Tapailemani mies itki kesken halimisen
Tapailemani mies on itkenyt pariin otteeseen, kun olemme halineet. Siis yhtäkkiä kesken halimisen olen vain huomannut, että mies itkee. Ei kuulemma uskalla vielä kertoa syytä tähän. En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella. Mikä tässä voisi olla taustalla?
Kommentit (73)
Se on niin onnellinen, kun tietää että kohta pääsee panee.
Vierailija kirjoitti:
Menettänyt exän? Ollut kauan yksin? Itse oon ollu sinkkuna liian pitkään ja kyllähän sitä mies rakkautta kaipaa. Saa ainakin mut joskus hyvinkin tunteelliseksi.
Exä tietääkseni hengissä. Mutta joo, toivottavasti näin, että mies vain heittäytyy tunteelliseksi, eikä taustalla ole mitään ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Varo
Miksi?
Ap
Anna aikaa ja tilaa. Ole luottamuksensa arvoinen. Mieskin on ihminen. Luulen että mies on traumatisoitunut jostakin ja naisen läheisyys toimii nyt triggerinä.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin onnellinen, kun tietää että kohta pääsee panee.
Voi veljet.
Itkee kun tuntuu niin hyvältä päästä kohta p illun kanssa leikkimään.
Provo! Varmaan tosi vaarallista jos itkee. Turvallisinta olisi jos kuristaisi. Äly hoi taas.
🎵 Itkisitkö onnesta, jos halaisin sua kunnolla 🎶
Se että kyselet vauvapalstalla aiheesta ei kerro sinusta hyvää. Tuskin olet henkisesti riittävän kypsä juuri tämän miehen puolisoksi.
Ja sitten se tunnustus tulee olemaan "Mun äiti halasi mua just noin silloin, kun olin pieni. En halunnut sanoa aikaisemmin, kun halusin tuntea tuon halauksen vielä muutaman kerran."
Ihana romantiikantappaja.
Haliminen laukaisee miehessä voimakkaan tunnereaktion? Onnellinen mies. Oma mieheni saattaa itkeä elokuvaa katselleessaan. Minusta se on söpöä ja täysin harmitonta, kun ei muuten kuitenkaan ole mikään itkupilli.
>mies
>itkee
Tässä voi valita vain toisen
Hm. Voi olla tosi herkkä yksilö... mutta niin olen minäkin, enkä ole koskaan tuollaista halaillessani tehnyt. Muuten kyllä joskus itkenyt.
Vierailija kirjoitti:
Anna aikaa ja tilaa. Ole luottamuksensa arvoinen. Mieskin on ihminen. Luulen että mies on traumatisoitunut jostakin ja naisen läheisyys toimii nyt triggerinä.
Näin itsekin olen ajatellut tässä antaa tilaa ja jätin asian siihen, enkä jatkanut kyselyä, kun mies kertoi, ettei halua vielä jutella siitä:) Toivotaan, että taustalla ei ole mitään oikeasti ikävää
Koskaan ei kannata itkeä naisen läsnäollessa. Pitävät tätä heikkoutena.
Tuntuu vain niin hyvälle ihmisen kosketus.
Juokse!
Ylitunteelliset miehet heti tapaamisen alussa ovat pahimpia psykopaatteja aina ne omat tunteet ja vain ja ainoastaan omat esillä, korostetusti kaikessa.
Paljastuu aina just tuolla valheellisella pillittämisellä suhteen ihan alussa jo. Vetoaa tyhmiin muijiin.
No sua on varoitettu, tee sen kanssa kuten mielit.
Menettänyt exän? Ollut kauan yksin? Itse oon ollu sinkkuna liian pitkään ja kyllähän sitä mies rakkautta kaipaa. Saa ainakin mut joskus hyvinkin tunteelliseksi.