Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihminen jonka perään itketään vuosia

Vierailija
31.01.2021 |

Toisaalta nämä ihmiset vihaavat mua, mutta silti eivät vain pääse jatkamaan omaa elämäänsä, vaan odottavat että palaan heidän elämäänsä, mitä ei ikinä tule tapahtumaan ja olen tämän heille kertonutkin. Eikö tuollainen ole outoa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttius loistaa.

Vierailija
22/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hakeudutkin tekemisiin läheisriippuvaisten ja takertuvien ihmisten kanssa.

Saat heiltä sopivasti ego boostia ja itsevarmuutta.

Varmaan noin. Olen huomannut olevani hulluus/narsisti/reppana-magneetti. Normaalit ja tasapainoiset ihmiset eivät noteeraa mua ollenkaan. Ap

Parasta on kun opettelee kelpaamaan itse itselleen. Silloin ei tarvitse koko ajan hyväksyntää ja palvontaa toisilta ihmisiltä.

Itsetunto-ongelmiin kannattaa hakea ammatti - apua, oikeasti, siitä on todella hyötyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen vastaavia takertujia.

Yksi heistä oli diagnosoitu narsisti. Toisaalta hän rakasti ja sitten vihasi. Oli myös stalkkeri.

Kyllä ihan tekojensakin puolesta heissä on vika. Jokainen on itse vastuussa omasta käytöksestään, ei voi muita syyttää. Kuten tämä narsistikin teki.

Kuvainnollisesti puhuen, olisin voinut vaikka vaan istua paikallani, hänen siinä kiusatessa. Ja hän olisi aidosti uskonut minun olevan syyllinen.

Ei auta muu kuin poistaa tuollaiset ihmiset elämästä.

Vierailija
24/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puolestaan huomannut, että mä olen parantanut ex-poikaystävieni elämäntilanteita. Ovat ikäänkuin löytäneet paremmat puolet itsestään: hyvät opiskelupaikat, hyvät työpaikat, lopettaneet tupakoinnin jne. Ja jatkaneet uusilla teillään suhteen päättymisen jälkeenkin. Asia on ilahduttanut.

Vierailija
25/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuntuu käyvän miesten kanssa näin. En tiedä miksi, sillä mielestäni en ole mitenkään ihmeellinen, vaan ihan tavallinen tallukka. 

Mut ehkä mulla on traumaattisesta menneisyydestä johtuen taipumus vetää puoleeni näitä pakkomielteisiä ja epävakaita tapauksia.

Vierailija
26/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta imartelee, toisaalta ihmetyttää eikö tosiaan ole muuta elämää ja mikä mussa tekee niin suuren vaikutuksen? Ap

Vierailija
27/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletat, että sinuun vuosien jälkeen yhteyttä ottavat exät ovat itkeneet perääsi kaikki ne vuodet? Heh, eiköhän suurimmalla osalla ole kyseessä tilanne, kun on tullut jätetyksi ja sydän särkyneenä ja itsetunto murskana otetaan yhteyttä johonkuhun entiseen.

Vierailija
28/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta imartelee, toisaalta ihmetyttää eikö tosiaan ole muuta elämää ja mikä mussa tekee niin suuren vaikutuksen? Ap

Karisma.

Vierailija
29/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessakin kun muutin kuulin jälkikäteen , että kaverini äiti oli kertonut lapsensa surevan kuin joku olisi kuollut, kun muutin. Ap

Jotkut jättävät suuremman jäljen. Sussa on jotain erikoista.

Tämä ei suinkaan ole aloittajan kirjoittama vastaus 😏

Vierailija
30/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
31/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet narsisti?

Sama tuli mieleen, ap kuulostaa narsistilta. Ehkä saa jotain nautintoa siitä että vain käyttää ihmisiä hyväksi silloin kun hänelle sopii. Sitten ihmettelee kun joku on pitänyt häntä ystävänä ja olisi yhteydessä vaikka ap saanut haluamansa.

Vierailija
32/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ketju täyttyy näistä "kuka luulet olevasi", kai sen nyt kuka vaan aivoilla varustettu huomaa jos exät jää roikkumaan ja stalkkaamaan eikä kykene etenemään elämässään. Tyyliin muuttaa perässä samoille kulmille asumaan ja muutenkin pyrkii jatkuvasti tunkemaan takaisin omaan elämään vaikka ollaan olevinaan erottu.

Vierailija
33/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala mikä myötähäpeä näistä avauksista, joissa ihmiset pohtivat omaa olematonta ylivertaisuuttaan ja vastailevat itselleen ottaen esille "karisman" ja "erityisyyden" 🙈

Vierailija
34/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttius loistaa.

Hesan juntti?

Vierailija
35/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli sai hakemansa huomion👌

Vierailija
36/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appeni oli todellinen sähköjänis, monessa mukan.

Yhdistystoiminnasa, kunnallispolitiikassa, monenlaisten hankkeiden puuhamies.

Hänen kuoltuaan lyhyen sairauden jälkeen minulle oli järkytys, kuinka vähällä puheella hänen poismenonsa kuitattiin.

Ei nekrologia paikallislehdessä, ei mitään...

Ei sota yhtä miestä kaipaa...

Vierailija
37/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, ketju täyttyy näistä "kuka luulet olevasi", kai sen nyt kuka vaan aivoilla varustettu huomaa jos exät jää roikkumaan ja stalkkaamaan eikä kykene etenemään elämässään. Tyyliin muuttaa perässä samoille kulmille asumaan ja muutenkin pyrkii jatkuvasti tunkemaan takaisin omaan elämään vaikka ollaan olevinaan erottu.

Kehuja omasta ylivertaisuudestaan kalastelevat ihmiset ovat noloja. Siinä syy, miksi "ketju täyttyy" muistakin kuin aloittajan itse itselleen kirjoittamista karismaviesteistä.

Vierailija
38/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleilla on narsistisia ja psykopaattisia piirteitä tutkitustikin

Vierailija
39/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vielä 25-vuotiaana luulin olevani jotain suurta ja ihmeellistä kuten ap:kin itsestään luulee. Sitten aivot kehittyivät ja tajusin missä todellisuudessa sitä elinkään. Tunnen ap:ta kohtaan myötähäpeää, mutta myös myötätuntoa.

Vierailija
40/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä kestää vaan aikaa, jos se oli ensimmäisiä vakavia suhteita. Jossain vaiheessa pääsevät eteenpäin. Sano heille että kysyvät palstalta neuvoa, miten päästä eteenpäin, niin ehkä joku keksii ratkaisun. Yleensä jotkut kaipaavat lähtijältä syitä, heillä saattoi olla tunteita ja odotuksia, ehkä joku kuva ettei toinen lähtisi. Mutta sitten tilanne muuttui. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän