Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ravintolassa syödessä se yleisö

Vierailija
31.01.2021 |

Tykkäisin muuten syödä ravintoloissa, mutta ärsyttää se yleisö, joka vahtaa suoriudunko ilman ”kivoja” pikku mokia, kuten vaikka että perunanpala putoaa haarukalla takaisin lautaselle. Tai liha on niin sitkeää, ettei se meinaa paloittua veitsellä, jolloin näyttää kuin hinkkasin veitsellä ilmaa. Kauhea tarkkailu koko ajan, ja sitten jos mokaan, katsovat ivaillen ja arvostellen. Ja se virheherkkyys kasvaa kun tietää olevansa tarkkailun alla. Milloin ihmiset oppivat, että on epäkohteliasta tuijottaa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ravintolassa se oma ruoka ja seura, ei ole mielenkiintoa kyttäillä kenenkään perunoita.

Vierailija
2/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton yleisö? Jossain teatterin lavallako syöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tarkkailee!? Koskaan ei kukaan ole minua ja ruokailuseuraani kytännyt enkä myöskään minä ole kytännyt ketään (ehkä juuri siksi en ole huomannutkaan kyttäämistä). Jos taas oikein äänekkäästi sikaillaan ja käyttäydytään moukkamaisesti, niin en yhtään ihmettele, jos saa paheksuvia katseita.

Vierailija
4/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ravintolassa se oma ruoka ja seura, ei ole mielenkiintoa kyttäillä kenenkään perunoita.

Niinhän sitä luulisi, mutta niin vaan kaikilla on katse tiukasti minun lautasessani, ja jokaista elettäni seurataan ja pienenkin virheen sattuessa huutavat, että hahaa minähän sanoin, nyt se mokasi.

Vierailija
5/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä en käy ravintoloissa, eikä siellä saa syödä sohvalla löhöillen ja töllöä katsellen.

Vierailija
6/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele Ap syömään kuin normaalit ihmiset ja jos vielä pystyt lopettamaan ne ruokailuusi liittyvät röhkivät ja maiskuttavat äänet, eivät muut ravintolavieraat osoittele sinua sormella ja kuiskuttele keskenään.

Vierailija
7/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
8/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä en käy ravintoloissa, eikä siellä saa syödä sohvalla löhöillen ja töllöä katsellen.

Rennosti pieruverkkareissa kosteita pieruja turautellen.

Vierailija
9/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain paniikkihäiriöltä, että luulet kaikkien tuijottavan sun syömistä.

Vierailija
10/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele Ap syömään kuin normaalit ihmiset ja jos vielä pystyt lopettamaan ne ruokailuusi liittyvät röhkivät ja maiskuttavat äänet, eivät muut ravintolavieraat osoittele sinua sormella ja kuiskuttele keskenään.

Syön ihan käytöstapojen mukaan. Tuota sattuu kyllä kaikille, että välillä on vaikea saada se ruoka siististi siihen haarukalle. Jostain syystä muut vaan selviävät siitä ihmisten tarkkailusta, minulle se on mahdotonta.

Vierailija
11/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on varmaan psykoosi päällä. Äidilläni oli tuollaisia juttuja, kun hänellä alkoi psykoosi.

Vierailija
12/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhoihin saa varmasti apua. Tsemppiä!

Vierailija
13/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinosta sun syöminen. Muut ihmiset ovat oman päänsä sisällä tietoisia enimmäkseen itsestään. Se sun kyttääjä todenäkösemmin luulee, että sä kyttäät sitä.

Vierailija
14/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma senpä takia en syö ravintoloissa. Ravintoloissa on usein vielä isot näyteikkunat mistä kadulla kävelijät katsoo sisään. En mä pysty rentoutuneena syödä sellaisessa. Suomessa sai yleistyä omat sermi/loossi ravintolat missä pääsee syömään omaan rauhaan.

Vierailija
15/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin lääkärikäyntiä harhojesi takia.

Vierailija
16/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi olla ihmeellinen olento, että viitsisin hänen syömistään tuijottaa.  Mieluummin ei. Viimeksi olen tarkkaillut omaa lastani syömässä silloin, kun oli vauva. Aikuisten syöminen harvoin on kovin kiinnostavaa tai mukavaa katsottavaa.

Vierailija
17/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ravintoloissa ole looshi? jossa voi syödä rauhassa? Ruokailusyvänne on sitten tosi lihaville ihmisille.

Vierailija
18/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto iljetys varas kirjoitti:

Kateellisia ulkomaalaisia uskontoja on liikkeellä . He odottaa että voi varastaa rahasi ruokasi eikä se ole vainoharhaa vaan totista totta. Oltiin syömässä salaattia ja kotimaista pitsaa ravintolassa sinne tuli näitä jotka käyttää vessoja , yksi nainen tuli kuolaamaan lautasen päälle ettei hänellä vaan ole varaa syödä ravintolassa hän ei ole syönyt ikinä ravintolassa ,hän on helluntaiseurakunnasta. Ei ole mikään Jees joka tuollaista tekee . Kadehtii. Mikä ahne kateus synti iljetys . Hyi mikä käytös.

Täh?

Vierailija
19/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto iljetys varas kirjoitti:

Kateellisia ulkomaalaisia uskontoja on liikkeellä . He odottaa että voi varastaa rahasi ruokasi eikä se ole vainoharhaa vaan totista totta. Oltiin syömässä salaattia ja kotimaista pitsaa ravintolassa sinne tuli näitä jotka käyttää vessoja , yksi nainen tuli kuolaamaan lautasen päälle ettei hänellä vaan ole varaa syödä ravintolassa hän ei ole syönyt ikinä ravintolassa ,hän on helluntaiseurakunnasta. Ei ole mikään Jees joka tuollaista tekee . Kadehtii. Mikä ahne kateus synti iljetys . Hyi mikä käytös.

Täh?

Jaa, tää varashullu on palannut. 

Vierailija
20/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö ravintoloissa koska en viihdy siellä jo sen takia pelkästään että siellä on muitakin ihmisiä. Kun ei mene niin ei ole enään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme