ne saavat siitä jotain kiksejä tai iloa elämään niin sehän on vaan hieno juttu. Minä en siitä mitään ahdistavaa tunnetta saa.

N21

Kyllä Suomessa on tapana tuijottaa. Se saattaa vielä olla sellaista ilkimielistä tuijotusta eli että näkee että tuijottaja on ilkeä ja sairas. Eivät hyväksy erillaisuutta.

Vierailija
35/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
36/43 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää missä ravintoloissa tuollaista tapahtuu. En ole koskaan huomannut vaikka olen lapsesta asti tottunut ravintoloissa syömään (äitikin oli alalla). Haen heti töihin moiseen mestaan, saisipa hupia työpäiviin.

T. tarjoilija

Vierailija
37/43 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ravintolassa se oma ruoka ja seura, ei ole mielenkiintoa kyttäillä kenenkään perunoita.

Niinhän sitä luulisi, mutta niin vaan kaikilla on katse tiukasti minun lautasessani, ja jokaista elettäni seurataan ja pienenkin virheen sattuessa huutavat, että hahaa minähän sanoin, nyt se mokasi.

Ehkä sun ongelma on jossain muualla, pitäisikö käydä lääkärissä?

Seuraako yleisö sua muualla kuin ravintolassa?

38/43 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää siellä on ja pitää vielä maksaa, kun toiset tuijottavat. Henkilökunta ainakin tarkkailee, koska saa tulla hakemaan lautasen pois. Ja on niitäkin ravintoloita, joiden kokit ihan julkisesti kehuvat, kunka pissaavat ja syleksivät asiakkaitten ruokiin. Ehkäpä he pälliistelevät, miltä ruoka maistuu ?

Vierailija
39/43 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että jumala tarkkailee silloinkin kun olet muka yksin?

Vierailija
40/43 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika.

Varjostetaanko sinuakin?

Kadulla kävellessä ne seuraa ja kun käännyn katsomaan ne menee piiloon. Mutta turhaan piiloutuvat, tiedän kyllä ne.

Hammaslääkäri laittoi radion hampaanpaikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi