Ärsyttää ravintolassa syödessä se yleisö
Tykkäisin muuten syödä ravintoloissa, mutta ärsyttää se yleisö, joka vahtaa suoriudunko ilman ”kivoja” pikku mokia, kuten vaikka että perunanpala putoaa haarukalla takaisin lautaselle. Tai liha on niin sitkeää, ettei se meinaa paloittua veitsellä, jolloin näyttää kuin hinkkasin veitsellä ilmaa. Kauhea tarkkailu koko ajan, ja sitten jos mokaan, katsovat ivaillen ja arvostellen. Ja se virheherkkyys kasvaa kun tietää olevansa tarkkailun alla. Milloin ihmiset oppivat, että on epäkohteliasta tuijottaa?
Kommentit (43)
Mua ällöttää Hellmann'sin mainoksessa kaikki se ruoanpalojen tunkeminen suuhun. MasterChef Australiassakin ihmettelin miksi tuomareiden ja varsinkin Melissan (?) syömistä kuvattiin niin tarkkaan. Syöminen on luonnollinen toiminto, mutta sen kuvaaminen on alkukantaista. Eli näin ajattelevat eivät halua keskittyä sen katseluun vaan mieluummin omaan lautaseen ja keskusteluun. Itse en ravintolan näyteikkunaan katsoessa kiinnitä huomiota kuin nopealla vilkaisulla lautasille (ruoka on aina kiinnostavaa) ja muuten en viitsi tuijotella kun häveliäältä tuntuu toisten ruokahetkiä tuijotella.
Vierailija kirjoitti:
Jäi nuorena aika monet treffit käymättä naisten kanssa kun he juuri haluavat mennä näihin trendikahviloihin missä istutaan näyteikkunassa tai ostoskeskuksen käytävällä pöydissä missä lappaa satoja ihmisiä vierestä samalla katsoen. Noissa kahviloissa vielä pöydät on laitettu melkein kiinni toisiinsa niin että naapuripöytä varmasti kuulee mitä puhutaan. Ei kelvannut naisille kahvit huoltoasemalla joka on vähän syrjemmässä.
Viestitit deitillesi:
- häpeän liikkua kanssasi julkisesti, en halua kenenkään näkevän.
- pelkään ihmisiä/en halua sietää pientä epämukavuutta vuoksesi
- seurasi ei ole minulle tärkeää, joten sinulle kuuluu kelvata huoltoaseman kuppila, eikä kunnon kahvila
Ei tainnut syntyä vuosisadan romansseja...
Mielenterveys asiat ovat pahoja. Mulla oli kaveri, joka nähdessään porukan keskustelemassa, kuvitteli aina että he puhuvat hänestä.