Tapailemani mies itki kesken halimisen
Tapailemani mies on itkenyt pariin otteeseen, kun olemme halineet. Siis yhtäkkiä kesken halimisen olen vain huomannut, että mies itkee. Ei kuulemma uskalla vielä kertoa syytä tähän. En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella. Mikä tässä voisi olla taustalla?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Itkisköhän myös anaalisexin aikana? Olis aika säälittävää jos miehen kyyneleet valuisivat pepun päälle.
Lähetyssaarnaajassa itkuräkä tippuis varmaan suoraan silmään....
Aiheutatko miehelle trauman tietämättäsi halaamisella vai onko hänellä trauma. Ahdistaako häntä vai ei ahdista? Onko se positiivisen tunteen aiheuttama itku. Vai negatiivisen ja positiivisen tunteen sekoitus. Juoko hän alkoholia? Kofeiinia? Onko hän väsynyt? Seksi itkettää, ei haluakaan ehkä sitä? Katuuko?
No mitä väliä, vaikka itku johtuis siitä, että isä/ äiti ei pienenä halannut? Tuo hali toimii itkusta päätellen korjaavana kokemuksena. Kyllä muakin itkettäis, jollei kukaan olis lapsena halannu. Se mikä merkitsee on se, että onko se mennyt elämässä muuten eteenpäin, ottanut elämän haltuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin onnellinen, kun tietää että kohta pääsee panee.
Voi veljet.
Panomies?
Ihan vaan totean, että mua on sanottu tylyksi ja ties miksi. Sitten mulla on se rakkaus, mistä muutamalle maininnut. Uskoisin, että jos ryhtyisimme halailemaan saattaisin hyvinkin ryhtyä itkemään ja varmaan ei ehkä yksi kerta riittäisi. Niin paljon patoutuneita tunteita takana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällainen ystävä, keski-ikäinen mies. Väkivaltainen lapsuus, ei kukaan koskettanut kuin lyödäkseen.
Naisetkin varmasti lyöneet tai haluisivat lyödä häntä kun näkevät itkevän. Itkevä mies saattaa aiheuttaa naisissa vihaisen reaktion. Nainen ei osaa suhtautua kun näkee itkevän miehen ja täten lyö tai potkaisee korkkarilla ohimoon.
Ihana mies. 😍 Menisipä joku mies niin tunteelliseksi halatessaan minuakin, että tirauttaisi parit kyyneleet onnesta saadessaan olla lähelläni. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällainen ystävä, keski-ikäinen mies. Väkivaltainen lapsuus, ei kukaan koskettanut kuin lyödäkseen.
Naisetkin varmasti lyöneet tai haluisivat lyödä häntä kun näkevät itkevän. Itkevä mies saattaa aiheuttaa naisissa vihaisen reaktion. Nainen ei osaa suhtautua kun näkee itkevän miehen ja täten lyö tai potkaisee korkkarilla ohimoon.
Tämän miehen vaimo on rakkaimpia ystäviäni, ja juuri oikea hänelle. Hanki keskusteluapua.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! angstinen traumakimppu on ihan unelma jos haluaa kokea itensä alati lohduttavaksi syliksi.
Sähän voit parantaa sen rakkaudellasi. Jeah.
Raasu tarvii hellyyttä, kato. Itselleen.
Kivempi yrittää pelastaa ja parantaa sellainen päihteitä käyttävä jännä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. 😍 Menisipä joku mies niin tunteelliseksi halatessaan minuakin, että tirauttaisi parit kyyneleet onnesta saadessaan olla lähelläni. 😔
Jos syy olisi se että mies on vaan niin herkkä niin miksei hän sitten voi sitä sanoa?
Mieshän ei halunnut kertoa syytä itkemiseen. Siihen oli joku syy kun sanoi ettei ole valmis puhumaan siitä.
Pettänyt tai joku trauma.
Kumpikaan ei lupaa kovinkaan hyvää.
En jaksaisi lähteä suhteeseen jossa miehellä käsittelemättömiä traumoja esim lapsuudesta.
Jos pelkkä halaaminen saa jo noin voimakkaan reaktion niin mitä on luvassa?
Sitä vaan ajattelin kun itkulle on syy josta mies ei halua puhua.
Toi tarvitsee terapia-ajan eikä treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos syy olisi se että mies on vaan niin herkkä niin miksei hän sitten voi sitä sanoa?
Mieshän ei halunnut kertoa syytä itkemiseen. Siihen oli joku syy kun sanoi ettei ole valmis puhumaan siitä.
Pettänyt tai joku trauma.
Kumpikaan ei lupaa kovinkaan hyvää.
En jaksaisi lähteä suhteeseen jossa miehellä käsittelemättömiä traumoja esim lapsuudesta.
Jos pelkkä halaaminen saa jo noin voimakkaan reaktion niin mitä on luvassa?"Jee. Orkun aikana varmaan romahtaa henkisesti.
Mua ihan hirveesti itkettää ny yks juttu jonka tämä tilanne nostatti.
MUTTA ÄLÄ KYSELE JA PAINOSTA! Koska mä en ny kerro mikä se on.
Ootkohan sä edes henkisesti kypsä suhteeseen mun suuren herkkyyteni kanssa?
Jääpalasta lähtee yleensä vettä kun sitä halaa.
Mieti.
Uskomatonta tämä itkevän miehen kohtelu täällä. Mikä siinä on, ettei mies saisi itkeä herkistyessään? Olkoon syy herkistymiseen sitten mikä tahansa. Ei mikään ihme, että mies ei itkemisensä syystä halua vielä sen enempää tässä vaiheessa puhua, kun yleisesti miehen itkuun suhtaudutaan kuten monet kommentoijat/peukuttajat täällä. Ikään kuin se olisi häpeän aihe: akkojen touhua tai jollain muulla tapaa mielenvikaista. Luottamuksen syntyminen vie aikansa.
Mielummin itkevä mies kuin tunnekylmä mies, joka patoo kaiken sisälleen ja purkaa tunteitaan sitten humalapäissään tai muuten heikkona hetkenä riehumalla ja mahdollisesti väkivaltaa käyttäen.
Onko tää palsta näin täynnä trolleja? Mitä kummaa siinä on, jos lähellä ollessa tulee herkkiä tunteita?
Minä olen itkenyt monesti ja eri kumppanini myös. Ehkä me ollaan kaikki narsisteja 🧐
Juoksisin. Eikä ole sukupuolikysymys, yhtä tasapainottomalta kuulostaisi samanlainen nainenkin.
Elämä vaan on liian lyhyt hullujen kanssa sählättäväksi.
Todennäköisesti itki sen takia, kun oli jännittänyt halimista ja p askantanut housuun, itkuhan siinä tulee miehelle.
Minäkin toisinaan alan itkeä, kun minua halataan. Se kun on ikävä ja tykkää toisesta kovasti niin tunteet tulee pintaan ja purkautuu itkuna, ja kun tulee fyysisesti kosketetuksi, jota kokee harvoin. Ihan normaalia.
,