Tapailemani mies itki kesken halimisen
Tapailemani mies on itkenyt pariin otteeseen, kun olemme halineet. Siis yhtäkkiä kesken halimisen olen vain huomannut, että mies itkee. Ei kuulemma uskalla vielä kertoa syytä tähän. En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella. Mikä tässä voisi olla taustalla?
Kommentit (73)
Mä en malttais olla vaatimatta. Saisin kaivettua vastauksen. Ja jos ei kakistais ulos, niin tuskin tapaisin uudelleen. Nyyhkivät miehet epäilyttää. Yleensäkin miehissä on jotain vikaa...
Taitaa olla keskimääräistä kil tim pimies.
Vierailija kirjoitti:
Provo! Varmaan tosi vaarallista jos itkee. Turvallisinta olisi jos kuristaisi. Äly hoi taas.
Ei näin. Halusin vain jutella muiden kanssa asiasta ja katsoa tuleeko täältä jotain näkökulmaa tai tehtävää, mitä en ole itse tajunnut.
AP
Onneksi olkoon! angstinen traumakimppu on ihan unelma jos haluaa kokea itensä alati lohduttavaksi syliksi.
Sähän voit parantaa sen rakkaudellasi. Jeah.
Raasu tarvii hellyyttä, kato. Itselleen.
Johtuu siitä että kukaan nainen ei ole sitä aiemmin huolinut, sinä päätit hyväksyä sellaisen betamiehen.
Itkisköhän myös anaalisexin aikana? Olis aika säälittävää jos miehen kyyneleet valuisivat pepun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Se että kyselet vauvapalstalla aiheesta ei kerro sinusta hyvää. Tuskin olet henkisesti riittävän kypsä juuri tämän miehen puolisoksi.
Kyllä tämä on sen verran hyvänoloinen mies, että ainakin toivoisin olevani. Annan aikaa ja tilaa ja katson mitä käy
sitä itkettää, kun joutuu tyytymään siideritukkaiseen kouvolamahaiseen av-mammaan, koska naisten hypergamia
Vierailija kirjoitti:
Anna aikaa ja tilaa. Ole luottamuksensa arvoinen. Mieskin on ihminen. Luulen että mies on traumatisoitunut jostakin ja naisen läheisyys toimii nyt triggerinä.
Ei ristus.
Ota ny hyvä ihminen etäisyyttä ja painota että haluat vain kaveruutta.
Deittaile jatkossa kohottavampaa seuraa kuin jotain traumatisoitua itkupilliä,
mutta älä ihmettele jos toi jää stalkkaamaan kun "kaikki naiset on valheellisia ja satuttaa, yhyy"
Mulla on tällainen ystävä, keski-ikäinen mies. Väkivaltainen lapsuus, ei kukaan koskettanut kuin lyödäkseen.
Kauanko olette tapailleet?
Erikoista kyllä, oli itkijänä nainen tai mies.
Mun exä välillä itki. Se oli silloin aina pettänyt. Kuulin muualta ja myönsi.
Mutta jos vasta pari kertaa ootte nähneet niin onko se sitten vielä mitään pettämistä?
Jotain hämärää se on jos ei halua kertoa. Tietysti kertoisi jos asia liittyisi sinun ihanuuteen ja siihen että olet tärkeä. Mutta siltikin outoa sellaista asiaa olisi parkua.
Tunteen purkaus. Olin itse todella ihastunut ja siis jo rakastunut nykyisen suhteen alussa. Aloin itseä välillä puhelimessa ja joskus ihan vain, kun katsoin miestä. Tunteet on onneksi tasoittuneet etten enää märise.
Muutenkin olen herkkua. Ihana piirre miehessäkin, että pystyy näyttään tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin onnellinen, kun tietää että kohta pääsee panee.
Ei pääse.
Pillittävä halipula-mies vie halut.
Mun entinen poikaystävä teki aikoinaan samoin. Eron tultua paljastui, että itki koska oli pettänyt mua.
Exä oli kylmä eikä hellinyt, nyt tuntuu hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Tunteen purkaus. Olin itse todella ihastunut ja siis jo rakastunut nykyisen suhteen alussa. Aloin itseä välillä puhelimessa ja joskus ihan vain, kun katsoin miestä. Tunteet on onneksi tasoittuneet etten enää märise.
Muutenkin olen herkkua. Ihana piirre miehessäkin, että pystyy näyttään tunteet.
Siis olen herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Se että kyselet vauvapalstalla aiheesta ei kerro sinusta hyvää. Tuskin olet henkisesti riittävän kypsä juuri tämän miehen puolisoksi.
Ja itse olet täällä palstailemassa ja kommentoimassa, huomasitko?
No, viestistä tuli selväksi että sinä et ainakaan ole henkisesti kypsä etkä kauhean kivan oloinen tyyppi.
"Tapailemani mies" - ja mammat nielee. Voi jeesus että olette pösilöitä