Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies itki kesken halimisen

Vierailija
31.01.2021 |

Tapailemani mies on itkenyt pariin otteeseen, kun olemme halineet. Siis yhtäkkiä kesken halimisen olen vain huomannut, että mies itkee. Ei kuulemma uskalla vielä kertoa syytä tähän. En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella. Mikä tässä voisi olla taustalla?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan totean, että mua on sanottu tylyksi ja ties miksi. Sitten mulla on se rakkaus, mistä muutamalle maininnut. Uskoisin, että jos ryhtyisimme halailemaan saattaisin hyvinkin ryhtyä itkemään ja varmaan ei ehkä yksi kerta riittäisi. Niin paljon patoutuneita tunteita takana.

Jatkan vaan, että joskus teininä yksi tyttö alkoi kerran kesken halailun itkemään ja kertoi, kuinka paljon rakastaa minua. Hänestä kasvoi sittemmin ihan menestynyt nainen. Ja en muuten tuolloin ollut sellainen tyly tms. mutta elämä koulii.

Vierailija
62/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa kommenteista, että on täällä kyllä vittumaisen kylmiä naisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, täytyy kompata tuota joka varoitti ylitunteellisista miehistä. Minä haksahdin tuollaiseen ja suhteesta tuli ihan helvettiä. Itse tarvitsen nyt terapiaa tämän tunteikkaan miehen takia. Luulin empaattiseksi ja herkäksi, mutta nämä koskikin vain hänen omia ongelmiaan ja oli aivan solmussa itsensä ja exänsä/ lastensa suhteen. Minun kärsimys ei herättänyt koskaan mitään tunteita, dumppasi suhteessa vaan kaikki padotut negatiiviset tunteensa muhun. Kaikki pyörii vain hänen ja elämänsä ympärillä ja nämä omat jutut herkistää. Itsekeskeinen paska, jolla täysin vääristynyt käsitys itsestään, minäpä muuna kuin kilttinä ihmisenä. Joten varo.

Vierailija
64/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ihana <3

Vierailija
65/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse!

Ylitunteelliset miehet heti tapaamisen alussa ovat pahimpia psykopaatteja aina ne omat tunteet ja vain ja ainoastaan omat esillä, korostetusti kaikessa.

Paljastuu aina just tuolla  valheellisella pillittämisellä suhteen ihan alussa jo. Vetoaa tyhmiin muijiin.

No sua on varoitettu, tee sen kanssa kuten mielit.

Voi ku muakin olisi aikoinaan varoitettu! Lankesin ylitunteelliseen pillittjämieheen, joka paljastui aika psykoksi. Vainosi vuosia suhteen päättymisen jälkeenkin.

Vierailija
66/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä, täytyy kompata tuota joka varoitti ylitunteellisista miehistä. Minä haksahdin tuollaiseen ja suhteesta tuli ihan helvettiä. Itse tarvitsen nyt terapiaa tämän tunteikkaan miehen takia. Luulin empaattiseksi ja herkäksi, mutta nämä koskikin vain hänen omia ongelmiaan ja oli aivan solmussa itsensä ja exänsä/ lastensa suhteen. Minun kärsimys ei herättänyt koskaan mitään tunteita, dumppasi suhteessa vaan kaikki padotut negatiiviset tunteensa muhun. Kaikki pyörii vain hänen ja elämänsä ympärillä ja nämä omat jutut herkistää. Itsekeskeinen paska, jolla täysin vääristynyt käsitys itsestään, minäpä muuna kuin kilttinä ihmisenä. Joten varo.

Amen. Nämä itkee aina omia juttujaan, ei empatiaa muita kohtaan.

Vierailija
67/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on tuota tyyppiä. Traumaattinen lapsuus putkauttaa esiin eri tilanteissa omituisia reaktioita. Kaveri saa ammattiapua ja reaktiot ovat jo vähän loiventuneet ja toivon mukaan loiventuvat vielä rutkasti lisää.

Vierailija
68/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
69/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
70/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteen purkaus. Olin itse todella ihastunut ja siis jo rakastunut nykyisen suhteen alussa. Aloin itseä välillä puhelimessa ja joskus ihan vain, kun katsoin miestä. Tunteet on onneksi tasoittuneet etten enää märise.

Muutenkin olen herkkua. Ihana piirre miehessäkin, että pystyy näyttään tunteet.

Itse purskahdin nauruun tuon lauseesi " Muutenkin olen herkkua"- kohdalla. Korjasit sen kyllä myöhemmin. Mutta ymmärsin heti, mitä oikeasit tarkoitit.

Vierailija
71/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, et mieste pitäs tukahduttaa tunteensa AP:n ja monen muun naisen mielestä. Miehil pitäs olla oikeus itkee! Auta armias, jos miehet vaatis samaa naisilta…

Vierailija
72/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Surullista, et mieste pitäs tukahduttaa tunteensa AP:n ja monen muun naisen mielestä. Miehil pitäs olla oikeus itkee! Auta armias, jos miehet vaatis samaa naisilta…

No kuule, kyllä osa vaatii. Omani suhtautuu hyvinkin piittaamattomasti, koska suuttuu kun ei muutenkaan osaa reagoida. Juu, on itsekeskeinen, aika narsistinenkin. Mutta ei vielä mitenkään selkeä tapaus, on myös inhimillinen puoli. 

Välillä huomaa, että jos tilanne tulee hänelle puskista, ensireaktio on ihan normaali myötätunto ja hätääntyminen. Mutta sitten tulee jotain tielle ja oma on ongelmani, akat aina märisee kummiskin joten iha sama. Vihaa olla avuton joten kovettaa itsensä. 

Vierailija
73/73 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa vielä eksäänsä. Sinulle luulottelee muuta.

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan